22 juli 2025, 23:45:13

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Ankie
je hebt wel geboft met je fontein , dat is ook geen prijs verschil zeg phoe , niet te geloven dat je er dan maar 15 euro voor betaald hebt,hoe was het op de vrijmarkt nog iets verkocht ;D ?
En hoe gaat het met Kelly?
en het broedblok?
Wat een vragen weer.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi, hoi

Ja Gonnie, ik vindt de fontein ook erg leuk ,maar zou er geen cent meer voor betaald hebben en zeker geen 180 euries  ;D.
De vrijmarkt was beregezellig !!! Om 6 uur s'morgens ben ik een plekkie gaan zoeken en had vrij snel een mooie plaats gevonden . Ed is daar naartoe gekomen met de spullen en even later kwam Carine ook . Dianne kwam s'middags even langs . We hebben bijna al onze spullen verkocht en de sfeer was gewoon heel goed . Wel heb ik het de hele dag erg koud gehad ook al had ik 3 truien aan . Je moet er wat voorover hebben ! Ivana is ook nog even langsgeweest ! Erg leuk !!!

Met Kelly gaat het goed . Ik voel geen verandering aan de bultjes en merk verder ook niks aan haar .
Het broedhok moet ik nog afmaken en Zazou kijkt er momenteel niet zoveel meer naar om ,die heeft meer met het plekje onder de kast :D.

Ik ga zo weer naar mijn werk ,moet ook gebeuren he !?

Groet van mij  :D

Ivy

5 mei 2006, 19:52:51 #2792 Last Edit: 7 mei 2006, 17:13:47 by Ivy
Hoi Ankie!
Ben je aan het genieten van het mooie weer in Almere? Leuk he? Jammer dat het tijdens de vrije markt zo koud was, en vandaag zou je bijna in je bikini rond willen lopen.

Hoe gaat het met Zazou en Nala? Heb je het blok al afgemaakt? Misschien ligt het daaraan hoor, dat ze niks samen willen, ze wachten totdat jij het tot een villa omtoverd!

Groetjes, Ivy, Nicky, Joepie&Makker

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mariska

Hoi Ankie,

Ik schaamde me dat ik zo lang weg was :-[, maar jij bent er ook bijna niet zie ik nu.
Ik hoop dat alles goed gaat met jou, Ed, de meiden en jullie beestjes ;)

Momenteel is het wat moeilijk voor mij om langs te komen, maar ik hoop dat het aanbod nog even blijft staan.
Ik zou het erg gezellig vinden namelijk om Zazou en Nala en Kelly en het blok weer eens live te bewonderen :D

Ik hoop dat het goed gaat met Kel!
Geef haar maar een dikke knuffel.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Ankie
hoe gaat het nu met onze Zazou , heb je al enig idee waar het vanaf komt dat ie schreeuwt.
en inderdaad zeg waarom moest het de vorige week zo`n slecht weer zijn en kun je een week later in je bikini op de vrijmarkt gaan staan. ;D :o ;D
groetjes gonnie

Ankie

Hoi ,hoi

Ik ben niet zoveel meer op het forum omdat ik inderdaad geniet van het mooie weer !
Het is op zolder,waar de pc. staat, erg warm ...dus zodoende !

Met Zazou en Nala gaat het wel goed ! Zazou is alleen erg luidruchtig de laatste tijd en hij schreeuwt eigenlijk de hele dag door ...ook als hij uit zijn kooi is ! Ik wordt er een beetje gestoord van ,maar weet niet goed wat ik eraan zou kunnen doen ! Ik denk dat het komt omdat hij bij Kelly wil zijn !
Maar ik kan moeilijk Kelly in de kooi zetten ! ;D
Met kel gaat het redelijk ! Ik merk wel dat ze veel last heeft van de warmte . Gisteren hebben we haar weer getrimd en ik hoop dat dat wat helpt ! Ik de tumoren voel ik niet echt een verandering ,maar van de week wil ik wel even met haar naar de dierenarts om even te overleggen hoe en wat ,want als ze het nu al zo benauwd heeft kan dat nog wat worden als het echt zomer wordt ! Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte .

He Ivy...ik las net in je dagboek over Makker en zie het nu pas hier onder je bericht staan ! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en kom hem gauw bewonderen hoor !

He Mariska ...je hoeft je nergens voor te schamen hoor !
Ik ben zelf nog maar weinig online en kijk ook niet dagelijks in alle dagboeken ! Met Ed en de kids gaat alles goed !! Over 1,5 week gaat Carine aan haar examen beginnen ,dus het wordt een hele spannende tijd !
Je bent natuurlijk altijd welkom , ik hoop of lees het wel als je eraan toe bent . De uitnodiging blijft gewoon staan !! ;D

He Gonnie ...het  is inderdaad niet te geloven met het weer !
Wat ik al schreef ...ik denk dat Zazou alleen naar Kel toewil ....maar ook daar ben ik niet helemaal van overtuigd omdat ik merk dat Zazou ook wel naar Nala toetrekt als hij los is....kijk maar !

Helaas reageerd Nala nergens op !!!!
Nala is woensdag jarig !!!! 1 jaar wordt deze prachtige dame dan alweer !!!!

Ik wil jullie nog even wat anders laten zien ! Zooooo schattig !!!

Ze zitten vlak bij ons huis en ik ga regelmatig even kijken .
Het zijn echt buren van elkaar ! De waterhoentjes hebben 2 nesten in beslag genomen en daarnaast zit de fuut op een derde nest ! Ik geniet !!! ;D ;D ;D
Ik mis alleen de jonge eendjes ,want die ben ik nog niet tegengekomen !

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Ankie,

Gelukkig blijft het aanbod staan ;D
En gelijk heb je dat je van het mooie weer geniet.

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt.
Ik vind die futen altijd zo leuk.
Die kleintjes kruipen op de rug bij de ouders :D
Wij hebben hier 7 jonge eendjes.
Hier broeden de waterhoentjes nog.
Dat voeren heb je prachtig vastgelegd.

Wens Carine veel sterkte met haar examens!
Zeker een spannende tijd, ik weet nog wel hoe dat voelt ;D

De foto's van Nala en Zazou zijn ook scheetig.
Waarom reageerd ze nou niet op hem.
Het is zo'n knappe vent ;D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hoi hoi!!

Sterkte met Kelly!!  :'(

Carine succes met je examens.  :D

En Ankie, geniet lekker van het zonnetje!!

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi ,hoi

Nala is vandaag 1 jaar geworden !!!!!

HIEPERDEPIEPERDEPIEP !!

Ik ga zo een taart halen en een cadeautje kopen !
Ik weet al wat ik voor haar koop !!!!

Groet van Ankie

Rianne

Wat gaat de tijd toch snel he? :)

GEFELICITEERD NALA!!! :-*

Caroline

Gefeliciteerd Nala!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

En wat gaat Zazou geven? :D

gonnie

Hoi Nala

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG LIEVE NALA

Groetjes Gonnie

Ivy

He, oke, dit kan niet he. Ons allemaal nieuwsgierig maken en dan een paar dagen niet komen!
Wat heb Nala nou allemaal gekregen voor haar verjaardag en heeft ze de taart helemaal op?

De nieuwsgierige buurvrouw!

Lin

Jeetje Nala alweer een jaar! Dat heb ik dus gemist. Alsnog gefeliciteerd! hoe gaat ie hier met de hele familie en de valkjes?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)