6 juli 2025, 02:08:47

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

~Natas~

Hai,

Wauw zeg wat een schitterende foto's heb je weer geplaatst zeg.
Heb hier met veel plezier naar gekeken.
Ook ik heb weer even flink moeten lezen in je dagboek, lief ff wat achter  :(

Valkengroet,

Natas

Caroline

Hoi Ankie,

Wat een leuke foto's weer.

Wat vervelend steeds allerlei katten van iemand anders uin de tuin.

Hebben wij gelukkig niet zo heel veel last van. We hebben immers de konijnen loslopen, een vijver en een volière.  ::) Dus moet er niet aan denken dat er steeds 3 verschillende katten zitten te loeren. De foto's van de katten zijn echter wel leuk.  :D

Groetjes van Caroline  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Wauw die foto met alleen die pootjes is echt apart geworden. Ik heb eventueel wel iets tegen lastige katten hoor ::)

Mariska

YEEEEEEEEEH,

Mijn wipwapfoto's zijn er ;D ;D ;D ;D ;D
Echt super gemaakt Ankie :D

En die foto's van die gluurders vind ik ook wel heel gaaf hoor.
Vooral die zwarte waarvan de ogen geel oplichten :o ;D ;)

Maar inderdaad goed uitkijken van de zomer.
Ken je het verhaal van Carin met een binnengeslopen kat?
Dat is niet goed afgelopen :'(

Ben benieuwd of je nu kleintjes krijgt :D

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi,hoi,

Daar ben ik weer even !!!
Val , je hebt weer geweldig je best gedaan !!! :D ;D :D ;D.

He Natas, wat leuk dat je weer eens bij ons bent wezen buurten. Ben blij dat je genoten hebt van de foto's.
Ik heb je wel gemist hoor !!!

Ja Caroline , het valt niet mee met al die buurtkatten en het worden er steeds meer ! Kan nog leuk worden van de zomer!
Hopelijk gaat Kel dan weer achter ze aan !!!!
Het is wel grappig om te zien hoor ,maar ik heb ze liever niet in mijn tuin. Strooi ook nogal veel voor de buitenburds,vindt het heerlijk om naar al die schattige kleine vogeltjes te kijken en we hebben er heel wat hier ! Maar met al die katten in de buurt zijn die ook niet veilig meer  :-\ :-\.
Maar wat doe je eraan ?!

He Roosje...vertel,wat kan ik ertegen doen?

Alles gaat verder gewoon z'n gangetje hier. Moet zometeen naar de tandarts brrrrrrrgrrrrrrhekelhekel!!!!
Heb het druk met het maken van een surprise voor......... ;D.
Verder de gewone huishoudelijk beslommeringen en meer van suks! Morgenavond gaan we gezellig naar Harry Potter en overmorgen ga ik naar Ivana !!!!
Vrijdagavond naar de kapper met Dianne ,die wil d'r haar laten verven!!!!! Ik ook !!!!
Lekker druk weekje weer dus !!
Ga nu nog even knutselen ,anders komt er niks van terecht !
Maar gelukkig hebben we de foto's nog ;D :D

O wat is ze mooi !!!

:D ;D

:o ::)

:D ;)

:D :o

Goeiendag en de groeten van mij !!!!

Maris ,ik zie je net op tijd !!!!!
Kleintjes nog even niet !!! Nala en Zazou zijn nog te jong ,ze zijn er vroeg bij en kunnen dus flink oefenen !!!
Ik heb trouwens wel Mike zijn eigengemaakte broedkastje gezien en ik hou me aanbevolen!!!!
Dat verhaal van Carin ...was dat niet bij de buren met een parkiet of haal ik nu van alles door elkaar !!?
O nee, ik geloof dat er wat begint te dagen ...het was de kat van de buren ! Toch ?

Nogmaal de garoeten !!!

Mariska

Hoi Ankie,

Het was de kat van de buren die is binnengedrongen en die heeft haar parkietje opgegeten :'(
Erg he?!

Als ik het aan Mike vraag maakt hij er zo 1 voor je.
Dat heeft hij al eerder gezegd, ook met speelgoed en zo.
Je hoort nog van mij ;)

En Zazou en Nala,

Gaan jullie maar lekker door met oefenen, dat is het mooiste wat er is ;D ;D ;) :P

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Leg een husky in de tuin... :-X Gegarandeerd geen katten meer!

