12 september 2025, 19:17:52

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Caroline

Carine, nog gefeliciteerd!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

Hoi Ankie!
Hebben jullie nog wat leuks gedaan gisteren of zaten jullie met z'n allen hele avond naar Rafiki zitten kijken :D

Hier mijn laatste foto van hem, vanaf nu moet jij maar foto's van hem maken ;D

Ik hoop dat hij goed eet bij jullie en ik kom zodra hij gewend is (en ik mijn scriptie af heb :-\) en jij genoeg koffie heb hihi
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Hoi Ivana

Gisteren de hele dag druk bezig geweest ,want vandaag krijgen we een huis vol visite !!!
Met Rafiki gaat het super !! Hij eet goed en komt heel makkelijk op je hand zitten ! Ik zal hem straks even wegen en laat je nog wel even weten wat daar uit is gekomen !
Hij staat bij Dianne op de kamer ,die zit veel op haar kamer dus hij heeft de hele dag gezelschap ;D. Hij is echt heel lief en ik kan hem zelfs vrij gemakkelijk aaien !!!! Blij ,blij ,blij !!!
Af en toe hoort hij Zazou en Nala wel en reageerd daar dan ook op ,maar verder is hij erg rustig !
Ik laat snel weer wat van me horen ,weet alleen niet of ik daar vandaag nog kans voor zien . Maar maak je geen zorgen ,want het gaat hartstikke goed !!!

Groet van mij !!

Ivy

Ankie

Hoi ,hoi

Het gaat helemaal goed hier !
Rafiki eet goed en weet zijn landingsplekjes bij Dianne op de kamer goed te vinden !
We hebben hem gewogen en hij weegt nog steeds 80 gram .
Hij is dus niet afgevallen en ik zie hem regelmatig net zijn snavel in zijn voerbak ,dus dat zit goed !!
Hij komt lekker rustig op je hand zitten en je kan hem vrij makkelijk aaien ....is een nieuwe ervaring voor ons !
Hij is echt heel relaxt en mag egelmatig even lekker zijn vleugels strekken. Met Zazou en Nala gaat ook alles prima !!
Kazooie en Gucci zijn wel lief voor elkaar ,maar kroelen nog niet ! We zitten eraan te denken om een broedhok in de kooi te hangen bij de grasjes .....wie weet wat er dan gebeurd !! ;D

Vanmiddag zal ik even wat foto's plaatsen ...heb ik nu even geen tijd meer voor !

Groet van Ankie

Ankie

Voordat ik weer verder moet ,eerst even de foto's plaatsen ! ;D

Lekker thuis !!

Voor het eerst uit de kooi !

Rafiki had de ringen snel gevonden  ;D

Is die mooi of is die mooi !?

Om jullie nog even lekker te maken  ;D ;D ;D ;D ;D ;D :o ::) ;)

Groetjes van Ankie

Ivy

Oh wat een scheetje :-*
Ik ben blij dat jullie blij zijn en dat Rafiki al landingsplekjes weet te vinden. Het was even wennen met tellen, dat ik maar drie wildkleurtjes moest lokaliseren als ze los waren ;D
En dat hij zich al laat aaien? Dat heb ik echt niet verwacht :) van mijn tweede bangeRikkie.
Doe hem de groetjes van zijn broertjes, ze doen hun best om de gat in de muur nog groter te maken :-X.
Liefs, Ivy :-* :-* :-*

guccietje

Hallo!

Nog gefeliciteerd Carine met je verjaardag.
Gelukkig zijn Gucci en Kazooie lief voor elkaar... Willen ze wel samen spelen en vliegen? Met Prada kroelde Gucci eigenlijk ook nooit, hoor. Ach, we zien wel. Misschien wordt ze straks nog een mama ;)!

Groetjes!!!

