9 mei 2025, 01:11:34

Veranderd gedrag

Gestart door Carine, 4 juni 2005, 19:26:13

« vorige - volgende »

Carine

Hallo!
Ik had een vraagje aan jullie...
We hebben sinds iets meer dan 2 maanden een valkparkietje, Zazou. Hij was al erg tam toen we hem kregen en hij vond het al snel leuk hier. Hij kwam vaak bij ons zitten en dan ging ie met ons knuffelen en hij kwam altijd makkelijk op je hand. Sinds vandaag hij plotseling erg veranderd. Hij wil niets meer van mijn handen weten en vliegt telkens weg als ik met mijn hand naar hem toe kom. Hij loopt ook erg veel op de grond en loopt de hele tijd achter onze hond aan. Ik vraag me af of dit erbij hoort... en of het ook weer over zal gaan  ??? Ik vind het namelijk erg jammer dat hij zo doet :-\
Groetjes, Carine

Petra en Cheeky

Ha Carine!

Ik kan me voorstellen dat je je bezorgd maakt om Zazou, maar als hij gewoon eet en drinkt en het alleen nog om vandaag gaat, zou ik het nog even aankijken, als ik jou was!

Misschien heeft hij gewoon zijn dag niet. Cheeky is ook niet elke dag even aanhankelijk. Tenzij je nog meer veranderingen opmerkt ... (behalve dat hij even geen zin heeft in mensen) ... en daarmee bedoel ik bollig zitten, niet meer op 1 pootje slapen, andere ontlasting etc. Dan zou ik wel stappen ondernemen (bv. DA bellen). Maarre...ik ben geen expert, dus als iemand het beter weet...graag!

Sterkte!
Petra

Carine

Haaj Petra!
Ik denk dat het een beetje door Kelly kwam, als zazou namelijk los is, en kelly is er ook dan loopt zazou alleen over de grond en heeft hij totaal geen aandacht voor ons. Ik heb zazou nu even apart genomen zonder kelly erbij... hij zit nu lekker bij me en is niet meer bang voor mijn handen.... dus dan weet ik gelukkig waar het waarschijnlijk aan ligt :)
Maar toch bedankt hoor  ;)
Groetjes, Carine :-*