28 juni 2025, 19:11:15

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Carine

25 oktober 2005, 21:53:03 #1845 Last Edit: 25 oktober 2005, 22:12:23 by Carine
Hallo Allemaal!
Jeetje dat is lang geleden zeg! Ik heb er een hele tijd over gedaan om alles bij te lezen, maar het is me eindelijk gelukt! :) dank jullie wel voor de complimentjes over de handtekening!  ;D Ik vind het altijd erg leuk om foto's e.d. te bewerken :) dus als jullie een keer mn hulp nodig hebben ;) je roept maar  :)
Misschien moeten we maar weer een topic gaan openen voor mn moeder, zodat we mn vader kunnen overhalen een laptop voor dr te kopen ;):P

Groetjes Carine  :-*

Carine

Trouwensss....
Ik weet een NOG makkelijkere manier om plaatjes in je berichtje te zetten... Als je een leuk plaatje ziet dan druk je daar gewoon met je rechtermuisknop op... dan klik je op eigenschappen... dan opent er een schermpje waarin je ook Adres (URL): ziet staan... daarachter staat dan aan link... die link kopieer je helemaal. Vervolgens zet je in je berichtje [ img ] (link) [ /img ] (die kun je ook hierboven vinden, in de rij boven de smilies is het de tweede van links) en daar tussenin zet je dan de link neer ik weet niet of het zo duidelijk is maar jullie zullen het vast wel een beetje begrijpen :P als je t eenmaal onder de knie hebt is het iniedergeval wel makkelijker!

p.s. ik wil nog even terugkomen op mijn voorstel om een topic te openen voor de laptop... we hebben besloten om namelijk een inzamelingsactie te beginnen ;)  :P duss stort allemaal op GIRO .... :P ;)

Kirsten

Hoi Ankie,

Wauw wat een vliegfoto's weer!,. genieten! en ik ben benieuwd uiteraard naar welke je achter de hand houdt :D

Heerlijk dat je gezinnetje weer compleet is,. Er gaat niets boven dat

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Carine

Leuk om je hier weer eens tegen te komen en dat  van die inzamelingsactie vindt ik een waanzinnig goed idee ;D :D ;).

:-* van je moeder !

He buuv...wat is een vliermuis ?

Hoi Kirsten
Niets is heerlijker dan een kompleet gezinnetje inderdaad.
Het gaat allemaal toch al zo snel... :o :o. Dus ik vindt het heerlijk als alles weer thuis is !

Groet van Ankie

Ivy

:-[ moet vleermuis zijn :P Zo ver zat ik toch niet naast ::) :) :D ;D

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Christine

Wat een leuke foto's weer! vooral die vliegfoto's ik heb het ook eens gebrobeert maar helaas was er geen elk valkje in men lens te bespeuren!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Hoi Carine,

Goed idee. We halen Edje nog een keer om.  ;D
hee, dat van die link van foto's, eigenschappen enzo... Dat gebruik ik al langer. Als ik een plaatje ergens vandaan haal en wil tonen, doe ik het altijd op die manier.
Maar goed, dat jij de anderen er ook even op wijst. Gaat veel sneller dan opslaan, uploaden enzo..

Ankie,

Waar blijven de vliegfoto's voor vandaag?  ;D
Ik vind dat altijd zo leuk om te zien. Als jij foto's plaatst, kan je het niet laten ook vliegfoto's bij te voegen.  :P  :D

Ankie

Hoi, hoi,

He Buuv,
OOOO , zeg dat dan !!!! ! letter kan een hoop schelen hoor  ;D :D ;).

He Christine
Gewoon blijven proberen ...... gaat je vast en zeker een keer lukken !!!!

Hai Valerie
Vandaag moet ik nog foto's maken. Ik kom net uit mijn werk en ga zo eerst boodschappen e.d. doen! Maar inderdaad als ik foto's plaats zit er altijd wel een vliegfoto bij! Vind ik gewoon leuk  ;D :D ;).

