22 juli 2025, 15:50:14

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

gonnie

hoi Dianne

jammer dat je er nog niet mee over weg kan , met dat progamma bedoel ik , dat kan zo leuk zijn zoals je ziet , dus op cursus bij je zus zou ik zeggen of kan je dat zelf uitvogelen.

Groetjes Gonnie

Gerda

Jemig, ik had heel wat bij te lezen!!!
Wat knap van Kelly dat ze al zoveel is afgevallen. Jullie moeten haar ter compensatie maar lekker veel knufflen!!!

Nala is echt prachtig. Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat met die twee!!! Leuk hoor!!!!

Groetjes Gerda

Dianne

Heey,
Het lijkt me idd erg leuk en ik ga het eerst zelf uitproberen ;D
En als het me niet lukt vraag ik het wel aan mijn zus :P

doeg :-*

Petra en Cheeky

Heeee Dianne!
Carine wil het je vast wel leren, die is inmiddels zo bedreven!
Suc6 ermee!
Cheeky & Petra

Kirsten

hoi hoi,

Ook ik moest het één en ander bijlezen,.
Super dat Kelly afgevallen is,  :-*

Zazou komt inderdaad een beetje in de valkjespuberteit ;),.
Haha komt helemaal goed hoor en niet teveel van aantrekken.

Groetjes
Kirsten

Ps alles goed met je tongpiercing en al een beetje gewend?

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Carine

Hallo Allemaal!
Het gaat alweer een stuk beter met Zazou gelukkig, hij had egt even een slechte bui :P maar hijs nu gelukkig weer erg lief :) Mijn ouders komen straks alweer thuis... t is erg goed gegaan hier... Zazou is lekker veel los geweest en alles is goed onderhouden ;):P
Verder ging ik net even douchen en ik had Zazou meegenomen, en voor de eerste keer ging hij met me mee douchen! T was egt een fantastisch gezicht, lekker zijn vleugels wijd doen onder de straal enzo... maar het duurde maar heel even omdat die straal natuurlijk een beetje hard is ook! Maar het is iniedergeval alweer een stapje verder  ;D
k heb helaas helemaal geen foto's kunnen maken omdat mijn moeder het fototoestel mee heeft dus dan weten jullie dat dat haar schuld is !  ;)

Groetjes, Carine en een dikke knuffel van Zazou! :-*

p.s. Het gaat al erg goed met mijn tongpiercing, ik heb er nog amper last van en ik ga hem denk ik ook aankomende week laten vervangen door een kort staafje :)

zazu

hahay,

wat fijn dat het weer goed met zazou gaat.
Leuk dat hij is mee wezen douchen..
Mijn valkjes doen dat nog niet..
voor het kleinste straaltje water vliegen ze al weer weg  :-\

groetjes van
zelda
en
kusjes van
breezer
en
vlekkie

Petra en Cheeky

Wow Carine... Zazou ook al meedouchen...
Dan kan Cheeky natuurlijk niet achterblijven he  ;) , hoewel we die eigenlijk niet mee naar boven willen nemen omdat dat het domein van Gizmo is....  Maar we zullen zien!

Fijn dat het goed gaat met je tongpiercing...  Hoe voelt dat nou als je er geen last meer van hebt en het is genezen allemaal. Voel je dan constant iets in de weg zitten, of merk je het niet eens? Ben wel heel benieuwd....

Stevige hug voor Zazou en jullie allemaal!
Cheeky & Petra

Ankie

Hallo allemaal en iedereen

Zo ,Ed en ik zijn weer thuis en we hebben het heel erg gezellig en koud gehad :D.  Ik ben heeeeel erg trots op mijn 2 meiden ,want ze hebben het fanastisch gedaan thuis :D ;D :D.
Echt te gek!!!!
Ik denk ook dat Zazou wat aan het puberen is af en toe. Hij heeft echt van die buien  :P. Als hij op de grond loopt,doet hij zijn vleugels een beetje wijd ,ziet er een beetje macho uit ;D. Heeft dat er ook iets mee te maken misschien ?
Ga zo slapen ,want de afgelopen 2 nachten niet veel slaap gehad . Ben wel heel benieuwd hoe Zazou op Nala gaat reageren,maar we zullen nog ff geduld moeten hebben.

:-*Zazou & Ankie

Astrid

Hallo Ankie & Carine,

Wat leuk Ankie dat jullie weekendje weg zo goed is bevallen,
en als het allemaal zo goed is gegaan gaan jullie het vast
vaker doen  ;)

Groetjes,
Astrid

Carine

6 juni 2005, 19:25:12 #655 Last Edit: 6 juni 2005, 19:27:06 by Carine
Hallo Allemaal!

Ik heb geprobeerd een filmpje te plaatsen! Ik weet niet of het is gelukt maar ik probeer het even :)
Jullie kunnen hier zien hoe Zazou Kelly aan t pesten is  ;)

Groetjes, Carine

http://www.zippyvideos.com/214659421374345.html

Ankie

Hoi Allemaal

We hopen vandaag foto's van Nala te zien ;D. Ben heeeel benieuwd  ;D. Leuk filmpje Carine,moeten we vaker doen!!!
Zazou gaat steeds beter fluiten en het klinkt zooooo lief ;). Zullen we binnenkort ook filmen, Carine weet nou hoe het moet.Het plaatsen dus ::)

Hoi Astrid.
Volgende maand gaan Ed en ik weer een lang weekend weg, nu lekker samen ;D. Weet niet waarheen, da's een verrassing ;D.

:-* Zazou & Ankie

Ankie

Hoi

Dianne is een beetje ziek geweest :-[,daarom heeft ze niet kunnen reageren .Nu gaat het gelukkig weer beter met haar en zal ze snel weer wat laten horen. :D Ik plaats haar lekker even naar voren, want ze stond bijna op pag.3 en dat kan natuurlijk niet. :o
Vandaag worden ,als het goed is de foto's van Nala geplaatst,we zijn zeeeer benieuwd.

Urban Leopard

Citaat van: Ankie op  7 juni 2005, 07:46:13
Dianne is een beetje ziek geweest :-[,daarom heeft ze niet kunnen reageren .Nu gaat het gelukkig weer beter met haar en zal ze snel weer wat laten horen. :D
Vandaag worden ,als het goed is de foto's van Nala geplaatst,we zijn zeeeer benieuwd.

Hoi,

Dianne, beterschap :)

Voor foto;s toch nog even geduld hoor, Petra heeft de camera mee naar het werk, dus zodra ze thuis is worden ze geplaatst. Ik kan jullie wel al verklappen dat het een schatje is :)

Liefs,
Cor

Rianne

oooh Cor je maakt me wel nieuwsgierig!
Dianne, beterschap! :)