18 juli 2025, 09:38:06

Dagboek van Queeny & Princess

Gestart door Patje, 27 mei 2005, 23:02:57

« vorige - volgende »

Henry

he patje

pc doker gezocht.

henry

Urban Leopard

Even een update. Pat is een beetje 'under the weather' geweest de afgelopen dagen maar zal snel weer reageren hoor. vanavond ben ik even bij Patrick geweest en heb genoten van beide valkjes.

Lin, zowel Queeny als Princess zijn prachtvalken. Princess krijgt een enorme kuif, zul je ongetwijfeld op de komende foto;s te zien krijgen. Ze is echt prachtig, nog wel een beetje bang om zomaar bij je te komen zitten maar het gaat al steeds beter, zolang Queeny het voorbeeld maar geeft :)

Liefs,

Cor

Lin

Lin, zowel Queeny als Princess zijn prachtvalken. Princess krijgt een enorme kuif, zul je ongetwijfeld op de komende foto;s te zien krijgen. Ze is echt prachtig, nog wel een beetje bang om zomaar bij je te komen zitten maar het gaat al steeds beter, zolang Queeny het voorbeeld maar geeft :)

Liefs,

Cor
Citaat

OOOHHHHHHHHH ik ben razend benieuwd. Een mooie lange staart had ze al. Ik ben ook heel benieuwd naar haar kleur. Ik zit nog steeds te dubben over het geslacht, ook al weet ik dat het pat niet uitmaakt. Ik zou het liefst een test willen betalen voor de zekerheid, ik vind het maar spannend met Princess.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Hey Patrick,

alles goed met je?

Groeten, Lin

Petra en Cheeky

Even ter info (met name voor Lin):
Patrick heeft met deze hitte een koel, maar helaas PC-loos onderkomen gezocht... eind deze week zou hij met een update komen!

Rian

pfffff, ik geef hem geen ongelijk  8)
Wel jammer dat het op het nieuwsfront daarom wat rustiger is  ;D

Patje

Hoi allemaal,

Tsja, ten eerste sorry dat ik al weer effe een tijdje niks heb laten horen van me. Door omstandigheden is dit helaas zo en zal dat helaas ook vaker voorkomen in de nabije toekomst. Waar ik dan zelf nog het meeste van baal is dat ik de verhalen en dagboeken waar ik  "fan" van ben niet meer kan volgen. Maar ........ aan alles komt een eind dus dat zal ooit wel weer goed komen.

Zoals jullie zien typ ik een beetje langzaam. ;D Dit is omdat ik die hand-piercing er toch maar weer uit heb gehaald. Dus..... Ankie..... ik ben bang dat je toch met je dochter langs moet komen ;D .

Verder iedereen bedankt voor alle leuke reacties tijdens min afwezigheid, dit toont zo veel saamhorigheid en interesse, dat doet me oprecht goed. (dit zeg ik met reden en ik kom daar in mijn P.S. nog wel even kort op terug.

Welnu....... De Dames :D.  Ze hebben het perfect met elkaar. Ik ben er zo goed als zeker van dat Princess inderdaad een popje is. Lin.... je was nieuwsgierig, dat snap ik, maar ze gedragen zich echt als twee vriendinnen. Af en teoe effe lekker kibbelen, maar elkaar wel telkens weer opzoeken. Gekroeld, zoals bij Cheeky en Chara wordt er niet.

Met dit warme weer van de laatste dagen weten de Dames overigens precies wat ze willen........... lekker douchen!!!!!

Ze kregen dus in de gaten dat wanneer ze stout gaan doen ik met de douche kom, nou..... het stoute gedrag is de laatste dagen fenomenaal toegenomen ;D

Ik ben dan ook de lulligste niet en ga lekker staan spuiten voor de dames ('k heb zowat een pees ontsteking van het knijpen in die plantenspuit :D )

De foto's zien jullie hieronder:

Nou, dat was hem weer even voor nu. Ik hoop dat ik de volgende keer effe wat sneller kan reageren.

Groetjes Patje en de Dames

P.S.: Laten we de beheerders en moderators een beetje helpen door gewoon te negeren wat we niet aangenaam vinden i.p.v. er op te reageren. Dat maakt hun leven een stuk makkelijker en leuker.

Kirsten

Hoi Patrick en de dames natuurlijk! ;D

Wat een waanzinnige watermomenten, echt super en erg lekker met dit warme weer.

Geeft niet als je even wegblijft hoor, als je maar wel weer terugkomt, we willen graag op de hoogte blijven van deze mooie dames en hun baasje ;)

Leuk weer even wat te lezen in je dagboek,

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Natte valkjes zien er zoooo lief uit! Moest Princess even de groeten doen van haar broertje Tinco. :) Dus bij deze.

Lin

Hey,

Daar ben je weer. en inderdaad wat typ je langzaam  ;)Jammer dat je niet alles kan volgen en wij alle verhalen van Princess en Queeny. Maar je hebt er een goede reden voor. Ik vind het in ieder geval heel leuk dat je even een verhaal hebt getypt en dat princess inderdaad een pop is. Wel een geruststelling voor mij. Maar wat een lieve fotos.  Als ik zo kijk naar de fotos lijkt princess echt veel op haar moeder. die heeft vandaag drie keer uitgebreid gebadderd tijdens het luidde gefluit van de partner. en toen ze eruit kwam had ze ook van ie gele vlekken die je duidelijk kon zien.

Maar neem de tijd en voel je niet gedwongen om hier te moeten posten.sorry als ik af en toe te nieuwschierig ben. Het is een afwijking!

En over de moderators helpen ben ik het helemaal mee eens. Maar er zijn al hele leuke ideeen geopperd en iedereen helpt mee, gelukkig maar.

Groeten een smilende Lin

Petra en Cheeky

21 juni 2005, 17:49:11 #100 Last Edit: 21 juni 2005, 21:09:14 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Lieve en mooie foto's Pat! Het ziet eruit alsof je dames zeeer veel pret hebben samen!
Ik zou er zo naast gaan zitten op de kooi in de cabriostand met deze hitte!  :P

Agnes

Hoi Patrick,

Wat een leuke foto's! Mooi die waternevel :D
Pucky gaat er ook lekker voor zitten om besproeid te worden. Je zou haast een plantenspuit met pomp aanschaffen, want inderdaad:...... zere handen ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi Patje

Leuk om weer wat van je te horen  :D.
Gave foto , lekker kliederen met water!!!
Ik hoop dat het met je hand weer wat beter gaat ;D ;D.
Ben benieuwd of jou valkjes het leuk blijven vinden om gedouched te worden .

:-* Zazou, groet van Ankie

~Natas~

Hoi Patje en de dames,

Jammer dat je minder langs komt om je dagboek bij te houden en van al die andere.
Maar tis net wat je zegt aan alles komt tct een eind.
Maar de foto's die je gemaakt heb van je dames zijn schitterend om te zien zeg.
Ik vind het altijd geweldig om te zien hoe een valkje reageert op water......................heerlijk is dat  :P
En het leukste is dan hoe ze er daarna uitzien en hoe ze ruiken.
Nou hopelijk tot snel weer,

Groetjes,

Natas en Joepie

Rian

Hey pat en 'de dames'!

Jeetje wat een superfoto's met al dat water. Echt mooi!!! Het wachten is beloond  ;)