10 juli 2025, 06:07:13

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Agnes

Hihihihihi ;D ;D ;D
Die Kelly!!!
Ze bromt tenminste nog ;)

Die rare hond bij ons sluipt met een penstaafje stiekem in de mand en hoopt dan dat dat niet gezien wordt ;)
Maar het is net of Pucky het ruikt, want maar ff, en ze zit ook in de mand naar snippertjes te speuren. En Arka?...... die ligt erbij en die kijkt er naar! ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hee Buuv

Ik zal speciale hondenbrokken voor je halen !
Val je lekker snel vanaf  ;). Probeer anders het 3 dagen dieet eens ! :P ::).
Nee ,ik was niet echt bang hoor! :P Kel gromt wel luidt ,maar doet (nog ) geen vlieg kwaad ! Behalve de postbode ,Berna Senners (als je dat zo schrijft) , Mastino's , heeft ze nog nooit iemand wat gedaan  :D ;).

Hoi Agnes
Kelly probeerd wel eens weg te sluipen ,maar Zazou weet haar altijd wel te vinden ! ;) Ze laat van het pensstokje geen kruimeltje liggen. Niet zo raar dat Pucky het ruik ,want wie ruikt die vieze dingen nou niet ?

Oke...weer even wat leuke foto's van onze rakkers.
Gisteravond waren onze valkjes weer lekker even los . Op een gegeven moment ging Nala zelf de kooi weer in en Zazou zat lekker bij me ! Die kon ik zo in zijn kooi droppen ....dat is wel eens anders geweest.

Aardig kuifje wel!

Lekkere landing :o!

Hoezo nieuwsgierig ! Zazou heeft ineens ook rode oogjes !!!
Is het besmettelijk....?

Mooi !!!! ;D

Wie het eerste boven is !!! ;D ;)

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Ze staan er weer lekker ondeugend op, Ankie! Dus ze houden bij jou ook zo van klimmen aan de zijkanten van de kooi?  ;) ;D

Wat heeft Zazou een lekker baardje zo... wollig!!!

Is het trouwens een leuke DVD, Time Changer?  ;) ;D

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi Peet

Time Changer....uuuuuhhhh ,ffffff denken pffff....
Weet ik niet ,heb hem nl. nog niet gezien ;D :D.
Maar wat ik wel een aardige film vond was Digital Killer.
Moet (geloof ik ) nog in de bios komen ,maar dat weet ik niet zeker. Ik kijk niet zo heel veel films op het moment ,veels te lekker weer ervoor ! Maar we hebben er wel een paar 100 :P :-X ;).

En ja, ze klimmen zich helemaal suf op het moment. Alleen als het nog licht is buiten zijn ze wat meer aan het vliegen,maar zodra het donker wordt zitten meer in de buurt van de kooi ! Lekker makkelijk als ze weer naar binnen moeten !
Waar ik me gisteren nog over verbaasde is dat ze eigelijk nog maar zo kort bij ons zijn ,maar dat het al zoveel langer lijkt . Ik denk dat jij dat ook hebt of vergis ik me ?(kan het me bijna niet voorstellen ,ik me vergissen  ::) ::) )

Groeten

Petra en Cheeky

Kort?? We hebben ze toch al jaaaaaaaaaaaaaaaren?! 
:o :o :o echt pas een half jaar?
Het lijkt idd veeeeeeeeeeeeeeeel langer!
;D
Peet

N.B. Helaas... ik had je graag verteld dat je je vergiste... maar je hebt gelijk!  :-\

Agnes

Ja, het is niet te geloven hoe snel het gaat, en hoe gauw je zo'n beestje al niet meer kan missen :)

Groetjes van Agnes.

Ankie

Hoi,

Even een vraagje tussendoor ,maar heeft iemand (die dit leest ) gisteren hart van Nederland gezien ,Het schijnt ,ik heb het zelf niet gezien, dat er van pannen met een antieaanbaklaag giftige dampen komen die schadelijk zijn voor valkjes en andere vogels.
Ik heb nu geen tijd ,maar zal staks even kijken of ik er wat meer over kan vinden.

Groet van Ankie

En ja Agnes en Petra , het gaat inderdaad heel errug snel en
we kunnen niet meer zonder ze ! ;D :D.

Caroline

Poverdorrie!! Staan er speciaal voor mij foto's op van Kelly, en dan werkt de notificatie weer eens niet, ik moet echt een snder systeem gaan gebruiken om alles te gaan lezen, sla nu steeds dingen die ik wel wil lezen over.  ::)

Het filmpje deed er erg lang over om in de buffer te komen, maar was daarna dan ook errrrrug de moeite waard. Fantastisch zeg. En je foto's waren ook geweldig.

Ik ben weer bij gelezen, moet nu stoppen want Thomas moet zo naar de Peuterspeelzaal en we lopen nog in Pyjama  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

He Ankie!

Dat van die pannen, dat klopt. Dat is al eens vaker gepost op het forum, ook rond de kerstperiode, omdat dan veel extra gekookt wordt. Die antiaanbaklaag is idd giftig.
Wij hebben een open keuken, maar de valkjes zitten gelukkig achter een muur bij het raam. Vooraleer die damp daar is.... En we hebben nu een afzuigkap (dampkap, zoals wij dat in België zo leuk kunnen zeggen... ;D)

Agnes

14 oktober 2005, 11:26:50 #1644 Last Edit: 14 oktober 2005, 11:39:28 by Agnes
Hoi Ankie,

Valerie heeft gelijk, pas dus op als je van plan bent met de kerst te gaan gourmetten in de kamer ;) :o

Volgens mij maakt het niet uit van wat voor een merk de pan is, het gaat om de anti aanbaklaag die erin zit.

Groetjes van Agnes.

ps. ik zie net dat er bij DIVERS een stuk gepost is over de pannen.

Ankie

Hoi ,hoi,

Met kerst was ik hier nog niet ,dus dat heb ik toen gemist .
Wat we nu met kerst doen ....ik geloof dat ik de hele fam. hier heb uitgenodigd...dus gourmetten zal niet gaan.
Heb net een nieuwe antiaanbaklaagpan(leuk woord) gekocht ,maar zal toch mijn oude weer moeten gaan gebruiken ...o nee, ik heb nu een hele goede afzuigkap of schouw boven mijn kookstel ;D :D..komt dat even mooi uit.

Ja Caroline ,die notificaties schijnen wel vaker niet te werken ,ik gebruik het niet eens ,maar kijk regelmatig in de dagboeken. Soms mis je wel eens wat...geen ramp hoor ,kan gebeuren.
Dan nu weer wat plaatjes van gisteravond

Ik ben met de camera ,de kooi maar eens ingedoken ,is weer eens wat anders ;D ;).

Zazou heeft op het moment echt een superkuif ;D ;).

Vond het licht wel mooi op Zazoutje vallen :o ;D

Doei ,groet van Ankie

Ankie

Stiekem nog even een foto van Zazoutje geplaatst ;D

Mariska

GEVONDEN!!!!!!!

Snel ben ik he?! ;D ;) :P

Morgen begin ik!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Of zit ik ernaast ??? ??? ???

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Stadsgenoot !

Helemaal goed !!! Carine is mijn oudste dochter die dit dagboek begonnen is ! Maar moeders heeft het overgenomen  ::) :D ;).

Inderdaad heel snel . Je krijgt het druk morgen ;D ;)

Groeten !