27 juni 2025, 20:02:44

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Petra op het werk

Ben benieuwd naar je heksenfoto, Ankie!  ;D Misschien kan mijn heks een keertje komen buurten bij die van jou! Ik heb ooit tijdens Halloween een heksje op een bezemsteel gekocht en die hangt op zolder aan zo'n steunbalk! Ze past wel mooi bij jouw verzameling!

Fijn dat Carine het leuk heeft gehad op Lowlands! Ze had best redelijk weer, toch?

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi Peet,

Ik zal even voor Carine reageren, want die zal voorlopig nog wel slapen :o ::) :P. Ze hadden dit jaar fantastisch weer,geen drup regen ,niet te warm ,niet tekoud. De sfeer was helemaal geweldig.Vorig jaar hadden ze heel veel regen ,maar dat vergeet je weer ,als de sfeer maar goed is en dat was die!!!!
Ben wel blij dat ze weer thuis is ,nu Dianne nog!
Trouwens ,wat heb jij voor een luizebaantje?? ;D ;D
En je heks is welkom hoor :D ;D ;).

Groet van Ankie

Rianne

Is het nu niet tijd voor een volgende missie? Gaapfoto's? ;D Die zijn ook moeilijk!

Petra op het werk

Citaat van: Ankie op 23 augustus 2005, 07:47:15
Trouwens ,wat heb jij voor een luizebaantje?? ;D ;D
En je heks is welkom hoor :D ;D ;).

Laat het de baas niet horen, Ankie! Ik werk als secretaresse bij een onderzoeksinstituut, maar momenteel is het gewoon extreem rustig i.v.m. de vakantieperiode. En dat terwijl ik nu ook voor mijn collegaatje moet vervangen, dus eigenlijk 2 groepen i.p.v. eentje. Nog ruim een weekje werken en dan ben ik lekkerrrrr een weekje vrij: wandelen in Duitsland, joepie!

Ankie

Hoi ,hoi.

Pfff....net al mijn heksen bij elkaar geroepen!
Viel niet mee ,maar is gelukt ;D ;D.
Het zijn er niet zoveel hoor ,maar ben ook nog niet zolang aan het verzamelen en ik vind niet iedere heks die ik tegenkom leuk, ze moeten wel iets engs hebben en als je ze in de winkel of op markten ziet hebben ze al gauw een te lief gezicht ,naar mijn idee. Schrik niet , hier zijn ze dan!!!!

Als er nog meer verzoekplaatjes zijn ,dan hoor ik het wel.
Ik hoop dat jullie niet te errug geschrokken zijn.

Groet van Ankie (opperheks)

Christine

ankie de opperheks huhm tja zoveel valkjes ahneen hekjes ja sorry moest ff zien of er geen valkje tussen zat maar blijkbaar niet wel een mooie heksen verzameling

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

Hoi Ankie,

Weer wat bij moeten lezen, maar zeker de moeite waard. Wat een schitterende  foto's, al die vliegende vogels  :o :D

En wat een heksen heb je in huis zeg  :o. En je hebt duidelijk gezag over alle heksen als opperheks want ze zijn wel allemaal gekomen  8).

Je hebt toch geen zwarte kat he  :-\ zouden de birdies niet zo leuk vinden denk ik :P

Groetjes, Nel :)

Nog even en al je meiden zijn thuis  ;)

Ankie

He Nel,

Nee ,geen zwarte kat , heb ik wel gehad .
Was een waanzinnig gaaf beest ,
maar die tijd ,die is geweest.
Het wachten Dianne op valt me zwaar ,
nog ff en ik kan weer genieten van haar!!!!

Heeee ,hoe vinden we die ?

Groet van Ankie

bobbie

ANKIE  :o :o

VIER GEDICHTZINNEN, WAUW IK KRIJG CONCURRENTIE  ;) :D

GROETJES, NEL :)

Petra en Cheeky

23 augustus 2005, 18:01:48 #1359 Last Edit: 23 augustus 2005, 18:15:03 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Wow, wat een kleurige heksenparade!
Die grootste lijkt wel dik een meter hoog, klopt dat?
Leuk hoor, hoe verzinnen we het, op een valkjesforum?!  ;D ;D ;D  :P :P :P

♪ Marlies

Misschien tijd voor een heksenforum ::) :P

Lin

Hey,

Fijn dat alweer eentje thuis is. Nog anderhalve week voor Dianne? Of heb ik het mis?

En wat een heksen? Wordt jij nou ook vaak heksenvrouwtje genoemd?

Groeten, Lin

p.s. ik spaar alles van tasmanian devil (looney tunes) misschien een topic openen over andere hobbys behalve valkjes?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 23 augustus 2005, 18:01:48
Die grootste lijkt wel dik een meter hoog, klopt dat?
Leuk hoor, hoe verzinnen we het, op een valkjesforum?!  ;D ;D ;D  :P :P :P

Goed gezien Petra !!!
Heeft helemaal niks met valkjes te maken ,alhoewel Zazou gek op mijn heksjes is ;D :D ;).

Citaat van: marlies op 23 augustus 2005, 18:06:36
Misschien tijd voor een heksenforum ::) :P

Ja Marlies , het is een idee ,alleen beleef ik niet zoveel met ze ;D :D

Citaat van: Lin op 23 augustus 2005, 19:19:08
Hey,

Fijn dat alweer eentje thuis is. Nog anderhalve week voor Dianne? Of heb ik het mis?

En wat een heksen? Wordt jij nou ook vaak heksenvrouwtje genoemd?

Groeten, Lin

p.s. ik spaar alles van tasmanian devil (looney tunes) misschien een topic openen over andere hobbys behalve valkjes?

Hoi Lin, je hebt het goed !!! Ik zal errug blij zijn als het zover is!
Nee ,ik ben nog nooit heksenvrouwtje genoemd!

Leuk idee ,ben wel benieuwd wat andere sparen of verzamelen ;D :D.

Groeten ,Ankie

gonnie

Hoi
Nou ik spaar deze maar dan van steen , ze staan allemaal op het toilet op aluminium plaatjes.

Heeft carine het naar haar zin gehad op lowlands , en heb je nog iets van dianne gehoord ?
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Gezellig op jou toilet dan zeg. Hoeveel heb je er?(olifanten bedoeld ik)

Carine heeft het helemaal geweldig gehad op Lowlands.
Ondanks dat ze de lama's heeft moeten missen. Ze was heel enthosiast en doodmoe. Gistern heeft ze de hele dag lekker bij kunnen slapen. Het is echt 1 groot feest geweest!!!

Ik sms zeker 1 keer per dag met Dianne. Het gaat gelukkig goed met haar ,maar ze zien nog overal rook en ze vind het best wel eng. Ik probeer overdag zo veel mogelijk bezig te zijn ,want anders ga ik lopen piekeren en maak ik me alleen maar zorgen.(het huis wordt heel erg schoon,dat wel).
Ben errug moe ,want het slapen gaat ook niet zoooo lekker.
Wat zal ik blij zijn als ze weer thuis is!!!!!  Vanavond op het nieuws een reportage gezien over de branden en daar wordt je ook niet vrolijk van !
Maar goed ,ze is in goede handen en vandaag zijn ze lekker naar het strand geweest  8).

Groet van Ankie