wie kan mij helpen heeft nix met vogels te maken

Gestart door patty_dordtse valkjes, 6 juni 2005, 22:28:30

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

hallo,

ik heb net een heel raar mailtje van me vriend gehad.
Hij belde me eerst en vroeg of ik aan iemand een foto van hem en mijn dochtertje aan mensen heb gestuurd.
Nu kreeg ik een foto en ik ben Boos en toch ook best bang wat als het een bekende is...

er staat een email adres bij en met grote letters kijk en leer!!!
de foto is helemaal bewerkt met mijn  dochtertje en met rood gaatjes in mijn vriend zijn hoofd rood gestipt en bij me dochtertje heel de borstkas.

hoe kan ik erachter komen via adres etc etc etc.
wil echt weten wie of waar en hoe ik hierachter kom.
ik woon samen met me dochtertje en me ex loopt ook vrij rond dus vandaar.

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Paul

Hoi Patricia,

Wat een misselijk mailtje is dat zeg degene die dat gedaan heeft is niet helemaal goed in zijn hoofd :(
Je kan in het orginele mailte bij de eigenschappen het ip adres zien waar het vandaan komt en zo misschien achter degene komen die het vertuurd heeft.
Verder is er weinig aan uit te zoeken helaas.

Groetjes, Paul

Gerda

Jeetje Patricia,

Wat een vuile streek zeg!! Je zou aangifte kunnen doen bij de politie als je je door dit mailtje bedreigd voelt.
Dit zijn geen grapjes!!!

Maar laat je niet op stang jagen hoor Patries. Hopelijk is het 'alleen' een sicke grap!!!

Groetjes Gerda

Rox4nne

#*^&*(@$&()&$)

Als ik typ wat ik nu allemaal zit te schreeuwen, dan krijg ik vast en zeker een rode kaart!
WAT IS DIT, POTVERDEPOTVER!!

Meid, hopelijk is dit echt niet serieus bedoeld, maar het is dan wel heel erg ziek!!

Ik ben er voor je!

Liefs
Een HEEEEEEL ERG BOZE ROXANNE

patty_dordtse valkjes

dank je paul ria die helpt nu ook.
thnx moest het ff kwijt zit er echt mee de laatste tijd gebeuren er al rare dingen dus vandaar.

jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

hallo,

via roxanne hebben we een link gekregen naar de marktplaats.
die mail die stond daar ook als bod en diegene waarvan dat berichtje dus is komt uit dord.
we zijn nu erachter te komen of diegen weet van wie dat mailtje komt.

jonge valkjes te koop

Valerie

Wat lees ik hier nu zeg?! Jeetje! Ik hoop dat je snel te weten komt wie hier achter zit en dat het idd maar een "sick joke" was, alhoewel het helemaal niet grappig is. Succes en sterkte alvast!
Valerie

Anita1

??? ??? >:( >:( gatverrrr wat ziekelijk is dit zeg!!
lijk em doodeng.als er wat is kom op mn msn.pfff
echr boos kan ik hierom worden.  anita  :-X

gonnie

Hoi

In Iedergeval zou ik aangifte doen  , jeejtje wat lopen er een zieke mensen rond op deze aardbol , walgelijk ,hopelijk kun je het een klein beetje van je af zetten , maar dat zal wel niet heel veel sterkte meis.

Groetjes Gonnie

patty_dordtse valkjes

hallo,

ik was zeker inderdaad heel erg geschrokken van de foto alleen al waar je dochtertje en je vriend op staat en dan zoiets te zien krijgt.
op dat moment ga je gelijk de raarste dingen bedenken.
ik heb al teveel meegemaakt en sinds dat ik naomi kreeg heb ik vaak last gehad van die kant van de familie dus je denkt daar als eerste aan.tot het ergste aan toe.
je onveilig voelen in je eigen huisje is nooit leuk natuurlijk en soms voel ik me dat nog steeds .
maar jah deur is dicht en kunnen niet sow naar binnen kijken dus ben ik wel blij om.

