16 mei 2025, 00:37:46

Man blijkt pop!?!

Gestart door Annemarie, 20 juni 2005, 17:48:23

« vorige - volgende »

Annemarie

Hallo,

Mijn lutino valk Ushi, waarvan ik zeker wist dat het een man was, paart nu met mijn wildkleur man Birdie!

Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag dat Birdie bovenop Ushi klom en ze begonnen te paren. Ze zitten sinds kort in de buitenvoliere met twee nieuwe popjes (ik dacht natuurlijk dat ik twee mannen had ;), en voor die tijd toen ze nog samen binnen zaten konden ze elkaar niet luchten of zien en was het altijd ruzie.

Mijn vragen: is Ushi echt een pop nu 'ze' met Birdie paart?
En waarom was het vroeger haat en nijd en nu ineens liefde ???. Komt dat omdat er nu twee poppen bij zijn en Ushi concurrentie krijgt?
Volgens mij hebben ze het nachtverblijf uitgekozen als nestplaats want ze jagen de andere poppen weg en zijn er constant bezig. Accepteren ze nu nog een nieuwe nestkast of kunnen ze een nestje maken in het nachtverblijf?

Bedankt, groetjes,

Annemarie

leoni

hallo

ik heb dat wel eens meer gelezen ook dat 2 mannen met elkaar paarde maar dat waren toch 2 mannen en het kan dus wel

groetjes leoni

Annemarie

Hallo Leoni en Bonnie,

Nou, het eerste ei is gelegd... Wat een verrassing! Ushi voldoet aan alle omschrijvingen van een lutino man en dan toch stiekem een pop zijn ;).

Ik heb ze van het weekend voor het eerst zien paren, kan het dan wel dat er nu al een eitje ligt? Zou die onbevrucht zijn? Of zouden ze al eerder gepaard hebben?

Nou zeg, ik ben benieuwd wat er nog meer gaat komen. Ushi heeft vannacht de hele tijd op het ei gezeten, maar vandaag ging ze er toch wel zo nu en dan een redelijke tijd vanaf. Hoelang kunnen ze van het nestje wegblijven zonder dat de eitjes te veel afkoelen?

Hé bedankt weer!

Annemarie

Snoop en vinnie

hoi,
normaal een kwartiertje maar er zijn hier mensen op het forum die ze er langer af hebben gehad(4 uur) en vooral niet natspuiten want dan gaan waarschinlijk ze van hun eitjes af, en dan ook ni zo kort.
grtz.
Shirak ;D ;D

leoni

haha leukk
gefeliciteerd :D

groetjes leoni