17 juli 2025, 18:40:58

De nieuwe poging, gaat veel beter!

Gestart door Tara, 18 juni 2005, 11:00:37

« vorige - volgende »

Tara

18 juni 2005, 11:00:37 Last Edit: 30 juni 2005, 10:55:30 by Tara
Hoi allemaal,

het is alweer een tijdje geleden, maar ik moet nog wat vertellen...

Ik ben naar Gent geweest met een paar vogels, om nog maar eens te testen op volgens de DA, Polyoma... Ze hebben bij geen enkele vogel wat gevonden.... Wat ik ook vermoedde, want jah... De vier jongen die ik met de hand voerde zouden ook wat moeten gehad hebben dat ik kon vergelijken met de jongen die vroeger vast en zeker Polyoma hadden, jongen van een week tot twee weken oud kon ik maar twee keer voeren (met moeite!!) per dag. Jongen van een dag oud gingen ook moeilijker dan dat zou moeten....

Ik heb nu intussen weer drie witmaskerjongen van Pucky en Akira, ze zijn al tamelijk oud, zal daar vanmiddag foto's van maken. Pucky is een witmasker man, en zoals ik dacht, split gepareld, Akira is een geparelde witmasker, dus als ik gelijk zou hebben, kwamen er geparelde jongen uit, en ja hoor :).

Elmo en Samoerai hebben ook opnieuw begonnen, leek mij, dus kom op cinnamon geparelde lutino's :).

En vandaag is er weer een kleintje uitgekomen, ik wist dat het een lutino zou zijn, niet om op te scheppen, maar ik wist het, het komt van Theo, hij's een cinnamon bonte witmasker man, maar ik wist op een of andere manier dat ie split lutino was, aangezien ik toen ik 'm kocht ook albino's zaten bij 'm, dus leek me dat ie er split voor zou zijn, dat die kans vrij groot was, met zijn vrouwtje Trudy !!! Een lutino pop die ik vorig jaar kweekte, gaaf toch, en ja hoor, er is een lutino baby uitgekomen, het kan een gwne lutino zijn, dan is het een man, maar het kan ook een cinnamon lutino zijn, dan is 't een popje,
ik ben erg blij dat het weer goed gaat, zijn godsgeschenkjes,
zal vanmiddag foto's maken van m'n jongen. Lijkt me gaaf om jullie te delen :).

Groetjes, Tara

Rianne

Ik hoop dat het ook zo goed blijft gaan! En foto's, daar zijn we altijd blij mee! :)

Petra en Cheeky

Dank voor je link!  ;) Ik heb 'm gevonden hoor, je nieuwe dagboek!  ;D Nadat ik de mega-fotoreportage in je andere dagboek heb gezien, wat een prachtige foto's zeg! En zo veeeeeeeeel!

Leuk, vanmiddag babyfoto's.... smelt.....

Tara

Hahahh hier komen de foto's.....
Ik vind ze lief :).

Ben blij met mijn lutinootje, ontzettend!!

Hier het jong van Theo en Trudy, waar je soms Theo bij ziet;

Hier het oudste witmasker gepareld jong, van Akira en Pucky;

Hier het tweede oudste witmasker gepareld jong;

En hier het jongste jong:

Groetjes, Tara

Petra en Cheeky

Daar was ik dus al bang voor: smelt......!!!  :P
Zo lief en breekbaar nog, en dan die oogjes!
Tara, geniet er nog maar lekker van, want ze groeien veel te snel op!

gonnie

Hoi

Oo wat een mooie baby momenten ,geweldig wat zal jij genieten.

groetjes gonnie

Joyce28

Fijn dat het weer goed bij je gaat Tara! :)
Wat een mooie jonkies :-*
Ik zie nooit het verschil tussen een cinnamon lutino en een fallow,haha
Ik ben benieuwd wat voor lutino het is :)

Marianne

Hoi Tara,

Wat een droppies zijn ze zeg.
Heerlijk gewoon.
Geniet er maar lekker van hoor.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lin

Hey,

ik heb nog nooit een foto van een cinnamon lutino gezien. dus ik hoop dat het zo een wordt. ik wou dat ik zo'n grote voliere had en de tijd daarvoor. maar lief hoor die kleine lutino. Maar wat lijkt ie rood beethe beschadigingen of vergis ik me? Nou ik hoop dat je nu geen tegenslagen meer hebt en geen 'ruzies''. succes!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Tara

Citaat van: Lin op 19 juni 2005, 19:31:41
Hey,

ik heb nog nooit een foto van een cinnamon lutino gezien. dus ik hoop dat het zo een wordt. ik wou dat ik zo'n grote voliere had en de tijd daarvoor. maar lief hoor die kleine lutino. Maar wat lijkt ie rood beethe beschadigingen of vergis ik me? Nou ik hoop dat je nu geen tegenslagen meer hebt en geen 'ruzies''. succes!

Groeten, Lin

Hoi Lin,

dat viel mij ook meteen op,
het goede is wel dat het niet echt ernstig was en het jong er nooit echt last van heeft gehad.

Het gaat nog steeds goed, de lutino heeft ook geen last van de warmte, en heeft sinds vandaag er een broertje/zusje bij, en er is er nog een hevig aan het breken, het vierde eitje wordt denk ik niks, het was wel bevrucht, maar er is vast iets verkeerds gegaan, heeft geen normaal kleur.

Zal kijken of ik vanavond nog foto's kan maken :).

Groetjes, Tara

karmen

;D hoi hoi,

wat goed nieuws zeg dat er toch nog een lutinoke is geboren een dikke proficiat hoor die zulde wel houden zeker ;D
groetjes,
karmen

gonnie

Hoi

jeetje smelt smelt, wat een snoepies , je maakt geweldige foto`s en wat heb jij veel valkjes, heb je al eens je voilere op foto gezet , zo ja waar vind ik die, en zo nee dan heb je nog wat te doen , want ik ben benieuwd naar je voilere.

Groetjes Gonnie

Tara

Hoi Gonnie,

zal weer eens nieuwe maken, maar momenteel heb ik wel plannen, ben van plan enkele kamervolières aan te schaffen, want in de volière wordt het wat te druk, dus dat moet ook nog gebeuren, eerst even sparen :).

In elk geval, hier nog de foto's die ik vandaag maakte, wou ze al eerder plaatsen maar werd afgeleid van de warmte ;)

Hier het eerste jong, de lutino, bij Theo en Trudy,
ik vind dat ie wat achterstand heeft, daarom ga ik 'm af en toe bijvoeren, lukt wel.

Hier het tweede jonkie van Theo en Trudy;

En het derde jonkie;

Hier even Naiyra, die intussen al mooi gegroeid is;

Hier mijn mooie Niiana;

Hier het oudste witmasker gepareld jong van Akira en Pucky, die vandaag is uitgevlogen;

Hier het jongste jong van Akira en Pucky;

Het tweede oudste jong van Akira en Pucky zit binnen :).
Daarvoor foto's in mijn ander dagboek, van Ukkie, Sergio, Smirnoff en Sequoia.

Groetjes, Tara

Petra en Cheeky

Wat veeeeeeeel en wat een prachtige foto's, Tara!
Ben je inmiddels weer wat opgeknapt?
Groetjes,
Petra (Cor, Cheeky & Chara)

gonnie

Hoi
ooo wat zijn ze mooi,

Groetjes Gonnie