6 juli 2025, 23:24:34

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Ankie,

Helemaal geen files op de fietspaden van Almere :o ;D
Jee, dat had ik eerder moeten weten ;D

Je zoekt toch wel de beste foto's uit als ik erop sta ::) ;D
En zelfs dan vind ik het waarschijnlijk nog schrikken ;D ;D ;D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Maris

Ik heb de foto's al in jou dagboek geplaatst en er is niks mis mee hoor !!!!!

Ik ga ze hier ook nog even plaatsen !!!! ;D

Nu uiteraard nog even wat plaatjes van mijn eigen 2 moppies !!! ;D ;D

Nala met haar geweldige landing !!!!

;D :D

Groet van Ankie

Ankie

;D ;D :D ;D
Ik vondt deze toch ook wel errug lief !!

Nogmaals de groeten

Caroline

Hoi Ankie,

Wat fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad en dat de dames het ook allemaal zo keurig hebben geregeld.

Leuke foto's, volgens mij één van de eerste keren dat we Maris haar valkjes zien vliegen of hebben we al vaker vliegfoto uit haar hand gezien?? Niet vaak volgens mij, zij is meer spelendevalkjesfotograaf.  ;D ;D

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Ankie,

De foto viel wel mee al zat me haar beter voordat de valkjes losgingen ;D ;D ;D
Jij hebt hem goed gemaakt.
En ontzettend bedankt voor de vliegfoto's.
Daar ben ik heel blij mee ;)

Die foto van Zazou is inderdaad erg schattig :D
Volgens mij is hij op dat moment mooi aan het fluiten ;)
Maar de andere zijn ook heel leuk!

Hoi Caroline,

Dat waren de eerste vliegfoto's van mijn valkjes :D
Verder dan bijna vliegfoto's kom ik zelf nog niet ;)
Maar Binky wilde zich er wel even voor lenen vandaag :D
Spelendevalkjesfotograag ja, dat komt omdat het zulke boeven zijn hier, vraag Ankie maar :D ;)
Binky in me tompouce ::) ;D :o

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi

Wat Mariska zegt is helemaal waar !!!!
Bink is echt een uitslover en zat inderdaad middenin Maris haar tompouce ,stapte daarna op Maris haar zwarte vest !!!
Het was een tompouce met slagroom ,dus dan kan je ej wel voorstellen hoe Mariska eruit zag !!! Voor de gezelligheid
klom Bink ook nog even in Mariska haar haar !!! De slagroom was nu wel bijna van zijn pootjes  ;D ;D ;D. Ondeugend ding !!!

Groet van Ankie

Roosje

Leuk om mariska haar valkjes ook eens te zien vliegen :D

Petra en Cheeky

Wat een gezelligheid hier bij de meeting! Leuke foto's van jullie! Enne... grappige verhalen! Hahaha! Volgende keer hoop ik het live mee te maken!

Cheeky hier vreet ook alles wat los en vast zit! Tot en met raketjes aan toe (waterijsjes!). Haha, slagroom vindt-ie ook erg lekker, net als Bink!

Liefs,
Peet

gonnie

Hoi Ankie
Wat staat Zazou er weer macho bij op die foto heerlijk zo doet frans het ook vaak , die arme Kelly heeft geen rust etj lijkt erop zo van ik zoek het uiterste plekje op maar nog vinden ze me , mooie foto`s ook van het bezoekje aan Mariska en Mike, ik moest even wel goed kijken naar de foto met het nepvogeltje erop .
En de was stijken voor jou .breng je dochters maar mee als jullie deze kant opkomen ik heb altijd nog wel wat liggen voor de dames ;D flauw hè.
Groetjes gonnie

Ankie

Hoi ,hoi

Zo , weer een middagje kapper achter de rug.
Gisteren met Dianne geweest en die is nu een brunette en vandaag weer met Carine !!! Die is nog steeds blond maar heeft meer lagen in haar haar laten knippen !! Ze willen nogal eens wat anders die dames !

Gisteren en vandaag allemaal leuke vogels in de buurt gezien !!! Wat een feest !!!
Gisteren fietsen ik over een brug hier vlakbij en tot mijn hele groete verbazing zag ik zowaar een ijsvogeltje in het riet zitten !! Ben uiteraard even afgestapt ,maar had helaas mijn camera niet bij me !! Ik heb even naar ghet vogeltje gekeken en hij was prachtig !!!! Ik had er nog nooit een in het wild gezien !!!!

Vandaag kwam ik thuis met Carine  ,we hadden net de meeuwen gevoerd en gefotograveerd en ik zei tegen haar dat ik het zo jammer vondt dat ik dai jaar nog geen staartmeesjes in de tuin had gezien !!!
Even  later kijk ik naar buiten en wat zie ik .....staartmeesjes!!!! Ze zijn zo schattig ,maar moeilijk op de foto te zetten ,want door het raam heen is lastig foto's maken en als ik naar buiten ga zijn ze weg !!! Ga wel mijn best doen ervoor!!!! Maar mijn dag kan niet meer stuk !!!

