27 juni 2025, 12:35:22

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Goeie Val!!!!

Liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Leuke foto's. Ik heb weer genoten :)

Petra en Cheeky

Lieve foto's weer Ankie! Die ene waar Valerie iets prachtigs van gemaakt heeft, is inderdaad super! Echt de macho die de indringer wegjaagt! Haha, die Zazou!

De foto van Dianne is prachtig hoor! In vol ornaat! Mag ze best trots op zijn. Zeker na haar prestatie!

En? Heb je nog leuke boeken gevonden in de bieb?

Groetjes,
Peet

Ankie

Hoi

Ben een uur bezig geweest met het zoeken naar wat goede boeken....(ik kan ook een beetje rijmen ;D).
Ik heb er 4 meegenomen en nu maar hopen dat ze echt goed zijn ,maar dat merk ik snel genoeg.

Zazou & Nala zijn net nog een poos los geweest.
Ook tijdens het eten en dan vinden ze het prachtig om op tafel rond te banjeren....met als gevolg dat ik naderhand Nala d'r staart kon gaan schoonmaken omdat die in de pan met spekjes gezeten had  ::) :P.
Dit ging gelukkig vrij gemakkelijk !!!
Dus de dame is weer schoon! ;D ;D.
Zazou wil het liefst uit je mond eten en vloog dan ook pardoes zo Dianne d'r gezicht in toen ze een hap nam  ;D :D :o.

Ik heb nog even een paar foto's upgeload ;D...misschien zit er nog iets bij voor jou ,Valerie :D ;D ;)

;D

;D

:o

::)

:o

Kijk maar wat je ermee doet !!! ;D ;)

Groet van Ankie

Mariska

Wow die derde is mooi Ankie.
Heel scherp en mooi belicht :D.
Ik ben weer jaloers.
Ik heb er ook net nieuwe foto's ingezet en ook weer geprobeerd vliegfoto's te maken, maar het is nog niet gelukt helaas >:(. Echt heel frustie!!!

En gezellig he eten met de valkjes ;D.
Vind ik altijd zo leuk ;)

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Ankie
Maar hoe gaat het nu met je arm ???
Valerie heeft de foto`s op een hele leuke manier bewerkt,
weer mooie foto`s Ankie ,
wat een mooie sierrand heb je gevonden.
Groetjes Gonnie

Valerie

Ankie

Hoi

Mariska..gewoon blijven proberen en anders kom ik toch gewoon een keer bij jou vliegfoto's maken ! ;D ;D.
Ik kan het allicht een keer proberen  ;D.

Hoi Gonnie..met mijn arm gaat het momenteel weer goed.
Ik heb geen last gelukkig. Maar ik heb de laatste dagen ook niet zoveel achter de pc. gezeten ! Had er geen tot mijn beschikking ,dus dat heeft  ook zijn voordelen.
Mooi he ?? Dat sieraad ,ik ben gek op glitterplaatjes en daar vond ik deze.

Hoi Val....hij is weer leuk ,ga zo door ;D ;D ;D ;D.
Je hebt talent !!!!

Groet van Ankie

Mariska

Citaat van: Ankie op  7 november 2005, 23:02:28
Hoi

Mariska..gewoon blijven proberen en anders kom ik toch gewoon een keer bij jou vliegfoto's maken ! ;D ;D.
Ik kan het allicht een keer proberen  ;D.

Groet van Ankie

Dat is een goed idee ;D ;)!!!!

Groetjes Mariska

Dianne

bedankt voor alle felicitaties ;D
oww mn moeder moest die foto weer op de site zetten hoor :-[  :o  :P
ik ben al een tijd niet meer op de site geweest heel wat gemist dus..
maar k probeer weer wat vaker te komen ;D
doeg :-*  Dianne

Caroline

Het is gelukt!!  ;D ;D ;D ;D

Mijn eerste vliegfoto!!

Gewoon oefenen Maris.  :D 8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi  Ankie

Ik wilde je nog even veel plezier wensen voor morgen, en dat de koffie maar goed zal smaken.

Hee Caroline goed zò.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi

He Caroline ..ik had al in je dagboek gereageerd erop ,maar ik ben trots op je hoor !!! Ga zo door ...de eerste is er en dan volgt de rest vanzelf ;D

Hay Gonnie...dank je wel !!! Ben benieuwd of het klinkt tussen Ivana en mij  ;D. Maar ik ben er niet bang voor hoor ! Wordt vast heel gezellig.

En Mariska...we spreken snel wat af !!!

Zo ,alles gaat prima hier !
Heb nog even wat foto's van gisteren en dan kan ik de camera weer legen..voor een nieuwe serie.
Zazou is qua gedrag erg wisselvallig ,vooral tegenover Nala.
Het ene moment jaagt hij haar weg en het volgende moment
wil hij kroelen en gekroeld worden! Helemaal maf dus !

:D ;D

:D ;)

:D :o

Nala heeft de grote heks ook ontdekt...maar als Zazou er als eerste opzit , jaagt hij haar wel weg :o :o

Groetjes van Ankie

Riny

Citaat van: Ankie op  9 november 2005, 13:03:39
!!! Ben benieuwd of het klinkt tussen Ivana en mij  ;D. Maar ik ben er niet bang voor hoor ! Wordt vast heel gezellig.

Hoy Ankie
Ben wel een beetje jaloers op jou dat je Ivana leert kennen.                                                                              Geef je haar een dikke kus van mij??
Maar ik moet niet zeuren ik heb Gonnie dicht bij mij in de buurt wonen.
Maar heel stiekempjes ben ik een heel klein beetje familie van Ivana ??? ???
Groetjes Riny :D :D

bobbie

Hoi Ankie,

Ik heb genoten van je foto's. Helemaal van de foto's met tekst  :D :D :D

Enne Dianne ................ je hoeft je niet te schamen voor die fot van jou want je staat er schitterend op. Ik snap best dat je moeder trots op je is en die foto heeft geplaatst ;), zou ik ook doen. ;D

Ook nog gefeliciteerd van mij  :).

Wat is je blauwe grasje mooi met dat gele koppie. Ben even zijn naam kwijt maar dat is best fel geel zo te zien.

Tot de volgende keer, Nel :)