wil dolgraag verhuizen richting dord toe.ooit komt die dag.

we zijn gelukkig wel een stukkie verder vooral met de HULP van ROXANNE die dat gevonden had.

om het kort te zeggen me vriend kent die jongen die dat berichtje heeft geplaatst en hebben een mailtje gestuurd.
het is nu afw8te op antwoord.

bedankt voor de berichtjes en ik denk als we geen antwoord krijgen dat ik zeker aangifte ga doen.

groetjes patricia
jonge valkjes te koop

Urban Leopard

7 juni 2005, 10:30:26 #10 Last Edit: 7 juni 2005, 10:37:15 by Urban Leopard
Hey Patricia,

Jammer genoeg gebeuren dit soort dingen regelmatig en het is altijd schrikken wanneer het je overkomt. Lijkt me een erg vervelende ervaring.

Buiten aangifte doen bij de politie kun je ook de provider van de betreffende persoon inschakelen. Even ervanuitgaande dat de mail niet is verstuurd via bijvoorbeeld hotmail.

Wanneer de persoon in kwestie een emailadres heeft gebruikt wat is verkregen bij de provider kun je altijd een mail sturen naar abuse@PROVIDER.NL (provider.nl dan even vervangen door het echte adres)
In dat mailtje neem je dan ook even de letterlijke inhoud over uit het 'dreigmailtje' dat je hebt ontvangen. De provider zal vervolgens actie ondernemen wat bijvoorbeeld kan resulteren in het afsluiten van het internet-account.

Mocht je niet weten via welke provider het mailtje verstuurd is wil ik met alle plezier kijken of ik dat kan achterhalen. Dan heb ik echter wel het mailtje nodig dat je ontvangen hebt. Laat het me maar even weten.

Succes,

Cor

Rianne

Je kunt  de eigenschappen van het mailtje kopieren en dat opsturen naar de provider. Zij kunnen traceren wie het was en maatregelen nemen.

ovide

Hallo,

Wat een achterlijk persoon zeg, die dat mailtje heeft gestuurd. Ik zou niet afwachten en meteen aangifte doen. Ik werk zelf in de forensische psychiatrie en weet hoeveel rare mensen er op deze aardbol rondlopen. DOE AANGIFTE en laat de persoon maar voelen dat er niet met je te sollen valt.
Sorry hoor kan hier heel boos over worden.
Groetjes Nancy
Yana - 22-04-2006 - wildkleur, man
Smoey - 08-08-2006 - lutino, pop
Yunah - 29-01-2007 - cinnamon gepareld, pop
Zazu - 07-07-2008 - Gepareld, pop?

Annouschka

Hoi,

wat een misselijke grap zeg! :-X

Ik zou ook bang en boos tegelijk zijn, en moest ik die <piep> in m'n handen krijgen, ik denk dat hem wat aandoe!

Ik zou ZEKER klacht neerleggen en ook een mailtje sturen naar je provider, ze nemen zulke klachten erg serieus weet ik uit ervaring, bij ons waren het maar virussen die we iedere keer toegestuurd kregen en toen hebben ze al een onderzoek gestart.
Zeker zo niet laten, zo'n mensen dienen te worden opgesloten want als je tot zoiets in staat bent, dan ben je gewoon gek!

groetjes
Annouschka

Kirsten

Jeetje patricia, dit wist ik nog niet.

Ik snap dat je erg geschrokken bent en als je je overdag niet veilig voelt en er even uit wilt, dan weet je dat ik om de hoek zit.
Ik hoop dat er snel een reactie komt en dit allemaal op een zieke grap gebaseerd is,

Groetjes
Kirsten

ps de actie die Cor noemt, zou ik ook doen overigens,. maar wel goed afwegen of je de persoon in kwestie er niet bozer mee maakt,. Ik heb nog liever een mail, dan dat ie voor m'n deur staat nl

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------