6 mei 2024, 09:35:13

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Gerda

26 april 2007, 23:49:49 #405 Last Edit: 27 april 2007, 08:38:50 by Gerda

Hoi Carin,

Dus Ozzie komt bij jou!! Leuk!!
Ik vond het al zo zielig dat er steeds bij het item stond: alleen Ozzie zoekt nog een nieuw huisje!
Nu heeft ie dus een heerlijk huisje gevonden!
Dus niet meer zoals ik 3 valkjes en 2 grasje, maar een 6tal!!

Leuke foto's van het stel, al verstoppen Sal en Spikey zich een beetje.

Groetjes van mij en de rest, en vooral van Spikey voor zijn naamgenoot!!
Gerda.

Ivy

Hoi Carin.
Dus hier komt de laatste van de vier!
Leuk hoor. Hij was ook erg mooi om te zien, ik ben blij dat hij ook een goed huisje heeft gevonden.
Veel plezier ermee!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Carin

Hallo allemaal,


Vanmiddag ga ik Ozzie dus ophalen tegen half 4. Ik heb eerst nog een afspraak in Gorinchem, dus dan rijd ik gelijk door.

Zijn reiskoffertje staat al klaar! straks ook nog even zijn kooi for the time being in orde maken. Ik vermoed dat de andere heren vanavond wel weer op die kooi zullen bivakkeren. Hebben ze met alle nieuwkomers gedaan!

Inmiddels hangt het badje aan de kooi, maar er is alleen nog maar interesse door Cali getoond. De anderen kunnen er ook niet bij, want hij zit er pontificaal voor!

Vanavond of morgen doe ik jullie verslag over Ozzie en zijn reis!


ManjaV

Hoi Carin,

Wat fijn dat Ozzy een goed thuis heeft gevonden bij jou. Wat ik zo lees, zal hij het echt wel naar zijn zin krijgen bij jou. Ik vond het ook zo zielig dat er telkens stond dat Ozzy nog een nieuw huisje zocht, en overwoog zelfs, hem erbij te nemen voor Calimero.
Ik vind het dus heel leuk dat hij naar jou toe gaat.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Carin

Hoi Manja,

Ik vond het ook erg zielig voor Ozzie en daarnaast was ik ook voor Gijs op zoek naar een maatje. Ik wilde per se geen vrouwtje. Dus vandaar dat het paste!

Calimero en Modo zijn een twee-eenheid en met name Calimero kan dat weleens blocken als Modo met Gijs kroelt of andersom. Hebben we soms een beetje onrust in de tent. Dus vandaar dat ik over een maatje voor Gijs heb nagedacht.. En dan laat ik het erbij, maar goed, dat zei ik na Cali ook en inmiddels zijn Modo, Gijs en straks Ozzie erbij gekomen!

ik verwacht geen problemen hier.. Vorig jaar heb ik ook een vakantie-valkje gehad en dat paste ook erg goed!

Maar ik vind het zelf erg geweldig!

Groetjes!

ManjaV

Hey Carin,

Nou, het zou geweldig zijn als het zou klikken tussen Ozzy en Gijs!
Maar aangezien Ozzy het meeste had met het andere mannetje Dizzy, is hier een grote kans toe.

Grappig dat jij ook een valkje hebt dat Calimero heet. ;D ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Zullen we vanmiddag weer in optocht naar Joyce gaan?
Ik krijg het hier toch ook druk ;D
Of Carin komt eerst even bij mij op visite :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Carin

Hoi Caroline,

Ik zou rond half 4 bij Joyce zijn, dan was ze thuis!
(de kapper zou ook komen om die tijd!)

Ik weet niet hoe laat ik uit Gorinchem vertrek, maar als dat rond 14.00 uur - 14.30 uur is, dan kom ik wel langs!

Wie komen er nog meer mee dan?

Groetjes!

carco

Esther, Manja en Irene (imv) en ws. Yvon komen ook.
Ik woon in dezelfde straat op nummer 55 .
Lijkt me erg gezellig!!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Carin

Okidoki.. ik meld me eerst wel op nummer 55!

erg gezellig, meetinkje op de vrijdagmiddag!


carco

Okido, gezellig!
Tot vanmiddag :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Hoi Carin

ik vond het leuk dat ik je vanmiddag nog even gezien heb en we kennis konden maken.
Ik hoop dat de reis een beetje mee gevallen is.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Citaat van: Carin op 27 april 2007, 10:07:36
Okidoki.. ik meld me eerst wel op nummer 55!

erg gezellig, meetinkje op de vrijdagmiddag!


Hoi hoi, het was erg gezellig.  ;) ;D
Maar volgens mij mistte we er 2,en dat waren Esther en..........JIJ !!  ;D
Ik zal proberen je boekje te volgen.
Hoe is de terugreis gegaan met Ozzy ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Carin

Even een krabbel over vanmiddag:

Ik zou tegen half 4 bij Ozzie zijn, maar ik was zwaar verdwaald.. Met telefonische hulp was ik er rond 4 uur.. helaas heb ik je gemist Yvon.

Vlak erna kwam Caroline met Brutus de hond om Ozzie te vangen en in zijn reisbakje te doen. Ik heb wel kennis gemaakt met Caroline, dat was erg leuk.. Leuk om je te leren kennen!

Nadat het gelukt was, hebben Ozzie en ik afscheid genomen en zijn naar Apeldoorn gegaan. De terugreis was een drama, heel veel files. Vanuit Dordrecht begon het al, maar Ozzie floot wel vrolijk mee met de radio. Uiteindelijk waren we tegen 19.00 uur in Apeldoorn.

Ik stapte met ozzie de deur in en mijn birdies horen me dan en laten zich horen. Zij maakten kabaal, ozzie ook en gelijk was het aan beide kanten feest der herkenning.

Ozzie is in de kooi bij de anderen gegaan, ja ik weet dat het apart moet wegens ziekte, maar hij ging bij zijn vrienden. Dat ging goed, Gijs begon voor hem te fluiten en Ozzie deed gelijk mee. Calimero vond het een vreemde snijboon in zijn kooi en ging Ozzie eens nader bekijken. Modo vond het allemaal wel goed, die deed niets.

Vanavond wezen trainen en ik kom terug, hoor Ozzie en Gijs samenzingen. Ozzie is nu nog aan het pruttelen en Gijs zit er straks naast. Dus missie lijkt geslaagd!

Groetjes Carin

Gerda


Hoi Carin,

Fijn dat Ozzie en Gijs het samen zo goed kunnen vinden.
Wel foto's maken van je zestal, ik wil ze wel eens samen zien.
Eigenlijk zou het wel in stijl zijn als je een elftal had  ;D ;D Dus dat wordt nog even doorsparen.

Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Dan is iedereen tevreden in villa kroelkip!!

Groetjes, Gerda