Met Zazou en Nala gaat alles hun gangetje en ze hebben gisteren heerlijk meegesmuld van de hutspot !!!!!
Zal even het resultaat laten zien !!!

Zazou eet graag mee !!!

Nala heeft er ook geen hekel aan !

Na het eten doe je gewoon even je snavel aan de stoel af !!!

Nog even wat vliegfoto's ,maar nu eens niet van Zazou en Nala ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Peet....ik hoop dat je er de vlogende keer ook bij kan zijn !!!

He Gonnie....ik heb van die schattige nepvogeltjes in mijn tak hangen...ook een nestje ! Anders is het zo kaal !!!
Ik zal de dames vertellen dat ze jou strijk ook mogen doen !!!

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Ankie,

Lekker kapperdagje gehad dus :D
Geen krullen, maar mooie lagen erin laten knippen dus ;)
Heel verstandig.

Mooie foto's heb je weer gemaakt, ook van de vogels buiten :D
En van die hutspotvreters ;D ;D ;D
Lekker je bekkie afvegen aan de stoel, waarom ook niet :o ::) ;D

Ik moest nog aan dinsdag denken hoe ik tegen jou zei "dat doet hij anders nooit" toen Bink in me tompouce zat ;D
Net als die reclame waarin de ene hond de andere op vreet ;D
Maar Binky gedraagt zich anders best netjes ;)
Totdat me moeder vandaag met een puddingbroodje aan kwam zetten ::) ;D Daar hoef ik verder niks aan toe te voegen denk ik!

Leuk om te lezen dat je zo'n leuke dag hebt gehad vandaag :D
Heerlijk toch als hij niet meer stuk kan ;)

Tot gauw,

en Peet moet er dan zeker bij zijn :D ;)

Liefs
Maris!!

carco

Wauw wat een gave foto's!
Die met de wolken op de achtergrond geweldig!
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

gonnie

Hoi ankie
Jee dat zijn mooie foto`s die wolken partij staat er mooi op , en dan die vogels op de voorgrond , wauw.
En zitten er bij jullie in de buurt ijsvogels , ook wauwie,ik ben benieuwd of het je nog ooit zal lukken om een foto van hem te maken en staartmees ! kijk zo zie je maar weer in ieder deel van Nederland zitten weer andere soort vogels, wel gaaf als je die zomaar ziet.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi ,hoi

Nou Mariska , je hoeft mij inderdaad niet te vertellen wat er verder gebeurde met je puddingbroodje...ik zie het al helemaal voor me ;D. Binky heeft de smaak dus te pakken !!!!

Ik geniet heerlijk van alle vogel..binnen en buiten !!!

Dank je wel Caroline , leuk om de vogels buiten te voeren .
Brood gooien naar de meeuwen ,zodat ze het uit de lucht happen. Geprobeerd te fotograveren ,maar da's ff niet gelukt  :D ::).

He Gonnie , ik heb hier voor het eerst een ijsvogeltje in de buurt gezien ....zooooo gaaf !!! Heb er altijd al eens willen zien en nu vloog hij zomaar bij een brug waar ik vaak overheen fiets ! Er zitten steeds meer vreemde (voor mij ) vogeltjes hier en als het even lukt zoek ik op wat het is .
Maar dat is nog niet zo gemakkelijk !!!! In de bossen hier zitten vrij veel buizerd en andere roofvogel. In Den Haag ,waar ik jaren heb gewoon zie je dat allemaal niet .
Daar zie je ook geen mussen meer , erg jammer voor de Hagenezen!
Wat heerlijk voor je dat je man weer thuiskomt vandaag !!!

Alles gaat hier gewoon z'n gangetje ! Zazou en Nala zijn dan weer lief voor elkaar en dan weer niet !!! Ik ben benieuwd of ze ooit nog een koppeltje gaan vormen ,maar heb mijn twijfels omdat Zazou natuurlijk al verliefd is op Kelly.
De tijd zal het leren .
Ik ga nu mijn diner voor morgen weer verder voorbereiden ,want ik krijg morgen eteres en overdag moet ik met Dianne de stad in. Kind wil nieuwe kleren !!!!
Volgende week wordt ze 14 en Zazou 1...dus 2 verjaardagen op 1 dag !!!! :D ;D.

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Ankie
Heel veel plezier morgen dan ,ik zal alvast met Nicky beginnen te leren hallo " Ankie en Petra'' tegen die tijd dat jullie hier zijn kent hij dat wel  ;D ;D.
Groetjes Gonnie