9 mei 2025, 08:35:52

kweken

Gestart door Wacko, 21 mei 2005, 09:57:21

« vorige - volgende »

Wacko

Ik heb een lutino popje zitten dat heel tam is ik zo heel graag een mannetje ook willen maar mijn voorkeur gaat weer naar een lutino.Ik wil mij er weer een jong bij halen zodat die ook heel tam is maar hoe kan ik weten dat het nu een man is, zijn er dingen die mij kunnen helpen waar ik kan op letten of kan een dierenarts dat vast stellen bij een jong ik zou heel graag een man willen mischien kan ik later is proberen er mee te kweken(toekomstplannen)ik kan toch moeilijk jongen blijven kopen op de hoop dat er eindelijk is een man bij zit ,wie weet raad

Rianne

Hoi,

de combinatie Lutino - Lutino geeft zwakke jongen, omdat ze allebei rode ogen hebben. Het beste is dus om er geen albino of lutino bij te zetten.

linke

wat muppet zegt is correct als je een rood oog op een rood oog zet krijg je zwakke jong blinde jong of kaalkoppen

roodoog (lutino's;albino's en zilver)

Tara

Hoi,

da's heus niet altijd zo,
er zijn ook koppels albino x lutino bijvoorbeeld, geeft heus niet altijd zwakkere jongen, tuurlijk is dit bekend, maar om zomaar te zeggen dat die blind kunnen zijn enzo?

Nee hoor, en roodogen zijn sowieso nachtblind.
Mijn voorkeur gaat ook niet uit naar roodogen met mekaar kweken, maar ik laat mijn valkjes zelf kiezen, kiest een lutino een lutino, laat ik hun hun gang gaan.

Groetjes, Tara

Snoop en vinnie

hoi,
ben het eens met wat tara zegt, laat de natuur gewoon zijn gang gaan ;D ;D
groetjes ;D ;D