8 mei 2025, 09:10:33

arme Jazzy...

Gestart door Karin, 29 april 2003, 04:14:11

« vorige - volgende »

Karin

Jazzy heeft vandaag zijn linker pootje waarschijnlijk verzwikt  :( Toen we hem uit het hok haalde wilde hij  er niet al te veel op leunen. Het is niet gebroken en ook niet verdikt dus het valt mee. Het is wel iets warm en krijgt daarom voor de zekerheid antibiotica voor het geval het toch een bacteriële ontsteking is. En wat hij nog het ergste vindt... hij mag vandaag niet uit zijn kooi  :( Zijn pootje moet even rust hebben. Hij zit dus nu ook de hele tijd te protesteren  ;D Ik hoop wel dat het volgende week over is, want dan gaan we op vakantie. Zo niet, dan gaat hij mee. Wel een beetje krap in de kooi ( Dazzle gaat ook mee   :D ), maar het is maar voor een weekje.  

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

Hoi Karin.
Het is nooit leuk als een van je valkjes gewond is :-(
Gelukkig word het weer snel beter zo te horen :-)
Hoe is dat gebeurd, weet je dat ook?
in elk geval beterschap met Jazzy.

Groetjes,  Paul

Karin

Nee, ik heb geen idee. Het moet in de kooi gebeurt zijn denk ik, want het viel me pas op toen we hem eruit haalde. Het pootje is nog steeds mank en een beetje warm. Ik haal vanavond even een pijnstiller op mijn werk speciaal voor vogels. Dan heb ik het in ieder geval in huis als het nodig mocht zijn. Misschien doet hij het wel expres omdat hij gehoord heeft dat hij niet mee op vakantie mag  :D Als het niet over is moeten we wel  ::) Helaas is de vakantiekooi vrij klein. Voor één valkje gaat het prima, maar twee.... Ze kunnen niet echt rondvliegen in het huisje, daar is het te klein voor. Alleen een beetjes rondscharrelen. Wat denken jullie, zou het erg zijn, 2 vogels in zo'n klein kooitje ? Het is zo'n ovale parkietenkooi van zo'n 50 cm hoog. Ze kunnen er nog wel hun vleugels in spreiden, maar dan heb je het ook wel gehad.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves