19 juli 2025, 22:21:32

JOEY'S DAGBOEK

Gestart door Rian, 3 juni 2005, 12:10:01

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Wat liefffffff! Maar waar blijven dan nu de douchefoto's? Of had je geen hand meer over?  ;) ;D

Groetjes,
Petra

Rianne

Nog meer toeval, ik heb vandaag Tinco meegenomen onder de douche! :o

Christine

misschien komt dat omdat jullie naamgenoten zijn?? misschien hebben jullie wel veel hetzelfde tja wie weet ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Dat hebben we ook hoor Chris ;)

Ozzie

Hallo Rian,

leuk dagboek en leuk valkje!

groeten, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Rian

hoi allemaal

@ Petra
Hey petra. Tja die foto's.....die zijn er niet. Helemaal niet meer aan gedacht op dat moment. Is een extra opgave voor de volgende douche sessie. Moet dan marten maar even inschakelen  ;D ;D

@ Rianne
Hihihihi, het blijft maar doorgaan met die toevalligheden  :o Echt grappig ;D

@ Chris
Rianne en ik hebben redelijk wat gemeen. Mogelijk moet je even in het dagboek spitten om alle gelijkheden te ontdekken  ;D. Zijn maar 15 pagina's  :o ;)
In ieder geval heeft zijn Tinco en Joey ongeveer even oud, hebben we dezelfde kooi, hebben onze vriendjes nagenoeg dezelfde naam enz.

@ Wendy
Hey! Wat leuk dat je even bent komen neuzen in mn dagboekkie. Joey is inderdaad een erg grappig en lief valkje.

Ankie

Hoi Rian

Wat leuk dat Joey heeft gedouched!
Bij mij willen ze dat niet ,maar af en toe de plantenspuit erop vinden ze (meestal) wel heerlijk. Zo heeft ieder valkje zijn voorkeur :D. Gelukkig maar ,want als ze allemaal hetzelfde waren werd het ook zo saai!
Hopelijk zien we snel weer foto's.

Groet van Ankie

Rian

Vandaag zal ik de camera in de aanslag houden! Het werd idd wel weer eens tijd voor wat foto's van Joey  :-X

Christine

ooh en ik zal in spanning wachten op je foto's whahaha :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rian

FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S

Hier zijn Joey foto's. Het duurde eventjes, want de batterij was leeg (uiteraard).

Joey nog steeds met een sproetenkoppie  :)

Leuk he zo, met die kleurtjes op de achtergrond..     

Hier enkele foto's van Joey in zijn ring, midden in de kamer  ;D ;)

Deze is wat onduidelijk, MAAR, wel de eerste vliegfoto  (:-X) van Joey op dit forum  ;D

Christine

joepieeeeeee ik zit op de eerste rij naar deze prachtige foto's te kijken maar ze zijn prachtig Joey het sproetenkoppie wordt enorm geeeeel ;) :D :D :-*

Rian

Haha Chris,... je wordt hier op je wenken bediend hoor  ;D ! Hij krijgt idd een enorm geel koppie

Christine

oooh je bent zoooo lief  :-[ haha

Rian

Rian

Ik had ook een filmpje gemaakt van een fluitende Joey. Helaas zit er geen geluid bij het filmpje  :'( :-\
Ga maar eventjes de handleiding van onze camera doorspitten, want het moet wel mogelijk zijn......