18 juli 2025, 01:48:20

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Ankie,

Wat een top foto´s heb je weer geplaatst,. helemaal super!
Enehh zag ik nou zuurkool ;D,. vind ik zo lekker,. kan het mis hebben hoor, maar het leek er in ieder geval op.

En die zazou en nala :D, ik denk dat als je die over een jaartje een broedhok geeft, ze niet meer te houden zijn.

Ben benieuwd naar Carine´s haar en uiteraard ook naar het jouwe straks

Ik zou inderdaad met de gluurders uitkijken, helaas is het een instinct van ze. Wij hebben in de tuin ook last gehad van katten van de buren, maar sinds ze met de hogedrukspuit  (ja Jan is brandweerman, dus die kan goed mikken ;)) natgespoten zijn hebben we ze niet meer gezien.

Doegie en tot gauw weer., veel plezier vandaag met Ivy (toch?)
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Goeiemorgen alemaal,

Ik ben ook wel een beetje benieuwd geworden naar de foto's van de nieuwe kapsels (de jouwe natuurlijk pas morgen, Ankie).

Veel plezier samen met Ivy vandaag, wat gaan jullie eigenlijk doen, ik weet alleen dat  jullie hebben afgesproken, maar kan me niet herinneren, voor wat jullie hebben afgesproken, ergens te hebben gelezen.  ::)

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi

Ben lekker vroeg naar huis gegaan vanuit mijn werk ! Ik was klaar dus het kon  ;D.

Wel Kirsten...je hebt het goed gezien hoor...het was zuurkool...mmmmm heerlijk ;D.
Dianne heeft haar haar laten doen en niet Carine..maar dat komt ook wel weer! En ik ga inderdaad morgen .
Dat broedhok komt wel als de tijd daar rijp voor is ! ;D
We hebben helaas geen hogedrukspuit,maar misschien dat de plantenspuit ook wat kan doen. Ik ga het in ieder geval proberen :D.

Hoi Caroline..Ivy en ik gaan gewoon lekker beppen en koffie met Bossche Bollen verorberen en ik ga natuurlijk kennis maken met Joep en Nicky !!!!!

Carine is thuis dus die zal zo de valkjes wel loslaten.
Ik ga zo de deur uit en stap op mijn fiets richting Ivana...ik hoop dat ik het snel kan vinden ,want echt warm is het niet ,maar ik pak me goed in en met handschoenen aan overleef ik deze kou ook wel weer !!!!

Tot laterrrrs
Ankie

Ankie

Hoi ,hoi

Ik ben alweer thuis hoor Ivana...snel he ?
Ga nu even de foto's verkleinen en zal ze zo plaatsen !
Moment...

Ivy

1 december 2005, 17:02:17 #2134 Last Edit: 1 december 2005, 18:32:14 by Ivy
Hoi!
Ankie is nu terug aan het fietsen, dus ik ga stiekem alvast wat foto's zetten in haar dagboek van onze gezellige bijkletssessie. Ze werd continu lastiggevallen door Nicky en Joepie, die vonden haar oorbellen fantastisch. Vooral Nicky... hopelijk heeft Ankie geen extra gaatje nu...
En zo ziet Ankie er uit met haar *oude* (correctie :P) kapsel:

En deze vond ik persoonlijk erg leuk, ook al heb je je ogen dicht Ankie, maar het is net alsof je een gesprekje hebt met Nicky en Joepie en ze luisteren beide zo aandachtig... prachtig hoor...

Enne ik ben benieuwd hoe de vliegfoto's eruitziet op de grotere scherm...
Het was erg leuk vanmiddag en tot gauw weer!!!
Groetjes, Ivy

PS Jeetje Ankie, wat ben je snel, je was me net voor!!!

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Hoi ,hoi

Lekker is dat...het leuke is dat ik morgen weer naar de kapper ga...dus zie ik er weer anders uit straks...! Ik kijk nooit in een camera...vreselijk vindt ik dat ;).
Het was inderdaad errug gezellig en je mag 3 keer raden wat mijn valkjes deden toen ik net thuis kwam. Ze begonnen gelijk aan mijn oorbellen te knabbelen ;D ;D....ach ,moet ik maar niet van die rare oorbellen indoen !
Oke de foto's zijn verklein maar er is er maar 1 mooi geworden (vliegfoto dan !)...zal ze wel allebei even plaatsen.
Joepie en Nicky zijn wel allebei geweldige valkjes en ik heb me kostelijk vermaakt. Het is ook heel leuk om te zien dat het weer hele andere valkjes zijn dan je eigen valkjes en dat Nicky en Joepie ook gewoon een heel ander karakter hebben !!!!
Ik heb trouwens een redelijk korte route gevonden...met dit weer net een half uurtje fietsen....dus is te doen.
Oke dan nu eerst Joepie en Nicky

Samen even wennen aan dat vreemde gezicht !!!

