22 juli 2025, 22:59:28

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Rianne

Helaas doet het filmpje het niet bij mij, ik krijg alleen het Quicktime logo te zien dus misschien heb ik een oudere versie.

Urban Leopard

Geweldig fimpje, erg humoristisch om te zien hoe Zazou Kelly wegjaagd om vervolgens op dezelfde plek met het snoer te gaan spelen :)

Cor

Ankie

Hoi Hoi

Zazou was op dit filmpje nog erg braaf ;). Hij kan veeeel erger zijn. Maar dat filmpje staat op een andere pc. ,hopelijk kan Carine dat binnenkort even plaatsen.
Jammer Rianne, dat je het niet te zien kreeg, ik moet wel zeggen dat ik ook erg lang moest wachten voordat ik wat zag :-\. Ik ga binnenkort probereb Zazou z'n fluit kunsten te filmen. Meestal fluit hij s'morgens het meest .Ik ben erg benieuwd naar de foto's van Nala, maar moet nog even geduld hebben.
Vanavond de 2de avond van de avond4daagse, daarna ga ik gelijk kijken ,ook al zijn alle pc. hier in huis in gebruik ,ik gooi er wel iemand vanaf ;D ;D.

:-* Zazou & Ankie

Valerie

Ik kan het filmpje ook niet zien.  ???

Rian

Ik wel !!!  ;D ;D ;D ;D Is een erg grappig filmpje. Leuk om te zien!

Groetjes Rianne en Joey

gonnie

Hoi

En ik kan het filmpje ook niet zien  :'(
hee Ankie heb je al blaren  ;D
Wat fijn dat het thuis allemaal goed gegaan is , ik denk dat je wel trots bent op je twee dochters ,ze hebben ook goed voor ons gezorgd in die tijd :D :D
Groetjes Gonnie

Ankie

He Gonnie

IK  BLAREN ????? Van die paar km. tttsssss :P :P.
Ik moet je eerlijk zeggen ,dat ik niet geloof dat het 15 km. zijn. We waren eerder thuis dan de 10 km. Liepen ook maar met 6 pers.,dus flink doorstappen en niet rusten onderweg.
Maar het viel reuze mee ;D.
Ik ben inderdaad erg trots op mijn meiden en vind dat ze het heel goed hebben gedaan het weekend ,ook fijn dat ze goed voor jullie hebben gezorgd. (daar maakte ik me wel een beetje zorgen om hoor ;D). Lief van Carine dat ze je heeft geholpen met de handtekening, hij is erg mooi geworden!!!
Vanavond foto's van Nalalalalalala

:-* van ZAzou & Ankie

gonnie

Patje

Hoi Dames,

Lache filmpje was dat zeg echt humor. Leuk te horenDat het zo goed gaat met Zazou. Dat mee gaan douchen vind ik ook wel een stunt hoor, hoef ik bij de dames hier niet mee aan te komen :D.

Oh ja, Carine, als je wilt weten hoe je met een tong piercing vriendinnen maakt moet je even op pagina 4 van mijn dagboek kijken, succes verzekerd :D

Groetjes Patje en de Dames

P.S.: Veel plezier met Nala, we verwchten snel een leuke foto.

Petra en Cheeky

Nou Dames en Ed!

Hier zijn de foto's van Nala van gisteren hoor! Ze zat heel lief op onze handen te poseren voor jullie! We hebben haar gezegd dat ze goed moet blijven aankomen (en dát tegen een dame zeggen....) want dat ze dan snel naar jullie toe mag!  ;) ;D

Veel  plezier ermee!
Cheeky, Chara, Cor & Petra

Patje

Petra en Cheeky

Dianne... beterschap! Kijk maar snel in het dagboek van Zazou & Nala.... daar zie je Nala in levende lijve! Je kunt d'r nog net niet vastpakken....!  ;)
Liefs,
Petra, Cheeky, Chara

Ankie

Hoi Petra, Cor , Cheeky & Chara

Wat een plaatjes ;D ;D. Wat is ze mooi he?
Onwijs lief van je dat je dit gedaan hebt. Ik kan bijna niet wachten ,om haar zelf vast te houden :).
Kom echt net binnen en heb 16.50 km. gelopen. Alleen ff schoenen uitgedaan en gelijk gaan kijken. Carine is werken dus ik kon op haar pc.Gelukkig maar!!!
We zijn heel blij met de foto's ,nogmaals bedankt!

:-*Zazou & Ankie

gonnie

Hoi

Inderdaad wat een mooie foto`s van nala ,een pracht valkje , jullie boffen
Maar goed dat we niet achter een ruik p.c zitten , anders vielen we allemaal om ;D ;D ;D
Knap gedaan ankie , ik doe het je niet na , vandaag dan he.
groetjes Gonnie

bobbie

Hoi hoi,

:-* WAT IS NALA MOOI  :-*

Nala is echt een schitterend valkje hoor. Daar mogen jullie trots op zijn.

Nog even en jullie hebben haar in huis.

Groetjes, Nel :)