13 juli 2025, 00:56:34

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi ,hoi

Lekker even liggen pitten en dat doet een mens goed !

Peet ,jij gaat niet met Edje ,want ik ga hoe dan ook !!!! :D
Je zal het nu toch een paar dagen zonder me moeten doen
maar ook die overleef je wel ! Gelukkig zijn er nog genoeg andere dagboeken !!!!

Hoi Maris..wat leuk dat Ivy ook komt ! Zij woont echt om de hoek...lekker makkelijk ! Ik denk dat ik zo tussen 13.00 en 13.30 uur bij jullie ben ,als dat goed is !!! Ik stuur je nog wel even een IMetje !!!

He Val...dat is een van de favoriete plekjes van Zazou en Nala !! Mooi met die weerspiegeling !Nel of mijn ramen heel schoon zijn ,maar da's ff niet zo ! :D

Met de valkjes gaat het prima !!
Zazou zit echt te azen op mijn puzzelstukjes en je lacht je gek zoals hij ermee wegrent !! Hij rent onder de tafel en denkt dat wj dan niet bij hem kunnen,maar hij vergist zich en we kunnen altijd bij hem ! ;D
Hij begin weer wat meer lef te krijgen en is vandaag ook uit zichzelf in de wilg geklommen.
Ik heb de touwringen er weer bij gehangen ,want dat is wat vertrouwder voor ze !!! En het helpt !!!!!

Nog even wat foto's en dat was het dan weer voor nu !!!
Ik denk niet dat ik verder nog op het forum kom voordat ik wegga morgen . Moet morgenochtend ook nog werken en zorgen dat er wat lekkers voor de meiden in huis is !!!! ;D
Maar Carine houdt jullie wel in de gaten !!!!! ;D :D

;)

Daar zit die grote zwarte weer !!!!

Zazou dat mag dus niet !!!! :P

Dat mag dus wel !!!

Groet van Ankie

bobbie

Helppppppppp!!!
Die heks heeft een ketting om mijn nek getoverd, kijk ze lachen .........., Zazou, help eens hem er af te halen, ik hang zo rot  ...

Caroline

;D ;D ;D

Heel veel beterschap voor nu.

En een heel fijn weekend voor morgen, overmorgen en ach......gewoon voor het hele weekend!!

Geniet er even lekker van.  ;)

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Net echt!!! ;D

13.00-13.30 is goed hoor Ankie ;)
Voor ons maakt het niks uit :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Ankie
O jee Niet ziek zijn  Ankie , dat zou erg jammer zijn van zo`n weekend , hèèl vèèl beterschap , en als je gaat hèèl vèèl plezier samen, en Petra als jij mee gaat ga ik ook mèè .
Ziek ben ik ook geweest deze week maar dan van de susie, daar blijk ik alergies voor te zijn , vreselijk ziek was ik , niet normaal, maar gelukkig weet ik nu waar het van komt .
Ankie geniet ervan .
Groetjes Gonnie

Ivy

Hou buuv!
Ziek? Oh jeetje!
Ik hoop dat je je vandaag weer goed voelt en dat je een fantastisch weekend zal hebben!
Ik hoor het dan dinsdag wel eventjes, ik kom eindelijk even kennis maken met Mariska en Mike. Maar moet helaas gauw ook weg, want 's avonds heb ik mijn laatste tentamen en die is ook heel erg moeilijk (wetenschapsfilosofie :-X) dus moet nog alle minuutjes die ik over heb daarvoor gebruiken...
Leuk dat Zazou nu durft om in je supertak te gaan zitten! Ze misten gewoon die ringen, haha... Hoe ziet het er nu uit? met die ringen erbij?
Veel plezier tijdens je weekendje weg!!!
Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Petra en Cheeky

Niet teveel genieten he, Ankie en Ed?
Stel je voor dat je elke week wilt...

Ankie

Hoi ,hoi

Weer terug van weggeweest !!!!
Ik ben weer redelijk opgeknapt na een heerlijk weekend !!!
Heerlijk gewandeld en genoten van de prachtige bossen !!
Thuis is alles weer prima gegaan en Zazou en Nala zijn lekker veel uit de kooi geweest !!!!
Verder niet veel te melden en ik zal later wel wat foto's plaatsen !!!

Groet van Ankie

gonnie

Hoi ankie
Heerlijk er even tussen uit , en genieten van de mooie natuur in Nijmegen, hee doe rustig aan he ,wij hebben de tijd en wachten wel .

Groetjes Gonnie

Mariska

Hoi Ankie,

Wat heerlijk dat jij en Ed zo genoten hebben :D
Dat hadden jullie ook wel verdiend en de meiden hebben natuurlijk heel goed op de beestjes gepast :D ;)
Morgen kan je me mooi even bijpraten ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Lekker Ankie, zo'n relaxt weekendje samen weg!
Ben blij dat je hebt kunnen genieten!
Maarreh... is het bij jou thuis ook: als de kat van huis is.....? ;) ;D

Liefs,
Peet

Agnes

Hoi Ankie,

Fijn dat je het fijn gehad hebt ;D ;D ;D
Een weekendje samen weg lijkt me heerlijk, maar ik "kan" het nog niet.
Als ik 1 nachtje weg ben wil ik al weer naar de kinderen ;)
Maar die zijn dan ook nog maar 3 en 6 jaar.

We dromen er wel al over: als ze wat groter zijn...... ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi ,hoi

Het is zalig om een weekend weg te kunnen en de boel hier in hele goede handen achter te laten !!!!
De dames zijn zeer verantwoordelijk en doen van alles voor me !!! Zelfs de was en de strijk ....dus eigelijk moeten we vaker weg !!!!
Ze maken lekker eten en als de muizen al dansen merk ik daar niks van !!!! Dus no problem !!!!
Moet nu gaan ,want ik ga zo naar Mike en Mariska en ontmoet daar Ivana ook weer !!!! Gezellie !!!!
Zal proberen foto's te maken ,maar beloof niks !!!!

Groet van Ankie

Mariska

He Ankie,

Dat heb je vlot gedaan ;D
Met de auto doe ik er nog langer over ;D

Mijn foto's staan al, maar wel erg jammer dat ik jou er niet op had ::)
Maar ik vond het wel weer gezellig :D
En nogmaals bedankt voor je kadootje, erg lief van je :-*

Liefs
Maris!!

Ankie

Hoi ,hoi

Ja Maris, ik ben ook snel  ;D....
T'is nog geen 30 min. fietsen en het weer zat mee ....ook geen last van files onderweg ;D ;D

Ik vondt het ook erg gezellig en heel leuk om jullie valkjes eens live te zien ! Ben nu bezig om de foto's te verkleinen dus die komen er zo aan !!!!
Bedankt voor de gastvrijheid ,koffie en de heerlijke tompoes !
Ben zo terug !

Groet van Ankie