1 juli 2025, 12:06:40

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Hallo allemaal

Wat een weertje vandaag :D. Beetje zielig voor Zazou,want hij kon niet veel zijn kooi uit en dat vindt hij niet leuk. Vanmorgen is hij er nog wel een paar uurtjes uit geweest en vanmiddag heb ik de tuindeur ook even dicht gedaan,zodat Zaazje eruit kon. Morgen kan hij ook niet los,want dan gaan we dagje zweten op de pasar malm 8).Zou blij zijn als Nala er is,zitten ze tenminste samen opgesloten :D ;).
Uiteraard nog ff wat foto's upgeload ;D.

Op deze foto zien jullie de veertjes van Zazou die ik tot nu toe verzameld heb.Zijn staartveren zitten er niet bij,die paste niet in het bakje ::)

Dit is echt een toevalstreffer, vind hem zelf erg mooi ;D
Had hem liever iets dichterbij gehad,heb nog wat geprobeerd,maar is nog niet gelukt.Als het nog gaat lukken,zien jullie het wel.

Hoi Gonnie
Lekkere lange dag zo ;D ;D.
Ik heb op mijn camera sportstand zitten. Daarmee maak ik foto's van Zazou als hij vliegt. Deze laatste foto was echt en toevalstreffer,keek niet eens op het schermpje,maar volgde Zazou gewoon met de camera en schieten maar.
Dus gewoon maar raak schieten ,dan komt er vanzelf wel iets moois uit.
Ik weet dat de brabantse feestjes heeeeel gezellig kunnen zijn :o 8) ::) ;D Was gisteren op de chat,hoop dat je volgende keer ook komt,was wel lachen,gaat erg snel.

:-*Zazou & Ankie

gonnie

Hoi Ankie

we hadden gister hier een feestje voorGwenda was erg gezellig , vandaar , en er wonen nog twee kids thuis die zo nu en dan me voor zijn , we hebben maar een computer, er zit bij mij ook een sportstand op maar heb het nog niet gevonden , wel filmpjes ,dat ging eigenlijk per ongeluk .
Maar jij gaat zker fotografe worden suoer zeg al is het dan per ongeluk. en een mooi kleurtje hebben jullie tegen de wand.

Groetjes Gonnie

Joyce28

Dat is een hele mooie actiefoto Ankie,super!
Nog even en jullie kunnen Nala ophalen,wachten duurt lang he ;)

Ankie

Hoi Gonnie

Ik heb altijd al veel gefotografeerd,dat moet ik wel zeggen.
Had vroeger ook een hele mooie camera en baalde vreselijk toen die stuk ging. Ik maak ook altijd overal foto's van,kikkers,slakken,bloemen,noem maar op en ben ook heel blij met mijn digitale. Dat ding is ook altijd in de buurt en heb nu 2 acu's zodat ik hem altijd zo kan pakken. Maar fotograaf zal ik op mijn leeftijd niet meer worden :-\.

He Joyce

Ik heb gisteren gehoord dat Nala al zelf begint te eten...dus zal niet zo lang meer duren ;D ;D.Weet jij al wat meer ?

Ankie

Vergeet ik nog te zeggen Gonnie : bedankt voor het compliment over onze kleur muur.Was gewaagd...roze.
Maar 2 jaar terug hebben we alles nieuw ingericht en dat hebben we toen samen met de kinderen uitgezocht.
Toen ze begonnen over roze muren moest ik daar wel even over denken,maar toch gedaan en ben er hartstikke blij mee,staat ook goed bij onze meubels. Maar als ik mensen vertel dat ik roze muren heb in de woonkamer en keuken staan ze me wel ff raar aan te kijken. ;D ;D.
Ik hou wel van een beetje gek!! Ben ook een beetje gek!!!!

Groeten van Ankie

Petra en Cheeky

Was Ed ook voorstander van roze muren, Ankie? Cor zou gillend gek worden, hahaha, maar het staat wel vrolijk zo!

