27 juni 2025, 16:43:52

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

bobbie

Hihihihihih

Een valkje gek op een hond
een grasje gek op een valkje
en moeder de vrouw gek op een heks  :P
Het moet niet gekker worden. ;D

Rot joh dat je zo'n last hebt van je rug. Ik weet wat het is en je baalt als een stekker. Je wordt er zo moe van en je wordt ook belemmerd, grrrrrrrrrrr >:(

Rustig aan (makkelijker gezegd dan gedaan) en neem een heet bad bij Gonnie, er staan er toch 2. :D

Groetjes, Nel :)

Ankie

He Nel

Is inderdaad zwaar :censuur. Ik heb al aan Gonnie gevraagd of ik even in haar bad mocht ,maar nog geen antwoord gekregen en ik kan toch moeilijk zomaar in haar bad stappen , dan schrikt ze zich rot ! ;D.
Ik wil het weekend de kerstboom gaan halen en optuigen dus ik hoop dat ik morgen van de dokter even een pijnstiller krijg ,want niksdoen is niks voor mij !!! Zeker niet als het niet vrijwillig is !!!!

Groet van Ankie

mend0w

Heey!

Wat een gezellige beestenboel in huis haha  ;D!!
Ze zijn ook allemaal even leuk, zo te zien!
Ik kom zeker vaker buurten..!!

Groetjes Mandy En Pico!

gonnie

Hoi Ankie

NATUURLIJK, kan JIJ gebruik maken van mijn bad , schiet maar snel op, want rugpijn bah ,daar weten we hier ook alles van.
Misschien heb je wel iets aan ons waterbed , heerlijk is dat , maar ja waar moet Antoon dan liggen.
neem in iedere geval je rust en ga plat.
heerlijk weer die kroel foto`s , en die andere, speciaal die met Kelly . wat krijg je  als er iets uit die twee komt een valkhond!!!! ;D of een hondvalk!!! ;D

beterschap.
Groetjes Gonnie

Shirly

Hoi Ankie,

oei wat vervelend die rugpijn. Als het maar niets ernstigs is.

Echt leuk die dieren van jou. Leuk intriges zijn er hihi.

Groetjes Shirly

Petra en Cheeky

Wouw Ankie... wat een heerlijke kroelfoto's van Zazou en Nala! Met name eentje... die heb ik even wat uitvergroot... hij is echt super, kijk maar:

Wat vervelend van je rug! Ik kan me voorstellen dat zo'n beweeglijk type als jij zich aardig gehandicapt voelt nu! Heel veel sterkte ermee en hopelijk gaat het snel weer wat beter.

Liefs,
Peet

Riny

Hoy Ankie
Hopelijk ben je snel van je rugpijn af.
Heb je geen infraphile lamp die werkt goed en dan wat tijgelbalsem er op.
Dan verzacht de pijn en houdt de spieren soepel.
Beterschap.
Groetjes Riny :D :D

Mariska

Hoi Ankie,

Ik hoop dat de huisarts morgen wat voor je kan doen ;)
Dat stil zitten is natuurlijk heel moeilijk voor zo'n bezig bijtje!
Probeer het lekker warm en wel een beetje in beweging te houdens anders word je helemaal stijf ;)
Heel veel sterkte!!

En mooie foto's en perikelen weer bij jullie thuis ;D ;D ;D
Die Zazou verliefd op Kel, lief hoor dames als je dat in het echt ziet ;D ;)
En nu Nala ook al verkering met Sjonnie ;D ;D ;D

Word maar gauw weer beter ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Agnes

Hoi Ankie,

Vervelend hoor rugpijn! Ik weet er alles van :-\
Wat een leuke foto's weer.
Jij gaat vast ook meedoen aan de fotowedstrijd van januari? ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Ankie!!!!!!!
Ik zal de koffie al klaar zetten! En het whirlpool bad laten vollopen. Ook de massageolie staat klaar.
Kom maar hier met die vervelende rug. Zullen mijn handjes die even flink onder handen nemen.
Leuke foto's weer.
Heb nu even geen tekst meer om er bij te zetten.  ::)

