28 juni 2025, 13:31:30

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi ,

Om de dag weer even goed te beginnen nog wat foto's van gisteren

;D

:o

Tot laterrrrrs
Ankie

Petra en Cheeky

Mogge verre buuv!

Je bent er ook al weer vroeg bij, zie ik!

Je hebt wel weer hele leuke foto's geplaatst. Met name die van Zazou voor het glas met spiegelbeeld! Die is echt lieefffffff! Ik heb ook zo'n soort foto van Chara en dat geeft zo'n mooi effect!!!

Groetjes,
Peet

Joyce28

Jaa die laatste is mooi :-*

Groetjes Joyce

Rianne

Mee eens, hij is prachtig! Mocht er een fotowedstrijd met thema 'dromerig kijken' zijn, kan je zo meedoen! :)

Lin

Jeetje mina,wat een chatroom hier! wel een paar paginas in een paar dagen. Mooi om te lezen dat de kast naar wens is, carine wat liet horen. maar hoe is het nu verlopen met Dianne en het bloedprikken?

Lijkt me erg gezellig een chatdagboek te beginnen. Gewoon iemand die wat verteld en dan volgt de rest wel. :-)

Mooie fotos heb je ook weer gemaakt. Je kan meteen zien in welk dagboek je zit door al die mooie vliegfotos.

Ik ben blij dat ik hier weer helemaal ben bijgelezen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valerie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 20 oktober 2005, 20:54:07
Als jij moet afkicken, moet ik dat zeker ook! Gezellig, met z'n allen in een afkickcentrum....! ;) ;D

En gaan we daar dan lekker verder chatten?  ;D
Mooie spiegelbeeld foto, Ankie!!! :)

Mariska

Goeiemorgen Buuv,

Je was er weer vroeg bij vandaag.
Maar ik vind je foto;s weer enig.
Met die van Zazou voor het glas kan je zo een fotowedstrijd winnen. Echt heel mooi :o

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Ankie

Wat is het hier bij jou gezellig s àvonds , mijn kids nemen momenteel vaak s àvonds de p.c in beslag ,ik laat ze maar lekker , maar ik mis het wel , en vooral als ik die gezelligheid allemaal lees ,heerlijk. nou misschien ben ik er vanavond wel bij.

groetjes Gonnie

Ankie

He dames

Dat is veel op de pc. kan Gonnie ,komt omdat Carine er niet is ,maar na vanavond is dat voor mij ook weer over .
We gaan haar om 23.30 uur van het station halen...lekker dat ze weer thuis is dan ,maar jammer dat ik geen eigen pc. heb.
Overdag maak ik gebruik van Ed z'n pc. die zit dan op zijn werk ,maar s'avonds zijn alle pc. bezet. Dus je bent niet de enige die afhankelijk is van het wel of niet thuis zijn van de jongelui. Kinderen zijn het niet mee ,alhoewel het altijd mijn kinderen blijven!!!
Vanmiddag moet ik even de dokter bellen om te vragen of er al een uitslag is ..maar de uitslag voor het Pfeiffer gebeuren duurt een dag of 10. Ze voelt zich in ieder geval weer wel wat beter en gaat ook weer lekker naar school . Volgende week zijn ze een weekje vrij ....heerlijk !!!
Mooi he , de foto van Zazou .....vindt ik ook !!!! ;D ;D.
Kan je alleen maken als je schone ramen hebt !! ;D ;).
De fotowedstrijd nu is ook heel spannend ,Zazou heeft een poos bovenaan gestaan ,maar de laatste paar dagen geen stemmen er meer bijgekregen en nu durf ik niet meer te kijken :P ::) 8) :D ;).

Ik ben er trouwens altijd vroeg bij hoor ....sta speciaal een half uur eerder op  :P ;) ;D.

Dag allemaal en tot gauw!!!
Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Fijn dat Dianne zich alweer ietsje beter voelt! Hopelijk is het dan toch geen chronische ziekte, maar een virus of zo! Er klagen een hoop mensen over extreme vermoeidheid, dus het zou zomaar kunnen!

Wordt het voor jou geen tijd voor een laptop, Ankie? Kun je net als Cor en ik gewoon op de bank internetten! Heerlijk! Cor heeft hier een draadloos netwerk aangelegd en dat werkt super!

Enne... die schone ramen Ankie... ja, die maken je foto extra bijzonder... Mijn foto van Chara had minder schone ramen! Het heeft dus toch nut om te poetsen... waarom loop ik er dan toch niet warm voor.... ???

Groetjes,
Petra

Riny

21 oktober 2005, 13:12:05 #1780 Last Edit: 21 oktober 2005, 13:20:05 by Riny
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 21 oktober 2005, 12:59:23
Cor heeft hier een draadloos netwerk aangelegd en dat werkt super!

Hallo Petra
Mag ik jou Cor eens lenen dan?
Ik beloof je dat ik goed voor hem zal zorgen (kost en inwoning)Maar bij ons draadloos internet is het huilen geblazen.
We krijgen het niet goed aan het werken,dus ik ren me 's avonds gek naar mijn laptop en weer naar de tv (want daar ben ik ook nog verslaafd aan)
Groetjes Riny :D :D :D

Valerie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 21 oktober 2005, 12:59:23
Wordt het voor jou geen tijd voor een laptop, Ankie? Kun je net als Cor en ik gewoon op de bank internetten! Heerlijk! Cor heeft hier een draadloos netwerk aangelegd en dat werkt super!

Groetjes,
Petra

Als ik dan nog een keertje kom, neem ik een laptopje mee.  ;D
HAHAHAHA, toen wij op vakantie waren in ons vakantiehuisje, hoopten wij ook dat ze draadloos netwerk hadden. Han heeft zo'n usb-dingetje voor internet. Maar dat was balen, want ze hadden het geen van allen. Anders was ik toen wel stiekem ff komen kijken....  :P

Ankie

Ankie

Yes...een wonder  !!!
Het is gelukt .
Ga even verder kijken of ik wat leuke plaatjes kan vinden.
Ik ben trots op mezelf !!!! :D.

Mariska

He Buuv,

Wat goed van je, dat kan ik niet eens.
Hoe doe je dat?

Fijn trouwens dat Dianne zich wat beter voelt en weer lekker naar school gaat.
En die uitslag van Pfeiffer duurt inderdaad lang.
Dar had ik echt de balen van toen.
Ik moest elke week prikken en zo lang wachten.
Maar als ze zich al beter voelt is het dat misschien wel helemaal niet en dat is ook een opluchting toch?

Slecht weer trouwens hier, bij jou dus ook ;D en bij Ivy, want die woont 50 meter verder ;D

Maar laat je me nog weten hoe je dat doet met die plaatjes, vind ik wel erg leuk.

En wat die ramen lappen betreft ben ik een beetje verwend ;D
Mike vind het leuk om te doen ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)