20 juli 2025, 10:59:37

Izzy's dagboek

Gestart door hermelien1989, 1 juni 2005, 13:29:16

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

hermelien1989

hey
nog maar een keer opnieuw proberen ( toenet deed opeens het toestenbord het niet meer :~ )

Op het begin vond izzy het vuurwerk nog wel interressant. Maar hoe later het werd, hoe meer knallen er kwamen en hoe banger hij werd.
Rons 12 uur ging het nog wel goed. Maar om 12 uur zijn we naar buiten gegaan ( mijn broer bleef binnen met izzy en de honden en er hing een deken over de kooi van izzy heen)
We hebben toen wat vuurwerk afgestoken en zijn weer naar binnen gegaan.
Daar hoorden we dat izzy toch wel een beetje bang was geweest en was gaan fladderen.
Toen hebben we nog effe BUZZ gespeelt.
Vanmorgen zag ik dat izzy een wondje had. Het washeuidje tussen zijn neusgaatjes is een beetje geschaafd.
Gelukkig heeft het niet gebloed ofzo.

groetjes sanne

gonnie

Hallo Sanne

Groetjes Gonnie

hermelien1989

hey
hier gaat alles goed
het wondje van izzy is ook al weer bijna dicht.
Vanochtend heb ik hem weer lekker laten vliegen.

Gisteren heeft mijn vader de kerstboom weggehaalt. Izzy was het er niet mee eens want mnu moest hij weer terug op zijn oude plek en kan hij niet meer naar buiten kijken. 's nachts om 12 uur zat hij nog keihard te fluiten.

maar ik ga maar weer eens

groetjes sanne

hermelien1989

hey
ik heb allang niets meer geschreven omdat ik niet zoveel tihjd had
moest veel leren voor mijn examen week ( dadelijk alleen nog muziek pratijk examen en scheikunde examen)

Hier gaat alles goed. Izzy zit als hij los is altijd te wschommelen op de ( soort) kroonluchter van mijn ouders  .
ik zal snel weer foto's etc maken van izzy

groetjes sanne

Rianne

Doe dat! Ik ben benieuwd! :)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hermelien1989

hey
iwou ik gisteravond foto's gaan maken

waren de batterijen die in de fotocamera zaten leeg enb ik kon geen andere vinden  :-\ :(
Ik zal strax de batterijen op gaan ladenb en dan morgen =vroeg foto's maken
.
En dan een keertje als mijn ouders's avnods weg gaan nog leukere.

Ik moet volgende week nog 2 examens maken . Voor muziek had ik vrijdag een 9 en voor ANW had ik een 5.2 Maar die ga ik niet herkansen om,dat ik voor mijn eindexamenpunt ( gemiddelde) noig een 6.7 srta.

maar ik ga eens middeleeuwse litteratuur leren :(

groetjes sanne

hermelien1989

hey

hier weer eens een berichtje van mij.

Izzy is nu heel vaak aan het bijten.
Vanochtend had ik hem losgelaten en was hij op het hoofd van een van de honden geland  :-X :-X :-\
Deze hapte natuurlijk ( of had hij zo'n honger ;D ??? ;D)

Izzy staat nu weer voor het raam waar hij het fantastisch vind. Hij zit de hele dag te fluiten ( heel leuk voor mijn vader die nachtdienst heeft).

maar mijn les is afgelopen dus ik moet van de computer af

groetjes

sanne en izzy

Rianne

Hoi Sanne,

pas maar op hoor met de hond, als hij Izzy 1 keer goed te pakken heeft, is het over...

Wel vervelend dat hij zo bijt, maar ja dat is de pubertijd. Niet bang voor hem zijn hoor!

hermelien1989

hey
Hier spreekt izzy
Toennet was er zo'n rood harig ding voor het raam , dat de mensen een kat noem ???
Ik vond het maar eng en probeerde heel hard weg te vliegen ( wat niet lukte want ik zat in mijn kooi :( )

maar nu moet ik snel gaan slapen  '

groetjes Izzy ( en sanne)

Ankie

Hoi Sanne en Izzy

Katten zitten hier ook regelmatig naar binnen te loeren ,maar Zazou en Nala hebben er maling aan !
Dus Izzy...gewoon rustig blijven want jij zit lekker veilig !

Dat bijten is niet prettig ,maar je moet inderdaad niet bang zijn. Volgens mij heeft het ene valkje er meer last van dan het andere !!
Trouwens Sanne,ik vindt je handtekening errug leuk !

Hoe gaat het met het paardrijden ?
Dianne is de laatste keer gezakt voor de F3 ,maar mag hem 5 maart weer opnieuw proberen !