Wat een prachtige vliegfoto van Zazou! Dit soort foto's lukken bij mij echt niet zonder die sportstand! Ik heb er wel eens een kunnen treffen met Cheeky in het midden van de lens, maar als je dan kijkt wat het wordt, is hij nauwelijks herkenbaar omdat er zoveel beweging in zit! Jammer dus, maar ja, dan hou ik me maar bij de close-ups, want die gaan prima nu!  ;)

Ankie

Hoi Peet

Ed moest inderdaad niet aan roze muren denken....,maar je kent ons inmiddels wel een beetje.....tegen 3 vrouwen kon hij toen ook niet op!!! ;D. Ik vind je close-ups prachtig ,die lukken mij weer iets minder goed......je ken niet alles hebben.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Ach ja, zo hebben we allemaal onze kwaliteiten, hahahaha!
Maarre... ik vind ze echt supermooi hoor die vliegfoto's van Zazou! Want zelfs met een sportstandje is het nog behoorlijk mikken om Zazou erop te houden, want ze vliegen zo snel! Mach 10!!! Hahahaha!

Is het al aftellen voor Nala, of heb je nog niets gehoord? Meestal als ze zelfstandig gaan eten en drinken dan duurt het ongeveer een week, dusssss? Spannend hoor!

Zweet ze, vandaag op de Pasar Malam! Ik ga denk ik gewoon lekker plat in de tuin.... wel zo rustig en relaxt...hahaha!

Liefs,
Peet

gonnie

Hoi
Mijn idee heerlijk relaxen.

groetjes Gonnie

Ankie

Hoi,hoi

Het was vreselijk warm en doe dit dus nooit meer :P :P.
Op zich best leuk hoor,maar echt niet uit te houden en je betaald je scheel aan alles.We waren blij dat we thuis waren,1 file op de terugweg,dus viel mee.Maar we hebben ons lesje weer geleerd.Ben doodmoe en barst van de koppijn,dus ga nu nog ff beneden met Zazoutje knuffelen.Hij is nog nooit zo lang in zijn kooi geweest :-[.
Er was trouwens een vrouw op de pasar die vroeg of ik ,met haar toestel, wat foto's van haar wilde maken. Toch mijn roeping misgelopen,ze zienĀ  het gewoon aan me ;D ;D :D.
Zal morgen wel weer foto's plaatsen.

gonnie

Hoi

nou wij hebben ook liggen zweten hier hoor , schrale troost
weet ik.
groetjes Gonnie

Urban Leopard

Citaat van: Ankie op 19 juni 2005, 21:37:04
Het was vreselijk warm en doe dit dus nooit meer :P :P.

Een schrale troost, dat was overal zo hoor en dan hebben we nog zo'n dag voor de boeg.

Citaat van: Ankie op 19 juni 2005, 21:37:04
Er was trouwens een vrouw op de pasar die vroeg of ik ,met haar toestel, wat foto's van haar wilde maken. Toch mijn roeping misgelopen,ze zienĀ  het gewoon aan me ;D ;D :D.

Hehe, Ankie's Foto Salon, wie weet ;)

Cor

Valerie

Wat een mooie foto van Zazou!!!! Ik wou dat mij dat lukte. Ze vliegen hier te snel.
Hehehe, ik ben dus niet de enige hier die veertjes verzameld?
Ik heb 3 potjes, 1 voor Ricky, 1 voor Peppie en  1 voor Valko & Daffy.
Met de gedachte een lekker piepklein zacht kussentje te maken.  ;D

Ankie

Hoi Valerie

Grappig idee,een kussentje. Ik wil kijken of ik het in kan lijsten op de een of andere manier ;D. Lijkt me wel grappig,maar weet nog niet hoe. Zazou vliegt ook heel snel,maar als ik de sportstand gebruik,lukt het toch aardig. Gisterenavond weer een paar mooie gemaakt,zal ze straks even plaatsen.
Ga nu even in huis wat doen,is af en toe nodig :P :P.

Valerie

Sportstand?????  ??? Welk knopje is dat? Zou ik dat ook hebben?
Weet je wat ik in een gekke bui al eens gedacht heb? Van alle veren (staartveren enzo...) een kunstvogel te laten maken. Maar wie kan zoiets?? Ik heb nog een heleboel veren van Rocky, ook nog een kuifveertje. :)