3 juli 2025, 01:18:12

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Rianne

Wow, dat ziet er gevaarlijk uit! Gelukkig waren de meiden op veilige afstand.

gonnie

Hoi
Wat een avontuur , fijn dat Dianne weer thuis is voor jou Ankie,
En carine had je een leuke verjaardag ?
leuke foto`s weer.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi,hoi,

Groot nieuws :

Zazou en Nala hebben gekroeld !!

Groet van Ankie

Straks foto's ervan !

bobbie

Hoi hoi,

Zo,  :o :o :o, dat is niet niks zeg!!

Ik kan me voorstellen Ankie, dat je blij bent dat ze weer bij je is. Indrukwekkend hoor die foto's  :-\. In en in triest, zoveel dieren die op de vlucht moeten voor die branden, mensen die hun huisje kwijt zijn etc etc.

Gelukkig heeft ze het wel fijn gehad daar.  :)

Hoe vond ze de opknapbeurten van het huis? Met name haar deur? Of heb ik niet goed gelezen  :-\ ???

groetjes, Nel :)

bobbie

LOVE IS IN THE AIR ........ 8)

Ankie

Hoi Nel

Je hebt niks over het hoofd gezien hoor ,want dat hadden we nog niet verteld ,maar Dianne was erg blij met haar kamer .
Dat het schoongemmakt zou zijn had ze wel verwacht ,maar ze was erg verrast van de deur enzo!!! ;D ;D ;D.

Groet van Ankie

Christine

wat tof dat dianne de deur zo leuk vond en ja er is grote liefde zichtbaar tussen zazou en nala wat leuk :D wat een erge foto's van de brand maar ben blij dat alles is goedgekomen :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ankie

Hoi,

Dan nu nog even de beloofde plaatjes

Is dat even schrikken  ;D ;D

Zoooo schattig! :o

Zoooo lief !  ;D

Zoooo aandoenlijk ! ::)

Zoooo heerlijk!  :-* :-*

Groet van Ankie

Rianne

Zazou kijkt in de camera met een blik van 'IK WIL PRIVACY!' ;D
Lief hoor. :-*

bobbie

Achhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat een schattig gezicht  :-*.

Plek zat voor een nestje volgend jaar.

Doei, Nel :)

Ankie

Hoi Nel,

We zijn Ed al een beetje aan het voorbereiden  ;D ;D.

Groet, Ankie

gonnie

Hoi  Ankie
wat leuk hè dat gekroel , heb laatst ook nog kroel foto`s gemaakt zal ze proberen nog te plaatsen deze week , dan ga jij ook een valkjesoma worden , gezellig weer veel te vertellen op het forum dan . die spin zat toch wel buiten hè.
Groetjes Gonnie

Carine

Hallo Allemaal!
daar ben ik weer even ;):)
ik heb ons net eventjes opgegeven voor de fotowedstrijd met een hele leuke foto van Zazou...

met die foto doen wij dus mee aan de fotowedstrijd van september... met het thema smullen! ;D
Groetjes, Carine  :-*

~Natas~

Hai,

Leuk dat je weer terug bent en dat je een fijne vakantie hebt gehad.
Oh bah zeg wat eng dat rook allemaal.
Het lijkt me zo erg brand, je bent echt alles maar ook echt alles kwijt hoor  :'(
Gelukkig heb jij er weinig last van gehad, maar vind het wel doodeng.
IEKS wat een enge foto heb je weer geplaatst zeg.
IK BEN BANG VAN SPINNEN  :o
Geweldig die foto van Zazou met het onderwerp SMULLEN.

Groetjes,

Natas en Joepie

Christine

carine ik krijg er honger van maar het is toch nog geen pasen?? :P :-[ wel mooie foto gemaakt :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**