28 juni 2025, 13:13:17

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Mariska

Je liet me wel lang wachten en toen dacht ik dat Carine mij voor gek verklaarde ;D ;D ;D
En ik krijg het zeker druk, maar wel leuk ;)
Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Christine

Oei ik zit al drie pagina's achter :o **schaamt haar diep :-[**
Mooie foto's van Kelly en de valkjes vooral dat filmpje grrr blijf daar van af dat is van mij! Echt leuk hoor! Die laatste foto's zijn aardig mooi zazou met zijn MEGA kuifje! :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

gonnie

Hoi Ankie
weer leuke foto`s ja, ik ga me diep schamen ,ik blijf lelijk achter met me foto`s , maar ik beloof beterschap.
dat met die koekepannen heb ik ook gezien , je zou bijna allemaal andere pannen voor moeten gaan aanschaffen ,ik ga dan ook de volgende keer geen anti aanbak pan meer kopen, dat moet ook voor ons dan toch niet goed zijn.
En wie is die stadsgenoot toch   ???
Groetjes Gonnie

Lin

Hey,

doror al die drukte kom ik dus ook niet aan de dagboeken toe. maar je reageerd in mijn dagboek dus heb even de tijd genomen om alles door te lezen. Leuke fotos en filmpje. Zie je nou nog karakterontwikkelingen de laatste tijd bij je valkjes, of zijn ze nog steeds erg lief?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi ,hoi,

Nou Christine ,geen enkele reden om je te schamen hoor !
Het is uiteraard geen verplichting om iedere dag langs te komen (eigelijk wel natuurlijk ;)). Mooie kuif he ?

He Gonnie
Ook jij hoeft je nergens voor te schamen , maar ik zou het leuk vinden om weer foto's van Frans en Indy te zien.
Die stadsgenoot is Mariska ,kwam er vandaag achter dat ze ook in Almere woont en dan noem ik Ivy wel eens buuv ,want ook zij woont in Almere. Lekker druk in het Almeerse ;D.
Ik heb net een nieuwe antiaanbaklaagkoekenpan(geweldig woord) gekocht ,maar begreep dat het alleen schadelijk is al de pan droog op het vuur staat (dus zonder olie of boter).

He Lin
Leuk dat je er weer was .Ik begrijp heel goed dat je het erg druk hebt dus ik voel me zeer vereerd dat je toch even langskwam.
Zazou en Nala zijn uiteraard nog erg lief ,anders doe ik ze weg (grapje hoor ;D). Zazou zit erg veel bij me als hij los is en hij vindt het heerlijk om op mijn schouder te zitten. Nou las ik gisteren op een andere site dat het helemaal niet goed is als een valkje of andere vogel op je schouder zit ,want dat betekend dus dat ze je niet respecteren. Daar ben ik even lekker mee. Maar ik weet niet of ik me daar erg veel van aan zal trekken hoor ::) :P. Echt veranderen doen ze op het moment niet. Ze gaan lekker hun gangetje en Nala komt makkelijk op mijn hand (niet op mijn schouder) zitten en kijkt me dan heel lief aan ,maar ze wil niet gekroeld worden ::).
Ze weet natuurlijk nog niet hoe lekker ik kan kroelen  ;D :D.
Maar ze zijn helemaal top en ik zou ze voor geen goud willen missen !!!!!!

Groet van Ankie

Valerie

Citaat van: Ankie op 12 oktober 2005, 16:33:50
http://www.zippyvideos.com/5731557641661446/100_54121/

Daar is die dan..met dank aan Carine !!!

Nu moet ik weer echt wat gaan doen...

Groeten

Ik zie hem nu pas. Die is om je te bescheuren!!! Die Zazou! Heeft wel lef zeg. :o ;D

Ankie

Hoi Val

Beter laat dan nooit ,want het zou toch jammer zijn als je hem gemist had toch? Zazou heeft wat Kel betreft wel lef ,maar laat hem geen hamster ,muis of cavia zien ,want daar is hij als de dood voor! Blijf dat raar vinden  :o

Groet van Ankie

Joyce28

oef ik heb heel wat terug te lezen hier ;D
zal er straks eens tijd voor vrij maken :)

Petra en Cheeky

Ha Ankie!

Lieve close-up van Zazou hoor!

Nu al twee stadsgenoten in je buurt?! Het gaat goed... wat hebben die Almerebewoners toch met valkjes??  ;) ;D

Groetjes,
Peet

Ankie

Hoi Peet

Nou gewoon....heel veel liefde!!! ;D ;D :D ;D ;)

Groeten ;D

Ivy

de valkenvirus... :D

Leuk, misschien kunnen we eens samen ergens koffie gaan drinken... :)

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

14 oktober 2005, 22:57:09 #1662 Last Edit: 14 oktober 2005, 22:59:05 by Ankie
Hoi Buuv

Lijkt me heel gezellig!! Moeten we doen ?
Als je in stad bent ,waar ga jij dan koffie drinken of drink je nooit koffie in stad ?

Volgens mij is het het valkenvirus en de valkenvirussen :P ;)

Groeten van mij

Kirsten

Hoi Ankie,

Ik heb helemaal dubbel gelegen om het filmpje,. super!,.
Moet je echt opsturen,. je wint geheid,. top!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi

Dank je wel Kirsten ,maar ik zou niet weten waar ik hem naartoe moet sturen ! ;D

Groet van Ankie