29 juni 2025, 11:01:46

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

He Buuv

Ik zit nu op Carine d'r pc en het lukt hier dus even niet ...ben
ok bang dat ik van alles verwijder of toevoeg en dan heb ik de poppen aan het dansen.
Op Ed zijn pc. kon ik het plaatje ,wat ik op internet heb gevonden gewoon oppakken met de muis en onder favorieten zetten. Vanaf daar plaatsten ik het in documenten en zo kon ik het uploaden en plaatsen. Ben echt een leek hoor op het gebied van de pc. dus het kan heel goed zijn dat het me morgen niet meer lukt of dat er een veel simpelere manier is !!! Maar we blijven spelen en expirimenteren met de pc.
Kost alleen zo vreselijk veel tijd!
Als ik Dianne nu hoor zingen (op haar kamer) denk ik niet dat ze Pfieffer heeft. D'r bloed was verder goed en de uitslag van de Pfeiffer laat zo lang op zich wachten omdat via de GGD gaat.
Maar zo te horen gaat het wel weer goed!!!!

Ivy woont dus echt heel dicht bij je !
Het weer is inderdaad niet best ,maar het is dan ook herfst he?
Ed heeft nog nooit een spons in zijn handen gehad en ik heb er geen hekel aan. Maar jij boft maar met je Mike!!
Zie je gauw!!!
Groet van Ankie

Mariska

Hoi Buuv,

Nou zo moeilijk is het dus helemaal niet.
Ik ga er morgen ook maar eens mee aande slag.
Kijken wat ik ervan kan maken ;D

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Hoi Ankie,.

Jeh je dochter weer bijna thuis, gezinnetje weer compleet.
Draadloos internet heb ik hier ook en werkt inderdaad super,.
ik zit nu bijvoorbeeld met de laptop op bed en tv te kijken,. .over lui en verslaafd gesproken ::) :P :D

hahahaha
oja en de chatroom, count me in :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Ik ken dat, lekker hè?? Lui onder het dekbedje, tv aan en laptop op zo'n ontbijtopbedtafeltje boven mijn buik. Houd ik uren vol hoor hier op het forum, hoezo verslaafd??  :P ::)

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Citaat van: Ankie op 21 oktober 2005, 22:29:45
Op Ed zijn pc. kon ik het plaatje ,wat ik op internet heb gevonden gewoon oppakken met de muis en onder favorieten zetten. Vanaf daar plaatsten ik het in documenten en zo kon ik het uploaden en plaatsen. Ben echt een leek hoor op het gebied van de pc. dus het kan heel goed zijn dat het me morgen niet meer lukt of dat er een veel simpelere manier is !!! Maar we blijven spelen en expirimenteren met de pc.
Kost alleen zo vreselijk veel tijd!

Het kan veel makkelijker, lieve buuvjes: wat dacht je van gewoon rechtsklikken met je muis op het plaatje dat je ziet op het internet, kiezen voor de optie "opslaan als". Bewaren in je map op de computer. En dan gewoon uploaden hier op deze pagina (net zoals je met de foto's doet). Easy.... Het lukt alleen niet met alle plaatjes, maar wel met heeeeeeel veel! En de meeste plaatjes zijn standaard al niet groter van 60 kb, dus hoef je ook niks te verkleinen!

Liefs,
Peet

Ivy

Hoi buurvrouw uit Haven!
Ja, Mariska woont letterlijk om de hoek, haar straat is een zijstraat van de mijne...
Nu kan je zeker niet op de pc, nu je weer 'volle huis' heb... Maar ja, geniet van je dochters en van je weekend en tot gauw!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

IK WIL OOK EEN LAPTOP

Ed is even wat anders doen ,dus daar maak ik even gretig gebruik van !!!!
Carine is thuis en heeft het errug leuk gehad. 1 keer s'nachts verdwaald geweest in Berlijn ,want de metro reed niet meer en moesten ze lopen naar het hotel ,dat was niet zo simpel ,maar ze zijn er gekomen.
De terugreis viel niet mee en ze waren dan ook pas om 01.00uur in Almere. Maar goed ze is er weer !!!!

Ik wist wel dat er een simpelere manier moest zijn en dat jij dat wel zou weten Peet ,maar bedankt voor je uitleg en als ik de kans krijg zal ik het zo gelijk even testen.

De valkjes zijn vanmorgen weer lekker los geweest en ik heb zelfs Zazou even mogen besproeien met de plantenspuit ,want Zazou gaat niet in het badje en Nala wel.
Zazou zat op Ed zijn schouder en ik heb gelijk Ed meegedouched...... ;D ;D. Helaas geen foto's van ,want ik heb maar 2 handjes !!!

Wel weer wat andere foto's uiteraard !!!!

Straks misschien nog meer foto's ,maar dat ligt eraan (jullie weten wel waaraan) !!!!
Groet van Ankie

Mariska

Hoi Ankie,

Nou lekker weer veel aktie dus bij jou op de vroege morgen.
Ik krijg het niet voor elkaar zoals jij die foto's maakt.
Maar ik wil dus ook een laptop, ze maken ons hier helemaal lekker op het forum.
En met de plaatjes kan dus makkelijker zei Peet!
Maar waar halen jullie die plaatjes dan vandaan?
Zomaar overal en nergens of op een speciale site?

