27 juni 2025, 22:05:09

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Wat een lieve foto's zeg, Nala op de theepot! Super! En de andere foto's, met name de close-upjes zijn heel lief! Ook de vliegfoto's zijn weer bijzonder goed gelukt zo! Kortom: goe gedoan wijffie!

Ik durf dat roze in jouw handtekening toch wel een klein beetje te betwisten Ankie, voor mijn gevoel is het meer lila!
;D ;D ;D

Groetjes,
Peet

Valerie

Had Nala daar de thee al klaar staan? En ons niet even op de thee vragen? Hoe durft ze!  ;D
Leuke foto's, Ankie!

Ankie

23 oktober 2005, 22:03:59 #1817 Last Edit: 24 oktober 2005, 11:51:31 by Ankie
Nou Peet...dach ut nie he?
Duhu kleurenblind zeker????
Ja mooi he...ik heb nog een hele mooie ,maar die bewaar ik en die is toch mooi wauw zoooo mooi!!! Maar ik plaats hem nog niet alhoewel hij errug ,errug mooi is....tjonge jonge,jonge zoooo'n mooie....aaaaaa ;) ;D :( :P.
Nou zijn jullie niet nieuwsgierig geworden zeker ,maar ik laat hem lekker toch nog niet zien..... :P :P.
Ja Val...zelfs IK heb geen thee gekregen van Nala!

Groeten

Caroline

:o Supergave foto's weer, hoe doe je dat toch. Ik heb vanavond zeker wel 60 foto's gemaakt maar vliegend lukt met echt niet. Als ik het knopje indruk als ze boven me vliegen en dan later de foto bekijk zie ik alleen een wit plafond(nou ja wit, ik zie dat het nodig weer eens gewit moet worden)  ;D maar geen valkje meer die was alweer doorgevlogen. Misschien een speciale camera, of op een aparte stand staan. Vertel, vertel, ik wil ook vliegfoto's.  :-\

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Caroline

Je was nog laat op zeg......verslaafd? Nee toch?
Ja die foto's he ...hoe doe ik dat toch....zal ik het verklappen?
Nou vooruit ,omdat jij het bent!!!!
Ik heb op mijn camera een speciaal knoppie zitten ...sportstand noemen ze dit. Kan je goeie foto's maken van bewegende beelden!!! Maar bij mij lukken ze ook lang niet allemaal hoor....zie regelmatig een plafonnetje of nog net een stukje staartveer of zo. Maar dat is het ideale van een digitale ;D ;D ;D ;D.Gewoon blijven proberen,het gaat je vast nog wel eens lukken ;D :D.

Dan nu nog even voor de gezelligheid de volgende plaatjes....

Lekker ding ;D ;D

Daar is die weer !!!

Kon het niet laten !!!

Doei en tot gauw!
Ankie

Valerie

Leuk, die Zazou bij Kel!! :) Hij kan er niet van weg blijven eh? Wordt Nala nog niet jaloers?  ;D
En Zazou maar aanporren tegen Kel dat ie meevliegen moet. Kan je Kel niet een beetje red bull geven?  ;D
Ons nieuwsgierig maken over een supermooie handtekening? Ben je zeker dat je een nog mooiere hebt als deze? Zolang wij het bewijs niet zien, geloof ik dat deze de mooiste is.  ;D

Rianne

Ankie

Hoi,hoi,

He Val ,het gaat niet over een handtekening ,maar over een super mooie foto die ik nog even bewaar....... ;D :D :P.
Kel Red Bull geven...dat beestje eet en drinkt alles dus... ,maar ze is nog iets te zwaar om van de grond te komen ;D ;).

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Ankie,

Mooie aktiefoto's weer ;D ;D ;D
Ik kan het nog steeds niet, maar ga nu ook dat sportstandknopje maar eens proberen ;)
En die van Nala op de theepot was ook heel erg schattig hoor :D

En nee, die ganzen heb ik nog niet gezien, maar jij zit meer in de buurt van mooi water. Misschien daardoor dat jij ze ziet en ik niet ???

Ik doe de groeten aan Mike en jij aan jou mannetje en we spreken elkaar weer.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Mariska

Die sportstand moet je echt eens gebruiken.....!!!!
Ik zit hier vlak bij het Gooimeer....misschien dat dat scheelt :P.

Vanmiddag waren de grasjes en de valkjes samen even los :o.
Zazou zoekt dan bescherming bij Kelly ,die niet van plan is Zazou te beschermen :o :o.
Nala vliegt wel samen met de grasjes en vindt dat ook leuk.
Zazou vliegt dan alleen om te vluchten ,want hij moet niks van ze hebben als ze los zijn  ::) :P.Wel als ze in hun kooi zitten....de dappere dodo !
Heb uiteraard nog foto's gemaakt ,ben ze aan het verleinen en zal ze zo plaatsen!!
Tot zo ,Ankie

Valerie

Citaat van: Ankie op 24 oktober 2005, 11:56:22
Hoi,hoi,

He Val ,het gaat niet over een handtekening ,maar over een super mooie foto die ik nog even bewaar....... ;D :D :P.
Kel Red Bull geven...dat beestje eet en drinkt alles dus... ,maar ze is nog iets te zwaar om van de grond te komen ;D ;).

Groet van Ankie

Dan doe je er toch wat ballonnen  bij of maak je Zazou aan d'r vast.  ;D

Ankie

He luitjes

Val ,je brengt me nog op ideeen ,waar Kel niet echt blij mee zal zijn!!!

Nu nog even de foto's van net en dan moet ik weer even wat gaan doen hier of daar !!!!

Sjonnie vliegt weer als vanouds!!!! ;D

Nala vliegt lekker met Kazooie !!! ;D

Zazou zit er maar een beetje bij dus !!!

Laterrrs..
Ankie

Mariska

He leuk man die vliegende grasjesaktiefoto's ???
Snap je???? ;D

Groetjes buuv

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Hahahaha, arme Zazou! Die heeft ons natuurlijk gehoord over dat aan Kelly vastmaken. Nu wil die natuurlijk niet meer vliegen. Hij's bang dat hij nu heel dat gewicht van Kel moet dragen.  ;D
Misschien dat de grasjes hem kunnen helpen. Ik zie dat die een kei zijn in het vliegen. ;)

Ankie

Citaat van: Mariska op 24 oktober 2005, 14:24:06
He leuk man die vliegende grasjesaktiefoto's ???
Snap je???? ;D

Groetjes buuv

Nee ,leg uit !!! ??? ;) ;)