Rianne

Ik ben al een tijdje niet geweest zie ik... :-[  Maar wie had dat gedacht, gezinsuitbreiding :D Ook leuk voor Ivy dat ze haar kleintje hier kan volgen. :)

Ankie

Hoi ,hoi

Ja ,wat een scheetje is het he Ivana  ;D.
Rafiki laat zich zelfs heel makkelijk aaien en maakt totaal geen bange indruk gelukkig ! Hij eet goed en vliegt lekker door Carine haar kamer ,daar heeft hij iets meer ruimte dan in Dianne d'r kamer. Het zoeken is nu naar een geschikte kooi voor zeker 3 valkjes ,want het is toch de bedoeling dat ze bij elkaar in een kooi gaan !! Ben wel benieuwd naar Zazou zijn reactie . Maar als we een nieuwe kooi hebben kunnen ze tegelijk erin zodat het voor Zazou ook nieuw is. Zazou is nogal dominant en ik durf Raaf niet goed zo bij hem in de kooi te zetten !!

Met Gucci en Kazooie gaat het wel goed ! Ik heb nog niet het idee dat er liefde in het spel is . Gucci probeerd mee te vliegen af en toe ,maar de rest gaat nog iets te snel voor haar ! Ze vermaakt zich nog steeds prima met haar balletjes en andere speeltjes en als de kooi opengaat is ze er als eerste uit en ze zit gelijk in haar boompje wat de rest ook wel intressant vindt ! Gezellig boompje dus !!

Leuk Rianne dat je weer eens kwam buurten !!

Groet van Ankie

Ivy

Hoi Ankie!
Veel succes met het zoeken naar kooi voor ... vier tot zes valkjes ;D (alvast anders moet je straks weer een nieuwe)
Het zal wel lastig zijn als jullie niet van die dikke tralies willen. Enige wat me binnenschiet is die zeshoekige kamervoliere bij gkn... maar of jullie die mooi vinden weet ik niet.
In ieder geval, hopelijk overleven ze het allemaal goed! Rafiki moest met 5 broertjes/zusjes vechten om eten krijgen, dus hij laat zich hopelijk niet terrorizeren :D
Nog 13 dagen wachten :-X

Groetjes!
Ivana

Ankie

Hoi ,hoi

Ik weet welke kooi je bedoeld Ivana en das inderdaad een hele mooie . Alleen het probleem met die kooi is dat hij zoveel ruimte in beslag neemt. We gaan vanavond bij Ranzijn kijken en anders wordt het waarschijnlijk toch een kamervoliere maar dan een met gaas ! Die heb je in allerlei maten en zijn ook niet zo gruwelijk duur ! We vinden wel wat .

We hebben (Carine dan) Rafiki gisterenavond nog gewogen en hij is nu 81 gram  ;D.
Hij doet het geweldig dus !! Ik hoop dat we het volhouden om hem nog 13 dagen apart te houden boven  ::). Ach ik weet waar we het voor doen en zo wordt hij supertam !! Hij komt nu ook op onze schouder zitten en het is een echte kroelkont ! Ik hoop dat dat zo blijft !!

Ik zal hem nog even laten zien ! ;D

:o

Lief koppie he ???!!

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Ankie
Gefeliciteerd met je 200ste pagina ;D.
En wat een lieverd is die Rafiki, en het is zoals je zegt een heel mooi en lief koppie, Grotere kooi!!!!!
Dat betekend nog meer valkjes ,hmmm dacht ikkke wel ;D
Wat een gave foto Rafiki voor het roze hart echt weer een mooie Ankie foto ;D.
Geniet eer maar lekker van heerlijk dat gekroel he.
Groetjes Gonnie

Caroline

Wow, wat een roze kamer!!  :o :o

Ze heeft het niet van een vreemde.  ;D ;D

Veel plezier met je zoektocht naar een grotere kooi.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi ,hoi

Gisteren inderdaad gekeken naar een kamervoliere en ons oog is op deze gevallen !

Hij is een beetje duur ,dus we zoeken nog even verder ,maar het is wel wat ik wil voor mijn valkjes !!

He Gonnie !! Wat leuk dat je weer eens komt buurten ! Ik heb je wel gemist hoor ! Meer valkjes ...wie zal het zeggen ! ;D

Carine is begonnen met het roze...dus zij heeft mij aangestoken !  ;D

Groet van Ankie