Kirsten

Hoi Ankie,

Heerlijke kroelfoto's :D

Wat balen dat je zo'n rugpijn hebt,. Ik ben gisteren van de trap gevallen (nee helaas niet een paar treetjes, maar gewoon de hele trap ::)) Ik heb gisteren ook de hele dag op bed gelegen,maarja vandaag is Jan werken, dus ga je als moeder weer gewoon aan de slag :-\
Ik hoop dat je snel wat opknapt en morgen een goede pijnstiller krijgt, zodat de boom gewoon het weekend versiert kan worden,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi allemaal !

Bedankt allemaal voor de lieve reacties !!! Doet me goed !!!!
Vanmorgen even bij de dokter geweest en de spieren in mijn onderrug zijn overbelast . Pijnstillers gekregen en gewoon weer naar mijn werk gegaan. Op vrijdag werk ik bij een vrouwtje van 90 en ze is erg afhankelijk van mij . Is geen zwaar werk en ik kan haar moeilijk laten zitten ! Het is het beste als ik in beweging blijf ,dus dat doen we dan maar !
Ik ben wel een beetje duf en moe ,maar dat zal wel door de pijnstillers komen ! Hopelijk ben ik er snel vanaf en daar gaan we gewoon vanuit !

Citaat van: mend0w op  8 december 2005, 17:51:04
Heey!

Wat een gezellige beestenboel in huis haha ;D!!
Ze zijn ook allemaal even leuk, zo te zien!
Ik kom zeker vaker buurten..!!

Groetjes Mandy En Pico!

He Mandy ,wat leuk dat je kwam buurten en een gezellige beestenboel is het inderdaad hier  ;D ;D.

Citaat van: gonnie op  8 december 2005, 18:45:12
Hoi Ankie

NATUURLIJK, kan JIJ gebruik maken van mijn bad , schiet maar snel op, want rugpijn bah ,daar weten we hier ook alles van.
Misschien heb je wel iets aan ons waterbed , heerlijk is dat , maar ja waar moet Antoon dan liggen.
neem in iedere geval je rust en ga plat.
heerlijk weer die kroel foto`s , en die andere, speciaal die met Kelly . wat krijg je als er iets uit die twee komt een valkhond!!!! ;D of een hondvalk!!! ;D

beterschap.
Groetjes Gonnie

Hoi Gonnie..wat lief dat ik je bad en je bed mag gebruiken en voor Antoon vinden we wel een plekkie hoor  ;D.
Zazou is echt niet meer weg te slaan bij Kelly en als hij op Kel zit en Kel staan op ,blijft Zazou gewoon zitten totdat Kelly zich uitschut ,dan moet hij er wel vanaf !

Citaat van: Shirly op  8 december 2005, 19:00:16
Hoi Ankie,

oei wat vervelend die rugpijn. Als het maar niets ernstigs is.

Echt leuk die dieren van jou. Leuk intriges zijn er hihi.

Groetjes Shirly

He Plaatsgenoot Shirly....gelukkig is het niks ernstigs en ben ik er zo weer vanaf !!! Daar ga ik vanuit !!!

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  8 december 2005, 19:36:29
Wouw Ankie... wat een heerlijke kroelfoto's van Zazou en Nala! Met name eentje... die heb ik even wat uitvergroot... hij is echt super, kijk maar:

Wat vervelend van je rug! Ik kan me voorstellen dat zo'n beweeglijk type als jij zich aardig gehandicapt voelt nu! Heel veel sterkte ermee en hopelijk gaat het snel weer wat beter.

