18 juli 2025, 01:44:09

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi
wauw , war fluit Zazou mòòi , zelfs buiten waren mijn valkjes onder de indruk, echt mooi.
Hee Ankie nogmaals een hele fijne vakantie hè voor jullie.
tot over 3 weken  :-X

Groetjes Gonnie

Ivy

Hoi Ankie.
Laatste melding voor je vakantie!

De humpies zijn allemaal weer aangekomen, en Rafiki dus ook.

Ik wens je ontzettend veel plezier in Tsjechie, het zal vast lukken. En als je terug ben, dan kan je je Rafiki al bijna meenemen! Ik zal wel foto's blijven plaatsen, dan kan je hem in ieder geval 2d zien. Want het zal nu erg rap gaan, sommige veertjes zie je al goed uit de hulsjes komen en straks is ie helemaal compleet! ;D
Ik zal hem proberen erg knuffelig te maken en wie weet, misschien zal Nala haar hart straks aan hem geven :D.

Nogmaals, hele fijne vakantie!

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Hoi ,hoi

Dank je wel Gonnie en dank je wel Ivana !!
Voorlopig voor mij de laatste keer ,want morgenochtend vertrekken we !! ;D
Ik denk dat ik over 3 weken een heel andere Rafiki zal zien !
Hij gaat echt ongelofelijk hard  ;D. Zazou is nooit zo zwaat geweest !
Dank je wel Ivana, voor je prachtige foto's en gewoon blijven plaatsen hoor !! Kan ik het later allemaal teruglezen  ;D

Kusjes van Ankie en tot over 3 weken !!

Misschien kom ik morgenochtend vroeg nog even kijken !!

Groet van Ankie

Ivy

Hoi Ankie.
Ik hoop dat jullie het erg leuk hebben in Tsjechie!
Met Zazou, Nala en Kazooie gaat het erg goed, Nala past erg goed in de groep. Hoe verlegen ook, ze is wel heel sociaal tegen iedereen. Zazou is gek op gekookte ei :D.
Gisteren hadden ze een bakje met gekookte rijst gekregen, dat was een feest!
Kazooie zit heel graag in de kooi van Joepie en Sammy en is ook heel lief tegen iedereen.

Rafiki is nu al een beetje stabiel wat gewicht betreft. Zijn veertjes zijn mooi donker.

28-7

29-7

30-7

Hij geniet van kroelen en kan blazen als de beste!

Nog een hele fijne vakantie!
Groetjes, Ivana

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

Hallo!!!
Rafiki gisteren (31-7)

en vandaag

:-* Ivy

Carine

Hallo Allemaal!
Wij hebben even snel kunnen kijken (we zitten nu in een soort internetcafe in Tjsechie) en wat wordt Rafiki groot zeg!!!! Het is al een echt valkje aan t worden!!!
Hartstikke leuk om te zien. We zijn erg blij om te horen dat het met de rest ook zo goed gaat.. Hier is het ook erg leuk, het weer is momenteel een beetje minder, maar we vermaken ons prima!

Tot Gauw!
Groetjes, Ankie en de rest! :-*

Valerie

:o Wat wordt Rafiki mooi!!!
Ik hoop dat jullie het ginder in Tsjechië naar jullie zin hebben! Veel plezier!!!

Ivy

Hoi Ankie.
Leuk dat je even kwam kijken!
Rafiki groeit hard en de logees vermaken zich prima. Zazou begint mij steeds meer te pesten als hij de kooi in moet :D maar gelukkig heb ik tijd en geduld...
Kazooie slaapt vaak bij Joepie en Sammy in de kooi en het werkt erg goed zo... gisteren heb ik hem in zijn eigen kooi opgesloten maar hij was toch erg onrustig... vandaag toen ze los mochten kroop hij gelijk in die andere kooi... dus ik liet hem weer daar. Ik ben blij dat jullie een vriendinnetje voor hem gevonden hebben, volgens mij is hij best eenzaam.

