15 mei 2025, 04:14:39

Welke mutatie?

Gestart door Maja, 9 juni 2005, 17:18:53

« vorige - volgende »

Maja

Dag iedereen,
Ik heb zojuist 2 nieuwe vrouwtjesvalken gekocht en zou nu graag eens weten welke mutatie het precies is. Er stond witmasker/gepareld. Klopt dit?

Groetjes Maya

antoine

hoi,
dat zijn witmasker cinnamon popjes ;) :D
zeer mooie mutatie,
grtz antoine

Maja

Bedankt  ;)
Maar zijn ze alle2 dezelfde mutatie? Die ene is precies wat bruin of is dat gelijk?
xXxMaya

Paul

Hoi Maya,

Ik denk dat die tweede een bonte cinnamon witmasker is want die heeft wel apparte vlekken erin zitten.

Groetjes, Paul

Tara

Hoi Maja,

de eerste is gewoon een witmasker,
wat ze bedoelen met witmasker/lutino wil zeggen dat die split lutino is, maar aangezien het een pop is, kan deze valk niet split zijn voor lutino.

Ik zou niet zeggen dat de tweede bont is, maar eerder in de rui en naar zijn echte kleur gaat, en dan maar een gewone cinnamon witmasker.

Groetjes, Tara

Maja

Oke bedankt allemaal  :-*
Groetjes

Suzanne

Ik vind het niet helemaal duidelijk om te zien, maar ik heb ook het idee dat de 2e vogel een cinnamon bonte witmasker is, aangezien het kopje nogal wit is (en het is een popje is er gezegd). De eerste is sowieso een witmasker.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Maja

Zou die ene misschien geen fallow ofzo kunnen zijn? Ik heb daar eens foto van gezien en ze trekt er nogal op van kleur.
Groetjes xxx

Karin

Ik denk het niet, fallow heeft hele heldere rode ogen ( dus niet donkerrood, bruin of zwart ). Zo te zien heeft ze gewoon donkere ogen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Maja

Maja

Zo, ik heb nog eens nieuwe foto's van die ene valk, mss dat het nu al wat duidelijker is. Ze heeft denk ik wel een rui gehad want haar verenpak was niet echt mooi meer en de tralie hangde vol met pluimpjes.

Op die laatste vind ik wel dat er een verschil is tussen de ene witmasker en de andere. Ook lijkt  op de eerste foto of ze wel rode ogen heeft, of droom ik dat maar?
Groetjes

Jaimy_en_Viggo

die rode oogies droom je volgens mij ;) maar tis wel een apart valkje..lijkt wel bont..zo van de voorkant te zien. Mischien heb je een foto van de zijkant?  :-\

Groetjes Jaimy

Maja

Zal dan vlug eens een gaan trekken  ;D. Bont wat bedoel je met bont?
Groetjes

Jaimy_en_Viggo

bont..ja het ziet er wat vlekkerig uit..niet echt parels..ze heeft zelfs vlekjes op haar koppie..gaaf beestje. Mischien worden de vlekken of parels wat duidelijker of egaaler als ze wat ouder wordt..ze kan er over een jaar mischien wel heel anders uitzien  ;D

Groetjes Jaimy

Maja

Hallo, hier nog enkele foto's
Ja, was me ook al opgevallen  ;D Welke mutatie is dat dan?
Hihi, wat heb ik me nu toch gekocht he  :)

Groetjes