Helaas is deze niet goed gelukt ,je ziet wel iets ,maar niet veel :-\

Ondeugende Nicky ;D

Gelukkig is er 1 wel gelukt !

De volgende keer zal ik wat meer foto's proberen te maken ,maar ze zijn het natuurlijk niet gewend om vliegend te fotograveerd te worden en je moet je langzaam aan laten wennen toch !?
Ivana ....bedankt voor je gastvrijheid ,koffie ,moorkoppen,eigen gebakken koekies enz enz. ;D :D.

Doei !!!
Ankie

Ivy

Heeeeel graag gedaan hoor! Het is altijd leuk om visite te hebben die het niet erg vind om ondergepoept te worden :-*
Die vliegfoto is inderdaad erg leuk geworden... Mag ik je een pb sturen met mijn email adres? Ik zou ze graag willen hebben in originele grootte... en dan stuur ik je die van jou ook wel, ik vind ze wel leuk hoor.
Groetjes en tot gauw
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Hoi Ivy

Als het goed is ,is het geregeld !!!!
;D :D ;D :D ;D.

Groetjes ,Ankie

Petra en Cheeky

Ha Ivana en Ankie!

Wat een leuke foto's hebben jullie van elkaar gemaakt zeg! En van de valkjes natuurlijk! Hahaha, elkaar aftroeven he?!  ;D Leuk dat het zo gezellig was, maarreh... zoooooveel snoepen? Dan moet ik weer heel wat avondjes sporten om het eraf te krijgen!  ::) 

Leuk om te horen dat de film van Harry Potter leuk was. Ik heb net gisteren het nieuwe boek gekocht! Ben heel benieuwd!

Doe de groetjes aan Zazou en Nala van Cheeky en Chara!

Liefs,
Peet

Ankie

Hoi allemaal!

Alles gaat lekker hier !
Zazou en Nala zijn de hele middag losgeweest ,want Carine was thuis....heeft het nieuwe H.P. boek uit en nu kan ik erin beginnen ,maar ik ben nog in een ander boek bezig en dat wil ik eerst uitlezen ! ;D
Dus Peet ,niks verraden hoor ! ;).
Ben lekker weer naar de kapper geweest ,echt opnieuw verven was niet verstandig , dus heb maar een coupe solei genomen . Ik heb het ook weer bij laten snijden ,dus voorlopig weer klaar !!!!

Ik heb nog geen foto van Dianne kunnen maken ,want ze wil niet ,maar zal haar even overvallen binnenkort  ;D :P.

Weer de nodige foto's genomen vanmiddag en er zitten wel wat aardige bij  ;D :D ;).

Nieuwe uitdaging is pootjes fotograveren !!!

::) :D

;D :D

Mooi tongetje !!!! ;D

:D ;D

;D :o

:-X ::)

;D :o

;) :D

;D :D

:o ;D

;D ;D

Sjonnie vliegt net van mijn hand af !! ;D

Wat een poepies !!! ;D

Het is wel heel lief he ?

De laatste ( hier gaan we geen gewoonte van maken  ::)) Mijn haar zit een beetje bol maar kom net bij de kapper vandaan !

Lekker weekend en de groeten van Ankie

Petra en Cheeky

Ha Ankie!

Ik vrees dat ik een stoute meid geweest ben.... ik heb jouw foto wat bewerkt... klein beetje maar hoor..... ::)

Je haar zit leuk hoor zo! Beviel het bruine toch niet zo?! Of is blond handiger?  :P ;D

Ik heb pas 10 bladzijdes van HP uit hoor Ankie, dus veel te verraden valt er niet!

Leuke foto's heb je weer gemaakt! Grappig die pootjes op de foto, maar er zitten ook weer hele mooie vliegfoto's bij!

Groetjes,
Peet

Ankie

Hoi Peet

Is inderdaad heel stout van je ,mijn hoofd tussen de bomen !!!
Je hebt wel lef hoor  :o! Maar ik ben wel blij dat je hem niet gelijk groot hebt geplaatst ;D ;D. Dus ik vergeef het je wel hoor !!!
Het bruine haar is even leuk ,maar je wilt af en toe wat anders he ? Blond is gewoon makkelijker en ik ben altijd blond geweest ....van nature dus ben dat zoooo gewend ! ;D.

Ik verwacht van jou binnenkort ook pootjesfoto's ! ;D.
Jou vliegfoto's zijn ook prachtig !
Ik heb trouwens allebei de standjes op mijn camera  ;D ;D.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Dan zit er dus toch verschil tussen het SPORTSTANDJE en het standje KINDEREN EN DIEREN? Heb jij al ontdekt wat het verschil is?

Ankie

Er zit wel een verschil in ,denk ik , want anders had ik ze niet allebei op mijn camera  ;D ;D ;D ;) ,maar ik weet nog niet wat het verschil dan is en zal het eens uit gaan zoeken .
Zodra ik erachter ben laat ik het weten ,als ik er ooit achter kom ! :D.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Ik heb alle vertrouwen in jou!!!  ;D