18 juli 2025, 13:29:39

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Peet.

Ik heb nog geen idee. :P De spanning stijgt. :o Ik ga ervan uit dat als Nala zelfstandig gaat eten wij dat van Lique te horen krijgen.Was ook zo met het uitvliegen. Ik heb wel om foto's gevraagt maar denk dat ze het erg druk heeft. ::)
Ik wil in ieder geval een kooi voor Nala apart hebben om ze allebei gewoon lekker rustig aan elkaar te laten wennen en we zullen Nala ook eerst wat tammer moeten maken,want ze zal niet zo tam zijn als Zazou toen hij kwam.We hoeven er geen kooi voor aan te schaffen en dat scheelt natuurlijk ;D.
Ik was net ff in de dierenwinkel en zag daar een wildkleur en een lutino zitten.....heb me gelukkig in kunnen houden ;D.
Ed ziet me aankomen >:( :(. ;D :o.Zou wel een stunt zijn ;D. Wat kan hij aan ;) ;).

:-*Zazou & Ankie

Valerie

Carine

Hallo Allemaal!
Nou hier issie dan hoor! t zijn dr zelfs twee  ;D
tis erg leuk! op die eerste hoor je zazou in het begin een soort papagaaien geluidjes maken! echt heel vreemd maar wel leuk! Veel plezier met kijken (en luisteren natuurlijk!) :D

http://www.zippyvideos.com/211456708425575.html

http://www.zippyvideos.com/207001967425595.html

Groetjes, Carine! en een dikke knuffel van Zazou! :-*

Petra en Cheeky

Don't push Ed, Ankie!!!  ;D ;D ;D

Nummer 2 is nog niet eens binnen en je denkt nu al aan een nummer 3 ?! Waarom schaf je niet meteen een kamervoliere aan, hahahaha!

Agnes

Wat leuk ;D ;D ;D ;D ;D
Pucky zat te kijken, zo van: "waar komt dat nou vandaan?" :o

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

gonnie

Hoi Ankie

Goed dat je niet door de mand gevallen bent , frans hebben we ook in een dieren winkel gekocht , en hij is een schat hoor, hou heel veel van hem , maar hij was toch net te oud ,voor helemaal tam te maken , teminste die indruk heb ik . en juist bij een kweker en dat weet jij ook wel zijn ze ook al mensen handen gewend , en tan mijn fransje kan ik nooit oppakken zo, dan bijt ie tit bloedens, en indy kan ik zo pakken, hoe dan ook en voledig afzoenen, nou dat hoef ik bij frans echt niet te proberen.

Groetjes Gonnie

gonnie

Hoi carine

het eerste filmpje zag ik zazou bij Ed en het tweede kreeg ik vreemde pers die eng. praten .heb ik soms de verkeerde knop gebruikt ?

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Zazou bij Ed??? ,of Ed moet eruit zien als een kooi!!! ;D.Ik denk dat er bij jou iets niet goed is gegaan.Hier kunnen we ze gewoon bekijken. Zazou zat in zijn kooi en Ed was al naar zijn werk.Volgens mij heb ik Ed en Zazou nog niet samen op de film ,dus ik ben eigelijk wel heel benieuwd wat je gezien hebt ;D ;).Maar ik zou zeggen: probeer het nog een X.

Sorry,maar ik reageer even voor Carine ,die heeft het weer druk,....druk,...druk....,boekverslagen,lezen ,andere verslagen enz.enz.

:-*Zazou & Ankie

gonnie

Hoi Ankie

Als je wil heb ik wel een grotere kooi voor je te leen eventueel, maar ik woon zoals je weet in Brabant bij Eindhoven , je komt soms in Brabant dus , laat maar weten.
was ik net vergeten te schrijven :P

groetjes gonnie

gonnie

Hoi Ankie

waar klik ik op voor het filmpje ik krijg iedere keer een vreemd filmpje te zien :-X

Groetjes gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Volgens mij (maar wie ben ik?)hoef je alleen op de link in het dagboek te klikken en dan zou die het filmpje moeten downloaden en laten zien. Ik heb er verder geen verstand van. Kan je zoon je niet even helpen ermee of zeg ik nu iets heel raars. Zal het vanmiddag ook nog even aan Carine vragen,maar die is nu nog niet aanspreekbaar! ;D.

En Hallo allemaal,

Gisteren nog bericht gehad van Lique. Het gaat hartstike goed met Nala. ;D Ze vliegt al goed en kan al behoorlijk goed landen. :D Ik denk niet dat ze al zelfstandig eet,ze is nog maar net 5 weken. Ze is wel de vlotste van het nest en de mooiste natuurlijk. We krijgen binnenkort weer een foto van haar te zien. Ben zooooo benieuwd :P.

:-*Zazou^& Ankie

PB

Hey Ankie en de rest!

Wat is Zazou een lekker ventje zeg in die filmpjes. In een ander dagboek kon ik via deze player filmpjes ook niet openen en nu wel is dus wel vreemd.

Maareh is Zazou de kraaien aan het kopieĆ«ren of wat hoor ik  :o

Greetz,
petra, Taxco en Chica

Lin

Hey,

zo wat moest ik weer bijlezen. Nog gefeliciteerd met de keuken! Ik heb de laatste filmpjes bekeken en wat een bekend gedrag. echt een macho. maar wat is nala toch mooi. anita typte het ook al maar het is toch geen gewone lutino is het een bonte of een andere of weten jullie dat niet. Wel spannend dat het zo dichtbij komt. Zazou en Nala vormen dan wel een mooi koppel. en dan wel veel verhalen en fotos plaatsen he!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Carine

Hallo Gonnie,
Ik denk dat jij als jij op die link hebt gedrukt op 'random video' drukt.... dan krijg je dus een willekeurig filmpje te zien. Je moet gewoon op de link drukken en daarna niets doen... een beetje naar beneden scrollen en daar zie je dan het filmpje waarin je zazou ziet!  :) Als t goed is  :P
k hoor wel of het gelukt is!
Groetjes, Carine