Tot laterrrrrs!
Groet van Ankie

gonnie

Hoi

Inderdaad leuk Carine om ook weer eens iets van jou te lezen.

Ankie heb ik net een mooi plaatje gevonden voor jou (heks) kan ik hem niet meer verkleinen de p.c zit te vol, zoonlief heeft er veel te veel muziek op staan en nu ben ik weer de dupen, nou straks maar weer eens even mopperen.

Waar blijft het rekening nr nou voor donatie voor je laptop , als dat bij jou lukt hou ik een inzamelings aktie. ;D ;D ;D

Verder alles goed ?

Groetjes Gonnie

Ankie

He Gonnie

Het is wat he met die jeugd van tegenwoordig !!!!?

Verder gaat alles goed hoor !!!
Ik ga zo weer even naar beneden ,dan kunnen de burdies weer even los... ;D.
Waar ga jij een inzamelingactie voor houden dan?
Gewoon lekker voor...... ???.

Groet van Ankie

Christine

Ik ga het zeker nog eens proberen maar ja je moet wel weten wanneer en naar waar ze juist vliegen!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Ha Ankie!

Als rasechte pleegmamma van Zazou en daarmee dus over-pleegmoeder van Cheeky (klinkt wel grappig he?), zal ik jouw dagboek als eerste weer bijlezen!

Wat lees ik nou?! Krijgt mijn verzoek van een paar pagina's geleden nu toch gevolg, en begin je een inzamelingsactie voor een eigen laptoppie? Ik riep toen al dat het hoog tijd werd, Ed...?!? Please? Natuurlijk moet er maar net financiele ruimte voor zijn. Net een nieuwe keuken! Maar... we gaan ons best voor je doen hoor!. Komt ie al!
http://images.google.nl/images?q=tbn:mCgXCSB45KUJ:www.asyd.net/docs/laptop/laptop.jpeg
Is het wat voor je?  ;)

Hoe is het verder met het wipwappende tweetal? Of doen ze dat niet meer inmiddels?

Groetjes,
Peet

Ankie

Hoi Peet

Ik voel me zeer vereerd  ;D ;D ;D ,ben helemaal trots om de over-pleegmoeder van Cheeky te zijn ! :D

Inderdaad Ed gunt me wel een laptoppie hoor ,maar net een nieuwe keuken en alles wat erbij hoor is het nu even lastig en ach , zo gat het ook. Af en toe iemand van de pc.afschoppen is ook wel lekker hoor !
Alles gaat lekker hier ,ook met de burdies !
Nee ,ik heb ze al een poosje niet meer zien wipwappen .
Kroelen doen ze alleen in de kooi en daarbuiten vliegen ze wel heel veel samen. Zazou is wel bezig om Nala te veroveren buiten de kooi ,maar Nala reageerd er nog niet echt op ! Komt nog wel of niet  ;D :D :P.
Cheeky en Zazou zijn alweer bijna 9 maanden !!!! Wat vliegt de tijd he ?
Nog even snel wat foto's van vandaag laten zien en dan moet ik deze pc. weer inleveren...maar misschien kan ik zo op Dianne haar pc. want die gaat met een stel vriendinnen eten op de pannenkoekenboot !!!

;D ;D
Doet me denken aan die acteur met die bolle ogen...hoe heten die ook alweer....? ( voor de wat oudere onder ons :P ::))

Kon het niet laten !!!

Kon het weer niet laten !!!

;D :D

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Citaat Ankie: Doet me denken aan die acteur met die bolle ogen...hoe heten die ook alweer....? ( voor de wat oudere onder ons  )
Ben ik even blij dat ik niet weet over wie je het hebt! Zou ik dan nog niet oud genoeg zijn!?!? Jippie!  ;) ;D

Ankie

Volgens mij weet je best over wie ik het heb Peet ;D :D.
Je wilt het gewoon niet toegeven  :P.
Ik zal eens gaan zoeken op internet ...kan het niet uitstaan dat ik niet op zijn naam kan komen.Was iets van Martin huppledepup.... ;D.
Kom hier nog op terug !