20 juli 2025, 00:09:17

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Dianne

haaj,
Gelukkig vind ik dat de tijd best snel gaat alleen niet snel genoeg :(
Ik kan niet wachten tot Nala eindelijk hier is ;D

Doeg  :-*

Petra en Cheeky

Hebben jullie van Lique nog iets gehoord hoe het met Nala gaat, of is het "geen bericht, goed bericht" ...?
Kan me voorstellen dat het heel spannend is voor jullie nu!
Sterkte met wachten!  ;)
Petra & Co.

Lique

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 12 juni 2005, 15:07:27
Hebben jullie van Lique nog iets gehoord hoe het met Nala gaat, of is het "geen bericht, goed bericht" ...?

Geen bericht is zeker goed bericht :D
Ze is gisteren uitgevlogen, en is erg druk bezig de kooi te verkennen...

groetjes lique

Petra en Cheeky

Leuk om te lezen dat ze is uitgevlogen, Lique.... 
Lief dat je meteen reageert...
Er zit dus duidelijk schot in....
Go for it, Nala!

aad

hoi diane en de rest  ;)

Ach jo 3 weken is niks ....ze vliegen  voorbij hoor  :)
En sinds gisteren hier de tweede ..die heeft een paleis voor zich zelf nu nog ..best wel spannend maar ik geloof dat het wel goed komt hier  :)

Groetjes Aad en Lucky-Luuk ;D

Dianne

Haaj,
Wat leuk en goed dat ze gister is uitgevlogen ;D
Hoe lang duurt het nu ongeveer nog voordat we haar kunnen ophalen? ;D

Doeg Kusjes dianne en Zazou en de rest hier  :-*

Ankie

Hoi, Hoi

Yes ,weer een stappie verder ;D ;D. We zaten al met spanning op bericht te wachten. Maar we weten ook dat Lique het druk heeft en dat als Nala uit zou vliegen ze het ons zou laten weten. Nou ,dat blijkt!!! :D ;). We zijn hartstikke blij met dit goede nieuws en wachten op het volgende nieuws ;D.

:-* Zazou & Ankie

Gerda

Hoi Dianne en Ankie,

Wachten duurt altijd lang. Het lijkt niet om te gaan. Dat had ik ook toen Grisha kwam.
:D :D :D maar geniet nog maar even volop van Zazou in haar uppie, straks moet ze jullie aandacht delen met Nala, maar heeft ze wel een maatje  :D :D :D

Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Hoi

We hebben net gelezen in Zazou's dagboek van Dianne dat Nala gisteren is uitgevlogen en druk bezig is de kooi te verkennen ;D ;D. Goed nieuws dus!!!!
Weer een stappie dichterbij ;D. Zazou heeft vandaag echt een knuffelbui , hij wil gewoon niet dat je stopt met koppiekroelen.

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 12 juni 2005, 14:47:30
Enne... moeders hebben toch ook rechten en niet alleen aanrechten...!!!  ;) ;D Schop ze er maar af hoor!  :P

Hoi Peet.
Ik ben blij dat alle huisgenoten van mij dit dagboek lezen,want dan weten ze wat hun te wachten staat ;D ;D
en dat ik dus meer rechten heb ;D ;).

:-* Zazou & Ankie

Petra en Cheeky

Heeeeeee, ik schreef niet "meer" rechten, maar "ook" rechten! Nu sla jij de andere kant op door, hahahaha! ;D ;D ;D

Ankie

Hoi Peet

Met meer rechten bedoel ik natuurlijk ;meer rechten dan alleen het aanrecht!!!!! Snappie nu!!!
Het ligt ermaar aan waar je de klemtoon legt!!!! ::) :P.
Maar ,Peet ,je hebt goed opgelet ;D.

Groeten van Ankie

Petra en Cheeky

12 juni 2005, 17:28:01 #716 Last Edit: 12 juni 2005, 18:15:51 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Hij is leuuuuuuuuuuuuk!!!

Herkennen jullie Nala zo???
Ik vind haar wel erg statig zo!
;) ;D

Kirsten

Hoi hoi,.

Zo moest even wat bijlezen,. pff de vierdaagse,. knap hoor!,
en jullie wachten op Nala wordt super beloond, want het is echt een pracht valkje,.

Ik probeer er vrijdag ook te zijn, leer ik jullie ook wat beter kennen, gezellig! en inderdaad gewoon opzijschuiven bij die pc ;) ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Peet

Mooi gedaan met Nala's foto. Ik had haar niet gelijk herkent.
Slordig.... :P.Leuk dat je zo voor ons bezig bent geweest ;D.
Houd je van de straat he?!!? Ik hoop dat we binnenkort weer wat nieuwe foto's van Nala zullen krijgen ,want ik ben erg benieuwd hoe ze er nu uitziet. Afwachten maar.

He Kirsten.
Leuk dat je weer even langskomt. Ben blij dat de 4 daagse erop zit ,alhoewel het erg gezellig was. Klein groepje,gezellige mensen. Maar 15 km. per avond is best veel. Volgend jaar gaan we weer ;).
Ik heb ze hier al een beetje voorzichtig voorbereid op vrijdag ;) ;D.

Rianne

Leuk gedaan Petra! Het heeft idd iets statigs! :)