21 juli 2025, 21:39:31

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Rianne

Gelukkig voel je je weer beter. Maar wat lees ik? Een vierdaagse? Ik krijg nu al pijn in m'n voeten!

Ankie

Hoi

Ik dacht vanmorgen vroeg : kom laat ik de camera er eens bijpakken en Zazou zijn kunstige gefluit eens opnemen. Maar Zazou dacht : kom laat ik eens stoppen met kunstig fluiten zodra die camera aanstaat. Echt niet te geloven. Camera uit ,mooie fluit, camera aan , het is gedaan ;D :D :o :-[.
Alsof hij het gewoon weet en niet wil dat het opgenomen wordt. Volgende keer gebruik ik een verborgen camera!!!
Het  zal me lukken,hoe dan ook!!

:-* Zazou & Ankie

Petra en Cheeky

Heeee Ankie,
Da's een leuke, twee zielen, één gedachte? Ik had gisteravond zoiets van: een filmpje zou wel erg leuk zijn nu Cheeky zulke aparte geluidjes voor Chara produceert. Ik me opstellen met mijn camera: Cheeky stopt. Ik loop weg, meneer begint weer! Kortom: heeeeeeeeeeel herkenbaar dus...
Ben benieuwd wie van ons twee de langste adem heeft?  ;) ;D
Liefs,
Petra, Cheeky & Chara

Petra en Cheeky

Dit was toch de laatste avond?
Zijn jullie nu de familie BLAAR, of valt dat mee?  ;) ;D

Liefs,
Petra, Cheeky & Chara

Ankie

He Peet

Echte broers  ;D.Fam. kwaaltje!!!! Maar ik weet zeker dat het me een keer gaat lukken ;D

:-*Zazou & Ankie

Anita1

pfff het zijn ook net kinderen ja!
als je wilt dat ze iets doen,wat ze normaal dus altijd doen.vertikken ze het! dan wil je iets laten zien..vergeet het maar hahahaaa.ik ken het maar al te goed.
jippie gedraagd zich altijd autistisch als ik bezoek krijg..dat is ook erg!!
terwijl ze van alles leuks kan hahahaa.
maar dan gaat ze op een stokkie zitten en houd dr bek dicht!
en ook gaat ze helemaal in een hoek zitten.met een air van..zo! en wie doet me wat! bezoek.ikke geen aandacht..jullie ook niet hihi
knuff anita.
ps knap hoor die vierdaagse! felieee bijna!

Petra en Cheeky

Ankie, we gaan er gewoon voor hoor! Je zult zien als je Nala hebt, dat Zazou ook van die "andere" geluidjes gaat maken. Cor en ik zaten van de week gewoon glimlachend op de bank te luisteren naar de prietpraat van Cheeky tegen Chara... hartverwarmend!  ;D

Dianne

Haaj,
Ik hoop dat we Nala over ongeveer 3 weken op kunnen halen ;D
We zijn gelukkig niet de familie Blaar :P
Ik had gister wel een kleine blaar maar die is alweer weg :D
De avond4daagse was wel erg leuk hoor ;D
Best wel zwaar maar wel leuk :D
Ik hoop dat Nala snel naar ons komt ;D

Doeg Kusjess Van Ons En Kusjess Voor Nala Ook :-*

Agnes

Hihi ;D

Vooral doorgaan, ben heel benieuwd naar de kunsten van de beide heren. ;)
Pucky haalt nu ongeveer 3 tonen :-X, maar ja, dat is dan ook een popje ;D

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi ,Hoi

Volgens mij is Zazou toe aan een popje. Erg vroeg,maar hij loopt zo macho over de grond met zijn vleugels iets gespreid en maakt daarbij nogal vreemde geluiden ::) :P. Ben benieuwd wat er gebeurd als Nala er is. Volgens mij wordt ze gelijk besprongen. :o  Kan leuk worden ;D . Ik heb nog geen idee wanneer ze komt en hoop vandaag of morgen weer wat te horen.
Ed zat vanmorgen Kelly te aaien en Zazou was echt jaloers ;D.
De hele tijd Ed zijn hand aan te vallen.  ;D Prachtig!!!!
Gisteren zijn we de hele middag op pad geweest,Ed en ik. We hebben een nieuwe keuken nodig en wilde hier en daar even gaan kijken ;D. Om 12 uur de deur uit en na lang onderhandelen in een keukenzaak hebben we een nieuwe gekocht. Om 19 uur waren we thuis en helemaal afgeknoedeld. Maar we hebben wat we wilden ,voor de prijs die we ervoor over hadden. Leuk om te onderhandelen en het lukt ook nog ;D ;D. Duurt nog 3 maanden voor hij komt,maar er moet ook nog een hoop gebeuren hier van te voren.
Moet ook nog de buitenboel gaan schilderen,dus krijg het weer druk.Goed, dit had ff nix met valkjes te maken ,maar wilden het ff vertellen ;D ;D. Maar eerst is het wachten op Nala!!!! ;D :D

:-*Zazou & Ankie

gonnie

Hoi

nou dan moeten jullie nog wel effen wachten , en de tijd gaat dan zo langzaam , sucses met het wachten dan maar .
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Ha Ankie!