Liefs,
Peet

He Peet ...wat lief van je om die foto te vergroten...hij is inderdaad heel aandoenlijk ...dank je wel !!!!
Citaat van: Riny op  8 december 2005, 19:42:33
Hoy Ankie
Hopelijk ben je snel van je rugpijn af.
Heb je geen infraphile lamp die werkt goed en dan wat tijgelbalsem er op.
Dan verzacht de pijn en houdt de spieren soepel.
Beterschap.
Groetjes Riny :D :D

Hoi Riny...misschien moeten we toch eens zo'n lamp aanschaffen , vooral omdat Ed ook nogal een zwakke rug heeft ! Tijgerbalsem hebben we  wel en daar wordt ik lekker mee ingesmeerd s 'avonds !!! Bedankt voor de tip !!!

Citaat van: Mariska op  8 december 2005, 20:27:13
Hoi Ankie,

Ik hoop dat de huisarts morgen wat voor je kan doen ;)
Dat stil zitten is natuurlijk heel moeilijk voor zo'n bezig bijtje!
Probeer het lekker warm en wel een beetje in beweging te houdens anders word je helemaal stijf ;)
Heel veel sterkte!!

En mooie foto's en perikelen weer bij jullie thuis ;D ;D ;D
Die Zazou verliefd op Kel, lief hoor dames als je dat in het echt ziet ;D ;)
En nu Nala ook al verkering met Sjonnie ;D ;D ;D

Word maar gauw weer beter ;)

Liefs
Maris!! :-*

Hoi Buuv...zoals je hebt gelezen kon de huisarts inderdaad wel wat doen gelukkig !!!
Jij weet nu hoe het er in het echt uitziet en dat is toch anders dan op foto !!!  ;D ;D ;D
Zazou heeft momenteel de neiging om de hele tijd op Kel haar staart te gaan zitten !! Moet niet veel gekker worden of wel natuurlijk ,maar ik zou niet weten hoe  ;D :D.

Citaat van: Agnes op  9 december 2005, 09:11:26
Hoi Ankie,

Vervelend hoor rugpijn! Ik weet er alles van :-\
Wat een leuke foto's weer.
Jij gaat vast ook meedoen aan de fotowedstrijd van januari? ;)

Groetjes van Agnes.

He Agnes ... ook rugklachten ??
Wij doen bijna altijd mee aan de wedstrijd  ,Carine regelt dat !!! Valkjes en andere dieren kunnen wij niet overslaan natuurlijk . ;D ;D Ik ben nu al benieuwd naar de inzendingen !
Moet nog wel even een hele leuke foto uitzoeken !
Ik ben ook zeker benieuwd naar jou inzending ,want ik ga ervanuit dat jij ook meedoet !!!!

Citaat van: Valerie op  9 december 2005, 10:42:56
Ankie!!!!!!!
Ik zal de koffie al klaar zetten! En het whirlpool bad laten vollopen. Ook de massageolie staat klaar.
Kom maar hier met die vervelende rug. Zullen mijn handjes die even flink onder handen nemen.
Leuke foto's weer.
Heb nu even geen tekst meer om er bij te zetten. ::)

He Val...ik zou zeker onderweg zijn als ik niet zover weg zou wonen  :P...een goeie massage lijkt me helemaal geweldig en een kop koffie van jou ook !!!! ;D
Die teksten bij de foto's komen wel weer hoor ,het is geen must !
Citaat van: Kirsten op  9 december 2005, 10:54:34
Hoi Ankie,

Heerlijke kroelfoto's :D

Wat balen dat je zo'n rugpijn hebt,. Ik ben gisteren van de trap gevallen (nee helaas niet een paar treetjes, maar gewoon de hele trap ::)) Ik heb gisteren ook de hele dag op bed gelegen,maarja vandaag is Jan werken, dus ga je als moeder weer gewoon aan de slag :-\
Ik hoop dat je snel wat opknapt en morgen een goede pijnstiller krijgt, zodat de boom gewoon het weekend versiert kan worden,.