Groet van Ankie

hermelien1989

hey
het bijten valt nu wel weer mee. Als mijn vader erbij is bijt hij nooit ???
We hebben hem vorige week het karton van een keukenrol gegeven. Hij is er echt dol op, Zijn hele bak ligt al onder de snippers en zijn water moeten we steeds vaker verschonene omdat hij alles in zijn waterbakje schoonmaakt  ::) :P

Ik heb gisteren weer foto's gemaakt. Alleen zijn de batterijen op en heb ik nog geen tijd gehad om ze op te laden en de foto's op de computer te zetten ( heb het nogal druk met school had deze week 2 herkansingen en 1 so en moet allerlei opdrachten inleveren)

Ik ga waarschijnlijk 12 maart mijn eerste keer de f-proeven rijden.
Ik heb in de afgelopen 2 weken heel wat winkels afgelopen om de goede ( en niet te dure) spullen te kopen ( was in totaal iets van 60 euro kwijt met dekje erbij)
Ik weet alleen nog niet op welk paard/pony ik ga
er zijn zoveel leuke pony's en paarden die ik kan rijden
Een probleem, Mijn rijleraar gaat verhuizen en gaat een andere manege overnemen ( in Nuth), En hij neemt mijn loievelingspony mee.
Alleen hij kan die namelijk uit de stal halen etc. Want Dusty ( die pony) bijt en trapt.
Ik vind het wel jammer maar wel beter.
Maar ik moet biologie een gaan maken
moet morgen 1.5 hoofdstukken samengevat hebben en ben er nog niet mee begonnen  :-[ :-\ ::)

groetjes sanne

Ankie

Gauw aan het werk dan Sanne !!!!

hermelien1989

hey
daar bne ik weer eens
heb vandaag de foto's die ik laatst gemaakt heb op de computer gezet.
Mijn moeder heeft na veel gezeur ;) :D ;)
van mij voor izzy een soort perdi perch stok gekocht.
En trosgierst en nieuw voer( het ouwde had ik bijna helemaal opgemaaakt met koekjes bakken. )
Vanochtend heeft izzy nog een deel van een aardbei gehad.
Hij zat de hele tijd tussen het voer, de aardbei en het trosgierst rond te lklimmen om alles tegelijk te kunnen eten  ::) :P

Gisteren heb ik eerst een uur bijna-vlieglessen gehad. Ik had tijdens paardrijden een paar die mij per se eraf wou hebben ( is hem niet gelukt  ;D ;D)
Toen was in de les van 11 uur een meisje van een pony'tje afgevaalen. Omdat ik de kleinste was van de 9 uur les moest ik de pony verder rijden. Na niog geen 5 minuten lag ik ook op de grond  :-X >:(
Die stomme pony was geschrokken van het paard waar ik om 9 uur op had gereden en was naar de zijkant geprongen. Bij zo'n kleine pony ( veel te klein voor mij, kwam volgens mij bijna met mijn voeten aan de grond) blijf je er dan niet op zitten. Ik bleef heel leuk aan de nek hangen totdat het ponytje stilstond en heb me toen laten vallen. Onder het vallen riep de leraar nog dat ik hem vast moest houden dus heb ik maar snel mijn arm door de teugels gedaan.
Daarna ben ik weer opgestapt en ben verdergereden ( wel een beetje kwaad op die pony  :P)
Heb het pony'tje daarna veel laten galloperen omdat de les daarna beginners was ( en daar moest deze pony ook in meelopen). Gelukkig heeft het pony'tje daarna niemand meer eraf gegooid.
Volgense week ga ik een extra les speciaal voor de f-proeven rijden. Dan zitten we met maar 6 mensen in een uur.

Ben gisteravond nog naar een feet van mijn nichtje geweest.
Als wij in de herfst vakantie naar turkije gaan gaan izzy en een van mijn honden ( bear) naar mijn tante toe. Volgens mij gaat dat daar wel goed. Mijn oom enm tante hebben zelf eerst ook een valkparkiet gehad maar hebben die weg moeten doen omdat een keer de kooi ongevallen was en de valkparkiet daarn aheel erg wild geworden is. Deze valkparkiet zit nu bij iemand anders in een voliere. Zij zijn ook de eerste eigenaren van harry geweest.
Als wij weg waren zou izzy meteen eruit mogen.

De andere 2 honden gaan naar de eigenaar van de moeder van magic. Deze kent de honden al heel lang en kent ook hun 'gebruiksaanwijzing' . Magic piept en blaft namelijk heel veel en zijn moeder doet dat ook ( hij lzou een tweeling kunnen zijn met zijn moeder, als je ze van een afstandje zou bekijken zie je geen verschil).

maar ik moet gaan. dalijk komt bezoek want gisteren was mijn moeder jarig.

groetjes sanne ( en izzy)

p.s. die foto's komen zo snel mogelijk