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Ik heb mezelf ook maar eens een bloemetje gegeven.
De plaatjes Mariska ,haal ik bij gifplaatjes .nl ,maar er zijn vast en zeker nog meer sites en de manier van Petra is inderdaad veeeeeeel gemakkelijker .
Dus Peet , bedankt hoor !!!!

Ik laat de valkjes niet iedere ochtend los hoor ,maar ik was toch beneden bezig en ze zaten zo te gillen in de kooi dat ik weinig keus had  ::) ;D ;).
Als ze s'avonds los zijn gaan ze veel gemakkelijker weer in hun kooi ...nu moesten we weer even actie ondernemen...niet met Nala , maar met Zazou...uitgekookte flapvalk !

Groeten Van mij weer !!!

Mariska

Oke Buuv,

Dank je voor de tip.
En ik laat ze er 's ochtends altijd lang uit.
Als ik een lekker ontbijtje voor ze heb gemaakt gaan ze er graag weer in.
In ht verleden niet hoor, maar momenteel gaat het geweldig.
Dat zal bij jou ook wel goed komen hoor Buuv.

Groetjes Mariska

Mariska

Het is gelukt Buuv ;D
Hier even een aktieplaatje van mij ;D

Caroline

Nou heb ik net weer allemaal foto's gemaakt en weer vergeten vlieg foto's te maken. Ik zie ze steeds hier op het forum en vindt het zo mooi, maar als ze hier dan los zijn, vergeet ik het.  :-\ :-\ Ik doe ze trouwens ook altijd 's ochtends rond 9 uur lang los, door de weeks en het weekend iets later. Meestal tot ik Sanne op school moet gaan halen. En dan mogen ze 's middags en/of 's avonds nog even kort. Ligt eraan of ik het dan druk heb, en in de zomer of het mooi weer is en de deur openstaat. Maar ik heb hier nooit problemen met in de kooi doen, soms gaan ze zelf erin, en anders zitten ze op de kooi en geef ik ze een vinger en kan ik ze in de kooi zo op een stokje overlaten stappen. Zelfs Chica doet het zo, vanaf het begin eigenlijk. Ik ben dus een bofkont, ik lees soms verhalen dat sommige er helemaal achteraan moeten gaan rennen of zelf los moeten laten tot ze zelf in de kooi gaan.  :-\ ??? ::)
Nou ja misschien veranderd hier ook nog ooit, wie weet, ik hoop het niet hoor.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Ha Ankie,

Ik zie dat helemaal voor me: er komt een computertje vrij in huis en jij spurt er met een noodgang op af! Ik vind dat je wel een eigen laptopje verdient (Ed? Waar ben je? Lees je dit?)!
Dan maar even geen nieuwe diertjes erbij, maar eerst ben jij aan de beurt... !

Fijn dat het gelukt is met de plaatjes! Je kunt ze overal vandaan halen, als je in GOOGLE klikt op ANIMATED GIFS, of gewoon GIFS of PLAATJES, krijg je al oneindig veel mogelijkheden! Sommige moet je eerst downloaden, maar die vermijd ik, het is veel handiger met rechtsklikken en opslaan die hap!

Hoe staat het met de muisjes trouwens? Moet ik al beschuit met muisjes smeren?

Liefs,
Peet

Ankie

Hoi ,hoi,

Ik heb het helemaal gevonden hoor en wist niet dat het zoooo
simpel was !!!!!

Oke Mariska ....goed gedaan en er zijn nog veel meer leuke plaatjes te vinden hoor ,maar je moet even zoeken.
Heb net een heel verhaal getypt ,maar dat was ineens verdwenen!!!

Wat ik nog even wilden zeggen is dat ik iedere ochtend werk en dan is het wat lastig om Zazou en Nala los te laten. ;)
Nala gaat wel makkelijk de kooi in ,maar bij Zazou verschilt dat van dag tot dag !!! :o. Hij is een beetje aan het puberen en met lekkere dingen kan ik hem niet paaien...trapt hij mooi niet in. :P
De laatste tijd zit hij ook regelmatig op de bodem van de kooi en het lijkt net alsof hij een soort van nesteldrang heeft. Lijkt wel of hij een ei wil gaan leggen...wordt wat lastig voor hem !!! Maakt ook een apart geluid erbij ! Zal het eens proberen te filmen ,maar moet dit stiekem doen ,want als hij me ziet stop hij ermee! Maar ik zal mijn best doen !

Groet van Ankie

Ankie

Hoi Peet,

Helemaal goed !!!! Zoals je ziet  :D :D :D
Dianne is nu even weg en ik neem gelijk een spurt naar boven!!!!
Die laptop komt er wel ,maar we moeten eerst weer even sparen ,want een goeie is iets duurder dan een valkje of een muis  ;D. Daar gaat het trouwens prima mee , leuk om ze te zien klimmen ,want dat kunnen ze ! Laat de beschuitjes nog maar even in het pak zitten ,want ik geloof niet dat er kleintjes komen....gelukkig !
Ben inderdaad op Google wezen kijken er er zitten hele keuke bij , dus we kunnen onze lol weer op !

O ja Peet ,Ed lees altijd alles  ;D ;D ;D.

Groetjes !!!!