27 juni 2025, 20:02:59

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Valerie

Je overtreft ons telkens weer met je vliegfoto's, Ankie! Woaw!!! Ik geniet telkens opnieuw. :)

Ankie

Hoi, hoi

Zazou & Nala hebben lekker een tijd kunnen vliegen vanmiddag ,want schilderweer was het niet. (schiet niet op zo ). Maar voor onze valkjes wel lekker natuurlijk !!!! ;D.
Voor de liefhebbers nog wat plaatjes geschoten.

Toen ik bezig was met uploaden kwam je berichtje binnen Valerie ! Hier zijn er nog een paar. ;D ;D. Ik kan het niet laten!!!!! ;D :D. Maar ik ben blij dat je ervan geniet !!

Nala vliegt wat af  ;D ;D

Nog meer vlieg Nala ! :o

Je moet goed kijken ,maar ik heb ze !  ;D :)

Dit is een echte toevalstreffer,maar vind hem zelf errug mooi !

Zazou kan het dus nog steeds niet laten :P :-\

Groet van Ankie

Valerie

hihi, ja goed kijken en zie zazou bij het raampje...  :P
Leuk weer! :) Ikke jaloers is!!!  ;D

Lin

Mijn favoriet is dit keer dat Zazou op Kelly zit.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ivy

Misschien is Zazou minder lief tegen Nala omdat ie op Kelly verliefd is?  ;D

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Petra en Cheeky

Hahahaha, Zazou op Kelly! ;) ;D
Da's toch ware liefde zo!
Jammer dat het niet wederzijds is!

(zou dat trouwens ook vallen onder "ongewenste intimiteiten"?)

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi,hoi

Ik type een beetje met pijnlijke vingers van het schuren ,zagen ,verven en meer van dat !

Maar ik denk wel dat Ivy gelijk heeft . Ik denk echt dat de liefde tussen Zazou en Nala verstoord wordt door het feit dat Zazou al verliefd is op Kelly.Maar ja, Kelly is toch een beetje te oud voor Zazou. ;D ;).
Ik ga nu even douche en dan gaan we weer lekker ergens een hapje eten ;D ;D :o.

Groet van Ankie

bobbie

Hoi hoi,

Weer genoten van de foto's. Schitterend. Ankie, jij was toch diegene die in het begin moeite had met foto's maken of vergis ik me?
Als ik me niet vergis wil ik weten waar je een spoedcursus hebt gevolgd. Je bent met vlag en wimpel geslaagd. Geweldig die vliegfoto's. :o

Die foto op de vorige pagina met die heks die achter de valk aanvliegt (lijkt tenminste) die is helemaal te gek. Kan je een prijs mee winnen hoor. Ze moeten hier inderdaad maar eens fotowedstrijden houden, kunnen we allemaal meegenieten.

Succes met de klussen.

groetjes, Nel :)

Ankie

Citaat van: bobbie op 26 juli 2005, 19:20:49
Weer genoten van de foto's. Schitterend. Ankie, jij was toch diegene die in het begin moeite had met foto's maken of vergis ik me?

Hoi Nel,

Je vergist je . Ik had moeite met het plaatsen van de foto's ,maar het maken ervan gaat me redelijk goed af.
Dus helaas kan ik je over een spoedcursus niets vertellen ,maar je kan me inhuren om foto's van je valkje te maken ! ;).
Als er ooit nog een wedstrijd komt zal ik zeker meedoen alhoewel ik geen wedstrijdtype bent (kan niet tegen me verlies  ;)) .

Vanmorgen zijn de dame en heer weer lekker losgeweest ,want het is nu even geen klusweer!
Nala heb ik even op de grond gezet ,want ze wilde wel ,maar wist niet hoe. Ik heb haar dus even geholpen en ze vond het reuze boeiend. Daarna is ze zelf een paar x naar de grond gevlogen ,dus ze heeft het nu door.

Nog maar even wat foto's gemaakt ......

;D :D ;)

Yes...... :D ;D

Niet scherp ,maar toch..... ;D

Wat een poepie he? ;D :D

Oke ,dit is even wat anders....Carine haar tafel is klaar !Heeft ze helemaal zelf gedaan ;D :o :D.

We gaan weer even wat doen nu ,lekker shoppen bij Ikea!
Daar is het echt weer voor!

Groet van Ankie

Valerie

Wanneer kom je hier vliegfoto's maken en wat vraag je? Wanneer is je winkel open?  ;D ;D ;D

Petra en Cheeky

Ha Ankie!

Wat lief! Nala op de grond! Zo ontdekt ze steeds meer nieuwe plekjes... wacht maar tot ze bij jou in de lampen zitten i.p.v. erop (of deden ze dat al?).

Leuke vliegfoto's weer... waarom verbaast me dat toch niet?  ;D De tafel van Carine is ook prachtig geworden! Heeft je dochter dat van jou ge-erft al die felle kleurtjes in huis?

Groetjes,
Petra

Kirsten op haar werk

Hoi hoi,

Jullie zijn lekker aan het verven las ik,. schiet het al een beetje op,. Het weer zit jullie in ieder geval niet mee :(
Vandaag is mijn laatste dag en ben dan twee weken vrij, hoop dus dat het iets beter wordt. Morgen ook spullen verhuizen, dus die regen mag van mij wegblijven ;)

Ik denk inderdaad ook dat Zazou een oogje op Kel heeft,. dus eeehhh dat wordt met de tijd toch een nieuw ventje voor Nala,. hihihi

Verder vind ik de tafel super!,. ik ben ook zelf altijd bezig met aparte dingen in huis, In m´n oude huis had ik een groot hart op de muur geschilderd met magneetverf,. hihi Nu in m´n nieuwe huis, kan mijn vriend z´n hart vasthouden, want ik begin gewoon weer opnieuw! ;D hahaha

Vliegfoto´s zijn weer super!

Groetjes
Kirsten

Ankie

Citaat van: Valerie op 27 juli 2005, 11:09:31
Wanneer kom je hier vliegfoto's maken en wat vraag je? Wanneer is je winkel open? ;D ;D ;D

Hoi Val.

Je moet me wel ophalen en weer thuis brengen ;D. Over de prijs worden we het wel eens. Mijn winkel is altijd open ;).

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 27 juli 2005, 19:05:44
De tafel van Carine is ook prachtig geworden! Heeft je dochter dat van jou ge-erft al die felle kleurtjes in huis?

Hoi Peet.
Ik denk eerder dat Carine mij aangestoken heeft!

Hoi Kirsten.

Het weer zit inderdaad niet mee! :P. Nu is het weer spaansbenauwd ,maar ga het er zo toch op wagen ,want ik wil het deze week afhebben! Dan kunnen we volgende week nog wat vakantie vieren!
Een nieuw vriendje voor Nala is een idee ,zal je Ed horen!!!!

De tafel van Carine is inderdaad heel erg leuk geworden.
Creatief met verf !!! Ik hou wel van wat aparte dingen !
Ben benieuwd wat jij nu met je huis gaat doen !

Nala is gisteren voor het eerst uitzichzelf op mijn schouder geland! Leuk !!!!!!

Ga de schuurmachine weer pakken en de buurt wakker maken! Ze zijn zo blij met mij  :-\ :P.

Groet van Ankie

Rianne

Vliegfoto's zijn mij hier nog steeds niet gelukt. Tinco vliegt niet zo heel erg vaak en de kamer is vrij klein. Maar ik vind het wel leuk om andere vliegfoto's te zien. :)

Christine

wat een mooie vliegfoto's en wat leuk dat Nala op je schouder is geland. ik vind eigenlijk alle foto's mooi

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**