Juist leuk toch, zo'n combi van valkjes en het echte leven  ;) ;D

Dat macho gedrag kennen we van Cheeky ook idd. Zo wijdpoots lopen met de veren uit en dan heen en weer schommelen. Cheeky maakt er dan wat "kipachtige" geluiden bij! Nu ook joh, het is zo lachen. Als-ie in de kooi zit nadat ie eruit is geweest dan gaat hij echt een heel riedeltje van allerlei geluidjes afsteken tegen Chara.... hele diepe keelgeluidjes tot delen van wijsjes.... Cor fluit nog steeds heel dapper regelmatig het liedje van roodkapje, maar erg veel resultaat levert het nog niet op, helaas!

Lekker dat goed onderhandelen nog steeds kan leiden tot de aankoop van een prachtkeuken, Ankie! Wat voor een kleur hebben jullie uitgekozen? Enne.... met alles d'r op en d'r aan?
Cor en ik hebben vorige maand een keuken uitgekozen, want we gaan volgend voorjaar verhuizen naar een appartement (nu eensgezinswoning). Viel niet mee hoor, dat uitkiezen... er is tegenwoordig zoveel mogelijk en alles is buitensporig duur! Hetzelfde gold voor de badkamer.... maar ik ga me straks wel een echt prinsesje voelen (want hier hebben we geen bad en supermooie tegels, hier is alles gewoon standaard vanaf de bouw). Dusssss.... mocht je nog een groot huis in Amersfoort zoeken volgend jaar.......  ;) ;D

Nou maak ik het weer veeeeeeel te lang, zie je wel dat het gezellig is om het ook over andere dingen te hebben? Jammer dat je er niet kon zijn op de chat. We doen het volgende week vrijdagavond weer over, dus als je/jullie kunnen.... gezellig!

Groetjes,
Petra

gonnie

Hoi Ankie

Gefeliciteerd met je nioeuwe keuken , leuk om inderdaad wat andere dingen te lezen , mijn fransje heeft ook zulk macho gedrag ,straks zat indy voor het eerst frans te kroelen , het was eerder andersom altijd .
morgen wordt het nog een spannende dag , want dan is mijn man jarig en gaan we met z`n alle barbeque , en hun komen ook , dus heb kriebels.

Bedankt voor je lieve reaktie deed me echt goed .

Groetjes gonnie

Ankie

Hoi Peet

Heel herkenbaar wat je over Cheeky verteld. Zazou maakt ook van die geluidjes en vertoond duidelijk machogedrag ;D. Tijd voor een pop dus ;D.
De kleur van de keuken wordt oud-witte deurtjes met bruinlamineer aanrechtblad. Alles wat we hebbem wilde zit erin,nieuw inbouw koelvrieskombinatie, gasfornuis,oven , schouw,en last but not least....yes eindelijk een vaatwasser. Alles mooi weggewerkt.De keuken die we nu hebben zit er al 15 in en valt van ellende uit elkaar ;D ;D. Het is geen grote keuken en de mogelijkheden zijn beperkt . Het leuke van het onderhandelen was dat we er eerst niet uitkwamen ,zij wilden hem niet plaatsen voor de prijs die wij in gedachten hadden,we zijn toen weggegaan en waren nog geen half uur thuis of ze belde ons en gingen toch akkoord.We hebben zo'n 40% van de prijs afgekregen. Geeft een lekker gevoel ;D ;D.

Ik kan bijna niet wachten tot Nala eris....lijkt me enig om het allemaal mee te maken.
Vrijdag probeer ik zeker op de chat te komen(heb nog nooit gechat) en schop desnoods iemand van de pc. Iedereen heeft hier een eigen pc. alleen moeders niet >:(.
Lang verhaal is gezellig, dus geeft nix.

groet van Ankie

Petra en Cheeky

Citaat van: Ankie op 11 juni 2005, 22:49:16
Ik kan bijna niet wachten tot Nala eris....lijkt me enig om het allemaal mee te maken.
Vrijdag probeer ik zeker op de chat te komen(heb nog nooit gechat) en schop desnoods iemand van de pc. Iedereen heeft hier een eigen pc. alleen moeders niet >:(.

Heee Ankie,
Nou, als we vrijdag thuis zijn en geen visite krijgen, komen we zeker ook op de chat! Was heel gezellig, en je leert mensen er toch wat beter kennen. Enne... moeders hebben toch ook rechten en niet alleen aanrechten...!!!  ;) ;D Schop ze er maar af hoor!  :P
Liefs,
Peet