27 juli 2025, 12:41:22

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Karin

Dat gebeurt hier nou nóóóóóóóóit  ;D ;D ;D Het record is hier 3 dagen los  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

gonnie

Hoi Ankie
Wat dat touwringding betreft , heb ik een andere touwsoort , bruinsig.

maar wat je oorbellen betreft zien we graag een foto. ;D ;D ;D

Groetjes Gonnie

Kirsten

Hoi Dianne,

Is het overhalen al gelukt?,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

PB

Hoi Dianne,

Op afstand heb ik hier weer het een en ander gevolgd.
Ik zag bij te koop/gevraagd jullie advertentie al staan dus begrijp ik dat jullie pa overstag is gegaan  ;D

Verder blij te zien dat alles goed gaat met Zazou

Groetjes,
Petra, Taxco en Chica

PB

Hoi allemaal,

Zoals ik net bij Dianne schreef heb ik hier natuurlijk alles op afstand nog in de gaten gehouden. Erg leuk dat jullie er eentje bij willen!
Ik zag gelet op de gezocht oproep dat het kennelijk gelukt is om Ed over te halen een tweede te nemen??
Anders heb ik het nu verklapt ;)

groetjes,
Petra, Taxco en Chica

Ankie

Hoi Gonnie

Waaaaaat een foto van mijn oorbellen :P,zo bijzonder zijn ze niet,maar ik zal er eens over nadenken :D. Oke, dus toch een ander touwsoort. Wat ruwer touw dan ,dus ,ofzo?

Hai Petra

Ik vroeg me al af waar je nou toch was!!!
Oproep.....welke oproep....? ;D.
Ssssstttttt..... Ed is nog niet overstag. Hij denkt dat Zazou dan minder tam zal worden en dat probeer ik hem uit zijn hoofd te praten. Heb ook tegen hem gezegd dat hij de dagboeken er maar eens op na moet lezen. Zou hij doen, maar hij geeft niet zo gauw toe. Hij weet wel waar we mee bezig zijn hoor en leest dit ook .Maar gaat helemaal goed komen.
:-* van Zazou, groet van Ankie

Kirsten

Ik snap er niets van,. Ik had een heel berichtje getypt en weg :-\,.

Oké nogmaals dan :D

Super dat jullie overwegen om er een tweede bij te nemen,. Iets minder tam kan zazou inderdaad wel worden, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd met de liefde die je dan tussen die twee ziet,. Echt het kroelen en elkaar wassen is zo lief om te zien :-* Ik hoop dat jullie een tweede valkje naar jullie zin kunnen vinden en hou ons op de hoogte,.

Carine, het is inderdaad voorlopig nog even wennen zo'n tongpiercing, maar na verloop van tijd merk je het niet meer.
Ankie ik heb overigens ook verschillende kunstof balletjes (zijn goedkoop ook nog en in vele leuke kleuren te vinden) en zolang je bewust bent van de extra aandacht die je aan je gebit moet besteden, is er niets aan de hand. Jeetje klinkt wel als een moeder dit verhaal ;) oh haha dat ben ik ook ;D
Je tandvlees heeft gewoon wat extra aandacht nodig merkte ik, maar verder heb ik er geen last van en kreeg zelfs complimenten van mijn tandarts dat m'n gebit er zo goed uitzag, haha
Heb je overigens al een kleiner staafje? Jammer dat je trouwens zo ver woont, Hier in de buurt zit een winkeltje die allerlei verschillende verkoopt en ook nog voor weinig :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

zazu

hayhay

wat een leuk valkje is zazou zeg ;D
en dat die nou niet in de kooi wilt. heb in nou ook altijd met mijn valkjes :-\. In het begin niet zo..maar ze worden steeds slimmer. en ondeugender.

Wat lees ik! nemen jullie er een tweede valkjes bij? wat leuk! Ik denk echt dat zazou dat zou  waarderen!

wat stoer Carine dat je een tong piercing hebt, en mag..!
ennah...kijk wel uit voor je valkje hoorz...strax hangt er een valkje aan je tongpiercing... ;D whaha

groetje van
Zelda
en
kusjes van
breezer
en
vlekkie

Petra en Cheeky

Heya Brother!

Hier eindelijk ook weer eens een berichtje van je big brother Cheeky! Ik heb de computer weer eventjes kunnen bemachtigen en natuurlijk moet ik dan eerst ook ff mijn eigen familie schrijven, dat begrijp je wel!

Tjee, wat ben jij een bofkont dat je ook aan tongpiercings kunt trekken...  ;D ik heb Cor's oorknopjes alletwee al kapot getrokken. Van ellende heeft hij nu een andere in, maar dat gaat me ook nog wel lukken hoor  :P

Verder vind ik het leuk om te lezen dat je al net zo'n ettertje bent als ik! Ondeugd zit kennelijk toch in onze familie!

Sterkte verder met de Ed-bewerk-campagne! Als ik nog kan helpen om hem om te turnen, laat het dan gerust weten! Misschien kun je op het forum een topic openen waarin iedereen hem over kan halen....  ;) ;D

Knuffels van Cheeky

Petra en Cheeky

Heeee Dianne,
Wat doe je op pagina 2 ??? Ik heb je maar weer snel naar voren gehaald. Hoe zit het nou met die advertentie, want ik begreep uit het dagboek van je zus dat je pa nog niet overstag is gegaan.... of is dit deel van de campagne "trek Ed over de streep"??? :P
Knuffies van Cheeky & Petra

Carine

Goed idee petra!
Ik ga meteen beginnen!  ;) ;D

Dianne

Heey allemaal,
We hebben m'n vader nog niet zo ver maar het lukt ons wel ;D
Het lijkt me geweldig om er nog een bij te hebben ;D :D ;) :)
Ik vind zelf de Witmaskers erg mooi ;D
En ik hoop ook dat we er zo een krijgen ;D :D :)
Wat ik op pagina 2 deed?
Ik zou het niet weten wat k daar deed :P
Maar bedankt dat ik weer op pagina 1 sta ;D
Maar ik hoop dat we er idd nog een krijgen ;D

Doeg Kussjess Zazou En Groetjes Van De Rest :-*

zazoe

Als hij na al onze argumenten nog niet overgehaald is, dan weet ik het ook niet meer.. ::) ;D

ingeborg van lent

JULLIE ZIJN SCHANDALIG OM EEN ARME MAN ZO ONDER DRUK TE ZETTEN.  IK HEB MET JE TE DOEN ,ED. NIET DUS, JE WEET HOE JE VROUW KAN ZIJN, ALS JE HAAR EEN VINGER GEEFT PAKT ZE JE HELE HAND EN JE DOCHTERS ZIJN AL GEEN HAAR BETER. NOU VEEL SUCCES IS DE STRIJD EN IK ZIE JULLIE VRIJDAG!!!!! GEZELLIE.

KUS INGEBORG

Ankie

Hoi

Ja ,het leven is hard af en toe. ;D

:-* Ankie