19 juli 2025, 14:30:46

Dagboek van Queeny & Princess

Gestart door Patje, 27 mei 2005, 23:02:57

« vorige - volgende »

Patje

Hoi Gerda,

Ik was zowiezo al erg blij met Princess. Al zou ik dr niet kunnen aanraken dan is het belangrijkste dat Queeny een leuk vriendinnetje heeft.

Dus als je geen verwachtingen hebt dan zijn deze kleine dingen zo super leuk, ik loop waarschijnlijk nog een week lang met een grote grijns op mijn smoelwerk.  ;D

Groetjes Pat

Petra en Cheeky

Wow, wat een knappe dames daar bij Pat in huis! Mijn valkparkietenhartje klopt acuut sneller! Jullie staan weer heel mooi op de foto!

Maarre... wat lees ik daar! Zie je wel dat Petra gelijk gaat krijgen.... Princess is aanhankelijker dan je denkt...dat zie je gewoon aan haar manier van kijken! Nu is het nog landen op je been, met een paar weken kun je haar voorzichtig op je hand houden! Misschien zelfs wel voorzichtig aaien... Wedden?  :)

Het is grappig dat ze elkaar zo volgen in alles! Dat merkte Petra van de week al een beetje. Nou, als dat zo doorgaat komt het helemaal goed.... zeker als ik, Cheeky, een keer op bezoek kom en hen uitleg hoe je ondeugende streken uit kunt halen  ;) ;D :P

Knuffies van
Cheeky

Petra en Cheeky

Even naar voren halen...jullie horen niet op pagina 2!  ;) ;D

bobbie

Hoi Patje,

Even sociaal doen naar mijn man en koffie met hem drinken in de huiskamer.

Kom zo terug om te reageren  ;D

Doei, Nel :)

bobbie

Hoi Patrick,

Zo, de koffie is op.

Wat een schitterende foto's heb je van je dames gemaakt.Je vertelt er ook heel leuk bij, hou ik wel van ;D. Jouw Queeny lijkt heeft veel op mijn Cobus/Cootje.

Wat geweldig dat Princess naar je toe vloog en zomaar op je been landde  :D. Ik blijf er bij: 1 tam valkje met daarbij een wat afwachtend valkje, dat komt altijd goed. De tamme wordt na verloop van tijd toch gevolgd.

En die foto's van het paté-etende-jonkie. Echt nog een ukkiepukkie. Jullie (Cor en jij) zullen wel trots zijn op het uitvliegen van de kleine.

Ik kom gauw weer eens lezen hier.

Veel plezier met Queeny en Princess.

Groetjes, Nel :)

Kirsten

Hoi hoi,

Wat heerlijk om je verhalen te lezen, je geniet zo overduidelijk van je twee lieverds, echt top :D

Dat jong in frankrijk heeft natuurlijk gelijk tegen z´n broers en zusjes verteld dat als ze vallen ze lekkere paté krijgen  ;D ;)
Wel fijn dat het zo goed afgelopen is, petje af ook voor jullie reactie. Maarehh wat ging er nu op een toastje of stokbrood? ;)

Heerlijke foto's ook

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Heeeeee Queeny en Princess, wakker worden!!!

Ik zit hier achter 'mijn' computertje (Cor en Peet zijn met jouw baasje bij Chara kijken) enne ik mis jullie!!! Het is zo stil daar bij jullie, alles OK??? Hebben jullie zin om iets leuks te doen vanavond... dan vlieg ik lekker jullie kant op.... haal ik Cobus van Nel ook meteen ff op, want die heeft ook wel behoefte aan een uitje! Misschien Joepie van Natas ook wel? Bouwen we een feestje! Interesse???

Dikke knuffel van
Cheeky

bobbie

He Queeny en Princess,

Wat een goed plan van Cheeky. Ik heb er wel voor te porren.
Maar goed dat mijn vrouwtje aan het strijken is en ik even kon gaan sitesurfen, anders had ik dit nooit gelezen.