Hier een paar foto's ...
gisteren:

en vandaag:

Nog heel veel plezier in Tsjechie!
Groetjes, Ivana

Carine

Hallo Allemaal!
Ik ben weer terug! M'n vriend en ik hebben t heerlijk gehad in Tsjechie, maar het is toch altijd wel weer lekker om thuis te komen! Vooral omdat ik dan weer lekker terug ben bij mijn diertjes! ;D
De vakantie was dus erg geslaagd, mijn ouders blijven nog twee weken en dan komen ook zij weer naar huis... We hebben helaas wel erg vervelend nieuws gehad tijdens de vakantie  :( Maandag werden we gebeld door de vrouw die onze dieren voor ons verzorgde deze week, met het bericht dat Banjo (onze cavia van 7 jaar oud) was overleden. Erg vervelend dus... vooral omdat je er na zo'n lange tijd niet bij kan zijn als hij sterft.
Ik ben vanmorgen vroeg terug gekomen en heb meteen Ivana gebeld, die de vogels heeft terug gebracht, Zazou, Nala en Kazooie zitten dus wel lekkr op hun eigen plaatsje! Ze hebben meteen een paar uurtjes los gevlogen en dat ging prima! Ze passen zich perfect aan.
Zoals jullie ook wel hebben kunnen zien is Rafiki gigantisch gegroeid deze week! Ik ga van de week dan ook eventjes naar Ivana toe om hem lekkr te bekijken! Het is echt een schatje!
Alleen van foto's zal het helaas niet kunnen komen deze twee weken, want mijn ouders hebben de digitale camera natuurlijk nog in Tsjechie, dus die kan ik niet gebruiken  :-\

Groetjes, Carine!

Caroline

Hoi Carine,

Wat balen dat jullie cavia is overleden. Sterkte!!!

Fijn dat de valkjes weer lekker thuis bij je zijn.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi Carine en Vriend
Lekker weer thuis , en genieten.
Jammer van jullie Banjo, zoiets is altijd heel vervelend ook voor degene die ze dan op dat moment verzorgd.
Rafike ziet er inderdaad erg schattig uit echt een kroelerd, maar mijn jonkies zijn ook erg leuk om te zien , ik merk al echt verschil in karakter, het zal moeilijk zijn om er afstand van te doen strakjes, Nog een hele fijne vakantie jullie beiden, en doe de groetjes maat aan je moeder ,van me.
Groetjes Gonnie

Ivy

Hoi Carine en Ankie!
Ik heb een beetje achterstand in foto's :D dus ga ik het nu een beetje goed maken!

Rafiki (en Jessie) op 8 augustus

en vandaag:
(zie je welke is Rafiki ;D)

(aach, ik ga je niet plagen, rechts voor)

Vandaag kwam hij 's ochtens uit het blok, voor zo'n 5 minuten  ;D

en vanavond ook heel even. Maar ik denk dat hij de grote wereld toch nog steeds een beetje eng vindt.

Hier heb je nog een foto van de hele familie samen:

Ik ben benieuwd wanneer Rafiki 'helemaal' uitgevlogen is! Hij heeft vandaag wel een kruimeltje melba toast opgegeten dus ik denk dat hij gauw leert om zelf te eten. Zijn zusje Jessie heeft wel al van trosgierst zitten knabbelen en sliep gisteren voor het eerst 's nachts buiten het blok! Dus ik hoop dat hij gauw haar voorbeeld gaat nemen ;D
Hij kan wel al aardig vliegen! Vandaag heeft hij een rondje door de hele kamer gevlogen en ook best goed geland.

Groetjes!

Ivana

Carine

Hallo Allemaal!

Ik wou jullie even onze (bijna) nieuwe aanwinst laten zien! Ze heet Gucci en wordt het vriendinnetje van onze Kazooie! Kazooie zit nu nog alleen en dat bevalt hem geloof ik toch niet zo, dus ook hij zal wel blij zijn dat hij er een vriendinnetje bij krijgt! Als mijn ouders terug komen uit Tsjechie gaan we haar ophalen.
Hier is ze dan!

Ze is een albino vrouwtje van 2 jaar en ze is hardstikke lief!

Verder gaat het met de valkjes allemaal erg goed! Gisteren middag had ik ze losgelaten, maar ik moest om half 5 weg. Ik had ze er om half 2 uitgelaten en dacht dat ze er dan wel weer in zouden gaan! Nou mooi niet dus! Ik bleef achter Zazou aanrennen. Gelukkig werd hij na een half uurtje moe zodat ik hem alsnog zijn kooi in kreeg! Ja... Ik heb nou Kelly niet om hem naar de kooi te lokken! Helaas ;)

Groetjes, Carine!

carco

Ach wat een lief pietie :D

En wie was er na de vangst het meest moe? Zazou of jij :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!