Ankie

Hoi Maris

Zeg maar tegen Mike dat hij rustig aan mag doen hoor !!!!
Ik wil echt wachten met een nestje tot mevrouw en meneer er oud genoeg voor zijn. Ze zijn nog niet eens 1 jaar...dus we hebben de tijd! ;D.
Dat verhaal van dat parkietje heb ik inderdaad gelezen....moet je toch niet aan denken :-\.
Ik zal het aan Zazou & Nala doorgeven !
We moeten toch eens wat afspreken Maris !

Goed plan Roosje !!!!
Ik heb dan Kelly wel ,maar af en toe loopt ze weg voor katten  :P ::)...echt een sulletje ::).

Gloeten....van....MIJ!!!

Ankie

Hoi

Nog even wat foto's van vanavond .
Tijdens het eten kon Zazou het niet laten om mee te gaan eten ...was errug gezellig ,maar hij gaat wel wat ver !
Geen scherpe foto ...maar wel te zien wat er gebeurd !!!

Groet van Ankie

Riny

HoyAnkie
Ik lees zo juist in het dagboek van Gonnie dat je een ongelukje hebt gehad.
Weet je wel nog hoever je deze kant opgekomen bent?
Als het niet te ver weg is kom ik je wel ophalen.
Groetjes Riny :D

gonnie

Hoi Ankie
Inderdaad wat onscherp maar de moeite waard .
hoe was het bezoekje bij de tandarts ?
half jaarlijks controle ?
Verder heb je een leuke week lees ik veel plezier.
Groetjes Gonnie

Caroline

Hoi Ankie,

Wat een leuke foto's van de mee-eter.  :P

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi,hoi,

Even snel een berichtje voordat we de deur weer uitgaan.
Vanmiddag met Dianne naar de kapper geweest !
Er zit hier sinds kort een nieuwe goedkope kapper en hij heeft het onwijs gaaf geknipt en geverfd bij haar !!! Vrijdag ga ik zelf !!! Zal morgen of overmorgen even een foto van haar maken ,maar dat doe ik bij daglicht ,want dan zie je het beter  ;D.
Zometeen gaan we richting stad...eerst kaartje halen voor Harry Potter ,dan wat eten en dan naar de bios.
Morgen ga ik eerst werken en dan naar Ivana.
Ik heb vanmiddag vast mijn eten voor morgen gemaakt ,heb ik daar geen omkijken meer naar !

Nou Riny...is was net de hoek om hier ..maar je mag me altijd komen halen hoor !!!!

He Gonnie...ik had geen gaatjes...heb ik bijna nooit!
Er was wel een stukje van mijn kies afgebroken en dat is weer gerepareerd ,dus voor een half jaar weer klaar !!!!

Ha Caroline

Zazou is tegenwoordig dol op aardappelen !!!
Nala ook ,maar heeft het niet altijd in de gaten !

Helaas zijn ze vandaag niet los geweest ,want we zijn amper thuis geweest ,maar morgen maken we het weer goed met ze !

Morgenmiddag ga ik naar Ivana en als ik het niet vergeet zal ik mijn camera meenemen. Later breng ik wel verslag uit !

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Ankie
Gillen Zazou en Nala niet als ze er niet uit mogen , bij mij doen ze dat n.l wel erg irritant , en speciaal daarvoor laat ik ze om verschillende , voortaan uit de kooi , maar ze roepen even goed.

Welke kleur laat jij je haar verven ?
ik ben weer voor blond gegaan , heb je lekkere excuses.
Veel plezier met Harry ,en morgen met Ivana.
groetjes Gonnie

Ankie

He Gonnie

De ene dag gillen Zazou & Nala wat harder dan de andere dag ! Maar als we niet thuis zijn horen we het niet ,dus dat scheelt. ;D Vanavond ben ik thuis en dan mogen ze lekker los en misschien dat Carine ze vanmiddag al los laat .

Ik ga ook weer voor blond hoor ,ben al blond van mezelf ,maar het wordt na mate je ouder wordt toch donkerder. Vorig jar heb ik het donkerder laten verven...is errug leuk ,maar voor eventjes en ik ga even kijken wat deze kapper voor ideeen heeft . Hij is niet duur dus dan kan je weer eens wat doen ...ik blij! ;D.Maar in ieder geval niet donkerder ,want dan moet ik ineens slim gaan doen ;).

Harry Potter was errug leuk ....lange film ,maar wel boeiend de hele tijd en prachtige effecten.
Vandaag weer een druk daggie !!!!

Groeten van Ankie