Bij mij vandaan vlieg ik richting De Grote Eik daar maak ik een bocht naar rechts. Ik ga eerst wel even kijken hoe de turbulentie is buiten en de termiek dan geef ik nog even door over hoelang ik er ben. 8)

Tot straks, Cobus/Cootje
;D

Rianne

Wat goed zeg, dat ze op je been ging zitten! :) Queeny heeft haar al aardig getemd! Princess zat hier ook wel eens te brabbelen, als ik dan naar haar floot, was het net of ze gefrustreerd werd omdat ze zelf niet kan fluiten. ;)

bobbie

Citaat van: bobbie op  6 juni 2005, 19:36:22
He Queeny en Princess,

Wat een goed plan van Cheeky. Ik heb er wel voor te porren.

Bij mij vandaan vlieg ik richting De Grote Eik daar maak ik een bocht naar rechts. Ik ga eerst wel even kijken hoe de turbulentie is buiten en de termiek dan geef ik nog even door over hoelang ik er ben. 8)

Tot straks, Cobus/Cootje
;D

Het vrouwtje heeft de deur al op slot gedaan  :'( :-\

Dag hoor  :'(, veel plezier  :-\ Cobus/Cootje :-\

Patje

Hee Cheeky, Cobus en Cootje,

Tsja, werden we weer4 helemaal alleen gelaten :-\ . Ik heb het even aan Princess voorgesteld, maar die zei dat ze dacht dat ze nog te jong was om dat hele stuk te vliegen.

Ze is trouwens ook nog niet echt bedreven in het navigeren en landen. Dat eerste zou geen probleem moeten zijn, ik heb namelijk een TomTom'metje, kan ze me gewoon volgen.

Ach ja volgende keer beter, maar bedankt voor de uitnodiging.

Groetjes Queeny en Princess

Patje

Hoi Nel,

Je hebt gelijk hoor, Princess durft nu steeds een stukje dichterbij te komen omdat ze Queeny continu bij me ziet. Hij gaat stukje bij beetje, maar ik denk dat als we een maandje of 2 verder zijn dat er al heel wat veranderd is.

Groetjes Pat

Patje

Hoi Kirsten,

Ik ben blij dat je het leuk vind om te lezen al heb ik niet iedere dag de tijd om te updaten. Wat dat jonge Meesje betreft, ik denk dat die nu de pate bij mijn ouders komt jatten, die zitten namelijk nu daar :P

Groetjes Pat

Patje

Hoi Rianne,

Ja, Queeny is een echte schooljuf voor Princess hoor ;D .

Het voordeel is dat Princess hier waarschijnlijk niet echt gefrustreerd zal raken, Queeny kan namelijk ook voor geen meter fluiten. Er komt wel geluid uit, maar om nu te zeggen dat het op fluiten lijkt........... ;D

Groetjes Pat

Patje

Zo en nu voor de liefhebbers weer effe een foto update.

De afgelopen dagen zijn de Dames weer lekker bezig. De training in formatie vliegen, en dan zo hard mogelijk, wordt erg serieus genomen.

Ik probeer het al tijden op foto vast te leggen, maar ze gaan zo hard dat ik 9 van de 10 keer alleen het plafond op de foto heb staan ;). Echter, ik blijf het proberen, ze hebben mij altijd verteld dat de aanhouder wint. In dit geval heb ik alleen mijn twijfels of dat ook opgaat ;D

Queeny trekt trouwens meer naar mannen en van vrouwen moet ze eigenlijk weinig hebben, behalve van mijn zusje sinds kort. Ze kwam even op visite en toen ineens ontdekte Queeny iets dat ze bere interessant vond. Jawel, een tong piercing! Ze was vervolgens niet meer bij mijn zusje weg te slaan. (zie foto). Misschien een tip voor mensen met een eenkennig valkje?  ;D Ram eenstaaf door je tong en je hebt vriendjes!

Hee, da's toch wel een leuke meid!

Effe de villa in de cabrio stand, pfff wat was het warm.

Da's lekker klimmen, kunnen we nog hoger zitten.

Lekker rustig op een pootje zitten, jaaa, ik weet dat ik mooi ben.

Nou, dat was hem weer voor nu.

Groetjes van Patje en de Dames