20 juli 2025, 18:09:24

JOEY'S DAGBOEK

Gestart door Rian, 3 juni 2005, 12:10:01

« vorige - volgende »

~Natas~

Hai Joey,

Wauw zeg wat een lef heb jij hoor om de kat weg te jagen.
Maar volgens mij was het wel leuk om te zien hoe jij dat deed, heb je baasje het niet gefilmd toevallig?
En dat je koppie er niet uit ziet is maar voor tijdelijk hoor, als je helemaal door je rui heen bent ben jet weer HEEL MOOI.
Gewoon lekker veel blijven kroelen met je baasje das het lekkerste :p
Kijk je wel uit Joey, want voor je het weet is het weer 1-1.

Groetjes,

Natas

Rian

"Op veluwe gesignaleerde PANTER blijkt gedomesticeerde HUISKAT"

*gniffel gniffel*

panterrrrr

;D ff een geintje tussendoor ;D

Rian

10 augustus 2005, 09:20:45 #152 Last Edit: 10 augustus 2005, 12:25:34 by Rian
nu weer even wat foto's van Joey!

nieuwe pennetjes bij zijn kuif  :o

Alle veren goed voor de foto   ;D

Ik kan nog geen afscheid van mn veertje nemen  :-X

Veertje ook niet van mij  ::)

Waar is die vinger ??

Daar!!!

Ik kan lelijk kijken zeg (onderkinnetjuh) :P

Dit waren de foto's weer voor eventjes. Pfff ben er een uur mee bezig geweest  :-\ Ben nog steeds niet thuis, dus moet het wiel weer een beetje opnieuw uitvinden. Houd je wel lekker bezig  ;)

Groetjes Rianne en kroel van Joey

Lin

Hey,

Wat heeft die Joey nog een klein kuifje. Mooie heldere fotos heb je gemaakt!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rian

Hihi Joey is helemaal 'n klein valkje (wel met een grote mond,...euh,.. snavel). Weegt nog steeds ergens rond de 76 gram. Daarom mogen er ook wel wat kuif veertjes bij komen. Wordt het misschien ooit toch nog een grote vogel  ;D  ;D  ;D

Petra en Cheeky

Ha Rian!

Wat leuk zeg, je commentaar "Joey kan geen afscheid nemen van het veertje" en daarna "veertje ook niet van hem"... hahaha, heel herkenbaar die lekkere plakveertjes!!!  ;) ;D

Dikke knuf van Cheeky & Chara voor Joey!

Groetjes,
Petra

Roosje

Hij is liefff! Zo klein is ie niet hoor, ik vind het een lekker mannetje ;)

Gerda

Hoi Rian,

Wat een schattig ventje!!!
Leuke fotoserie. Hij wordt al een sproetenkoppie he? Mooie gele vlekjes!!

Groetjes Gerda

~Natas~

Hai,

Oh Joey wat ken jij lelijk kijken zeg  :o
Maar wel een leuk koppie, en straks heb je een lekker mooi vol kuifje en koppie.
En ik herken dat koppie, leuk dat sproetenkoppie  ;D

Groetjes,

Natas

Rian

Hoi Allen!

eerst maar eens reactie
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 10 augustus 2005, 12:26:09
Ha Rian!

Wat leuk zeg, je commentaar "Joey kan geen afscheid nemen van het veertje" en daarna "veertje ook niet van hem"... hahaha, heel herkenbaar die lekkere plakveertjes!!! ;) ;D

Dikke knuf van Cheeky & Chara voor Joey!

Groetjes,
Petra

Tja,... die veertjes he. Zelfs wanneer ze, na flink schudden, in de kamer vliegen blijft hij ze met zijn kraaloogjes goed volgen ::)

Citaat van: Roosje op 10 augustus 2005, 21:12:00
Hij is liefff! Zo klein is ie niet hoor, ik vind het een lekker mannetje ;)

erg klein issie niet, maar als ik andere valkjes soms zie  :o. dan mag er bij Joey nog wel 15 gram bij van mij ;)
Citaat van: Gerda op 10 augustus 2005, 21:17:19
Hoi Rian,

Wat een schattig ventje!!!
Leuke fotoserie. Hij wordt al een sproetenkoppie he? Mooie gele vlekjes!!

Groetjes Gerda

Ja he, het is echt een leuk mannetje, en wordt nog elke dag leuker! Nu maar hopen dat al die sproetjes en pennetjes zorgen voor een mooie volle gele kuif 
Citaat van: *Natas* op 10 augustus 2005, 21:39:06
Hai,

Oh Joey wat ken jij lelijk kijken zeg :o
Maar wel een leuk koppie, en straks heb je een lekker mooi vol kuifje en koppie.
En ik herken dat koppie, leuk dat sproetenkoppie ;D

Groetjes,

Natas

Ja he! ik kijk vooral lelijk wanneer ik de vriend van mn vrouwtje zie  >:(  Niet altijd hoor. Soms, wanneer hij iets eetbaars in zijn handen heeft, wil ik wel eventjes lief kijken naar hem.

Joey heeft vandaag een erg relaxed dagje gehad. Hij heeft veel op mn schouders gezeten en is lekker gekroeld. Hij geeft sinds vandaag echte kusjes ;D  Daarna zegt hij "lekker" en wil hij op zn koppie worden gekroeld  ;D ;D Hoezo hij weet wat hij wil! Het is een echte kleine charmante versierder. Ben benieuwd hoe het gaat wanneer er ter zijner tijd een poppetje bijkomt.

Christine

Wat een mooie foto's vooral wanneer hij zen pluimpje niet wilt los laten bij mij vechten ze op een pluim iedereen er achter en de winnaar ja die gaat er mee lopen zover ze kunnen natuurlijk :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

gonnie

Hoi
Het is een lekker ventje Joey , zo lief.
De foto`s zijn om te smullen.
Groetjes Gonnie

Rianne

Hey Rian,
kleine valkjes zijn schattig! Als ik hier kijk, Tinco van bijna 5 maanden is net zo groot als z'n vriendin van 6 weken! ;D

Rian

Volgens mij komen Tinco en Joey gewoon idd uit een kleine lichting  ;D
Ik moet jullie allen namens Joey bedanken voor de complimentjes. Ik hoop dat hij nu ook wat vaker op de foto wil  ;)
FF offtopic: Wat een ***weer. Lijkt wel herfst. Hier zijn vandaag al een paar fikse onweersbuien overgekomen. Om Joey hoef ik me geen zorgen te maken. Die stoere vent verrekt geen spier!
Oei moet gaan,..... de kat zit nog buiten  :-X :-\

Rianne

Ik zie nu voor het eerst buiten weer eens wat zonneschijn. Gelukkig is het op deze kamer altijd lekker warm, de (indien aanwezig) zon staat altijd op de ramen.
Joey zal nu wel vaker op de foto moeten! Is goed voor z'n zelfvertrouwen, zoveel complimenten! :)