Groetjes
Kirsten

He Kirsten...van de trap gevallen ? Get , je schrikt je wezenloos ! Maar gaat het verder wel weer ?
Ja ,als moeder zijnde kan je dat soort dingen al helemaal niet gebruiken zeker niet met een kleine die opgehaald en gebracht moet worden enzo ! Gelukkig zijn die van mij wat groeter en kunnen ze wel wat voor me doen. Ik ben alleen niet het type die snel wat aan ze vraagt , maar gelukkig doen ze uit zichzelf wel het een en ander en vooral als ze weten dat ik het even niet kan !!!

We gaan in ieder geval de boom halen en ik zie wel hoe ver we komen . Optuigen kost me meestal wel het hele weekend...met kamer versieren erbij dan he ! Maar eigenlijk kan ik niet wachten omdat ik wil weten hoe Zazou en Nala reageren  ;D ;D :D. Die hebben nog nooit een kerstboom gezien !!!! Gek is dat ,want ik heb het idee dat die 2 al jaren bij ons zijn en dat idee hebben we allemaal hier !!!

Lieve mensen BEDANKT en tot gauw !!!!
:-* van Ankie

Caroline

Hoi Ankie,

Sorry sorry sorry!!

Ik had echt geen tijd om eerder te reageren het is hier zo'n gekkenhuis.

Ik geniet normaal ontzettend van je vliegfoto's, maar dit was super de super genieten hoor, wat een heerlijke korelers.

Ik hoop dat je rug snel weer een beetje over gaat, doe je wel voorzichtig van daag met werken.

Ik kom gauw weer terug.

Beterschap, Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

Hoi buuv!
Wat naar van je rug! Gaat het al wat beter? Ik hoop voor je dat het gauw overgaat, dan kan je volop genieten van de kerstboomversiering. Ik vind het ook altijd heerlijk, maar ik weet niet of ik zal durven om al mijn mooie kerstballen er in te hangen... Het gevaar met twee slopers is wel erg groot ;D
Ik had liever van die plastic kerstballen moeten kopen die ze niet kunnen slopen of op de grond gooien... We zullen het zien. Ik ben benieuwd wat Nala en Zazou gaan doen als je de kerstversiering in de kamer hangt - nieuwe zitplekken 8)

Artis - ben ik zeker van partij!

Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Hoi ,hoi

Gelukkig gaat het met mijn rug weer een stuk beter  ;D.
Vandaag de kerstboom gekocht en daarna met Carine de stad ingegaan om wat kerstinkopen te doen .
Was lekker druk ,maar dat kan je verwachten !
Bij een bloemist zagen we wilgentakken hangen en dat bracht ons op een idee !!! Wij hebben dus gelijk zo'n tak gekocht en hebben de hele middag met die tak in de stad rondgelopen !!!
Is wat vreemd rond kersttijd en we hebben nog nooit zoveel bekijks en opmerkingen gekregen !!! Vreselijk gelachen dus !!!
Wie kwamen we tegen in de stad  ????? Ja hoor , Ivana en Gerard ...als we elkaar nog niet hadden ontmoet waren we dus straal langs elkaar heengelopen .....ik vindt het wel een grappig idee !!!
Thuis gekomen hebben we gelijk de tak aan het plafond gehangen en wat kerstversiering ingedaan . Staat errug gezellig !! Uiteraard ook wat trosgierst ingehangen om Zazou en Nala te lokken ,maar ze vinden het nog wel eng .Komt vanzelf wel.
Morgen gaat we de rest van de kamer versieren en de kerstboom optuigen . Ik denk dat ze het maar eng vinden en ben niet zo bang dat ze erin zullen gaan.....zeker niet gelijk !!!!

Verder is alles hetzelfde....Nala wordt nog steeds achterna gezeten door Sjonnie en Zazou zit nog steeds achter Kel aan !!!

He Caroline ....je hoeft je nergens voor te excuseren hoor !!!!
Ik begrijp het volkomen !!!

He Buuv....leuk om je in de stad tegen te komen !!!! ;D ;D.

Tot gauw
Groet van Ankie