Website Dierenkliniek Feld

Gestart door Purp, 15 juni 2005, 18:04:45

« vorige - volgende »

Purp

Hallo,

Ik wou hier even melden dat de website van dierenkliniek Feld bijna compleet is. Je kunt al een voorproefje nemen op

ww.dierenkliniekfeld.nl

Veel kijkplezier!

Rianne

Wauw, dat ziet er al heel mooi uit!

Karin

Ik mis alleen nog tekst  ;D, maar voor de rest ziet het er heel mooi uit !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Purp

Daarom BIJNA compleet...  :P ;) ;D
De rest volgt nog!

Karin

16 juni 2005, 00:51:09 #4 Last Edit: 16 juni 2005, 13:26:03 by Karin
Hahaha, nou, ik ben benieuwd hoor ! Misschien een idee : een soort vragenforum op de site ? Waar ook o.a. de meest gestelde vragen staan, maar waar ook mensen simpele vragen kunnen stellen, problemen waar je dus niet voor langs hoeft te komen. Dit kan weer heel veel telefoontjes schelen voor DA Feld  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

gonnie

Hoi

Geweldig een site van dr Feld.
Dat is een hele goeie Karin , dat van die meest gestelde vragen ,heeft dr Feld ook meer rust denk ik.

Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Ziet er idd goed uit, de site, alleen nog wat tekstloos! Maar de basis is mooi en hij laadt gelukkig ook redelijk snel ondanks alle foto's!  Succes ermee! De suggesties die hierboven zijn gedaan, vind ik hele goede! Als je er iets mee kunt doen, zou dat idd Dr. Feld een hoop werk besparen, al is het maar een FAQ'tje!

Paul

Hoi Purp,

In de eerste instantie dacht ik wat een flut site een banner en een foto meer was er niet te zien.
Tot ik dus in internet explorer ging kijken toen zag ik wel een heel goed uitziende layout.
Jammer dat het alleen in IE werkt kan je daar geen rekening mee houden nu de site nog in aanbouw is er zijn tegenwoordig toch steeds meer mensen met firefox en netscape en het zou fijn zijn als die dan ook de site kunnen bekijken :)
Ik vind het wel super dat dr Feld een site krijgt en voor wat ik er nu van gezien heb ziet het er heel netjes uit.

Groetjes, Paul

Kirsten

Hoi Purp,

Ik weet niet of jij de website gemaakt heb, maar ik vind die lichte achtergronden zo mooi,. hoe doe ik dat?

Verder wordt het volgens mij een erg leuke en mooi overzichtelijke site,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Peter

Hoi Kirsten,

Als in de html kijkt van je eigen website dan vindt je ergens bovenin deze tekst <body bgcolor="#e6e6fa" text="black">
Als je daar een achtergrond kleur ( bgcolor ) aan toe voegd dan verkleurd je hele pagina. Op de site van Feld gebruikte kleurcode is:
<BODY bgcolor="#FFCC99">

Groetjes,
Peter

Paul

Hoi Peter,

Ik denk dat Kirsten de watermerk foto's bedoeld als achtergrondjes die zo doorzichtig zijn maar niet de achtergrond zelf.

Groetjes, Paul

Kirsten

Ja klopt paul, haha zoals je ziet ben ik er nog niet in thuis, maar ik leer elke keer beetje bij beetje ;D

Groetjes
Kirsten

Peter

Hoi Paul en Kirsten,

Toch merkbaar dat ik vrij kort geslapen heb :) De achtergrond foto is waarschijnlijk in paint shop pro of een soort gelijk programma lichter/doorzichtig gemaakt.

Als in je <head> de volgende tekst plakt komt het dan goed:
<style>
body
{
background-image:
url(jouw_plaatje.jpg);
background-repeat: no-repeat;
background-position: top center;
background-attachment: fixed
}
</style>

Groetjes,
Peter

Purp

Hallo,

Ik bouw de site zelf niet. Maar ik heb wel enige inbreng  ;D

@ Paul: wat is precies IE?  :-\ ben beetje een leek in die termen...  :P

I'll keep you posted!

Kirsten

Top peter!, ik ga het proberen ;D

Bedankt

Groetjes
Kirsten