eindelijk gevonden ( waarschijnlijk zelfs 2 keer!!)

Gestart door carco, 27 mei 2005, 22:32:14

« vorige - volgende »

carco

Hoi Allemaal

Na een zeer lange en intensieve speurtocht heb ik vanavond eindelijk mijn bonte man gevonden!!!
Zo lief!
Ik had deze valk gevonden via marktplaats en zag aan de kuifjes van de jonkies dat er bonte bij zaten.
Na enkele mails heen en weer te hebben gewisseld kwamen we erachter dat de einige bonte die erbij zit een man moet zijn :).
Zij snapte nog niet helemaal hoe het werkt, maar na Mandy te hebben gemaild en Karin die het ook met me eens waren ben ik er naar toegereden vanavond om te kijken.
Het valkje is nu een kleine 4 weekjes oud en blijft nog lekker even bij de ouders tot hij zelfstandig is.
Deze mevrouw heeft zo ongeveer een vogelopvang thuis: heel veel valken, parkieten en papegaaien: in de schuur en in huis.
Die in de schuur zitten neemt ze iedere dag mee naar binnen om te kroelen: steeds een ander.
Er liep een fazant, kippen, pruimkopparkieten.
Oh ja ook nog cavia's en een konijn :D
Tjonge,  jonge petje af hoor.
Maar ik ben heel blij.
En Anita: ik denk dat ik hem Beau ga noemen, want deze naam vind ik toch wel heel leuk, en Beau heet nu toch Hans. :)

Deze foto is niet zo scherp, maar ik vond hem wel erg lief.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

margreet

hallo Caroline,

Gefeliciteerd, eindelijk je bonte mannetje, ziet er lief uit, zo zie je maar geduld loont, zelf heb ik ook een goed bericht gehad, de dood van Jill was gewoon pech, geen gevaar voor mijn  andere valkjes, 2 mensen gelukkig, mijn witkopje is zo lief, ik heb de zakjes klaarliggen van Gendika, maar ik kan het niet meer, wat het ook mag zijn het blijft. Geniet maar van je nieuwe valkje.

groetjes Margreet

carco

Hoi Margreet

Gelukkig maar dat het niets besmettelijk was, alhoewel het natuurlijk erg genoeg is, en je hebt groot gelijk dat je nu geen test meer doet, ook niet meer nodig toch?

Karin

Gefeliciteerd met je valkje Carolien, je lange wachten wordt beloond !  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Hé hé eindelijk zeg! ;D
Ik vind het super voor je! ;)
En hij ziet er goed uit hoor.
We zullen over een poosje vast meer gaan zien van  Beau. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anita1

;D ;D felieeeeeeeee carolien!!
enne...het is ook een beau!! vind ik.hahaah die lijkt er veel op zeg!
nou poppie en powerr hadden dus 3 dames en 1 man...
en wel..mijn giertje!!!
na de dna blijkt giertje dus een man te zijn.
we hebben gewoon de verkeerde getest ahahahaa.
maar ik natuurlijk ook superblij,en ook superrblij ben ik voor jou!
eindelijk!
knuff anita  :D :D

Suzanne

Hoi Carolien,

Wat leuk voor je dat je eindelijk een bonte man gevonden hebt.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

bobbie

Hoi Caroline,

Ik ben hardstikke blij voor je. Ook heel leuk dat je hem Beau gaat noemen. Ik blijf het volgen hoor, wordt er tenminste weer nieuw leven in je dagboek geblazen  ;)

Groetjes, Nel  :)

carco

Hallo

Weer even een update van Beau met nieuwe foto's.
Het gaat heel goed met hem en de eigenares vindt het een erge lieverd ( ikke ook hoor)

Wordt hij niet ontzettend mooi?

carco

Hallo

Als alles goed gaat, kan ik waarschijnlijk het weekend Beau al ophalen!
Hij schijnt het zo goed te doen dat ze me daarover mailde, met wat nieuwe foto's natuurlijk, waar hij helaas bijna nergens helemaal alleen opstaat.

Zodra die thuis is, zal ik mooie foto's maken waar hij alleen op staat.
Die geparelde die erop staat is ook zo mooi en nog te koop, maar dat is een pop.
En nog een nieuwtje: mijn speurtocht is zo intensief  geweest dat ik hoogstwaarschijnlijk nóg een man heb gevonden: de bonte witmasker man!!
In het weekende zouden er foto's worden gemaakt en gemaild.
En dan is het ècht genoeg geweest.
1 Erbij was de bedoeling, maar als ik er nu 2 kan krijgen waar ik eigenlijk niet uit kon kiezen...toch maar 2 dan.

Anita1

;D ;D ;D toe maar 2 zelfs!
maar ze zijn dan ook wel errug mooi,die zou ik ook niet laten schieten hoor!
ben blij dat je mannen hebt gevonden.
en het is een plaaatje hoor die beau!
fijn dat je hem als snel kan ophalen!
nog ff voorplezier.knuff anita  ;D

bobbie

Hoi Caroline,

Nou dat is gaaf voor je zeg! Zo krijg je nergens een bonte man te pakken, nu heb je er zomaar 2 waarschijnlijk. Hardstikke fijn voor je.

Ik hou het in de gaten hoor. Jammer dat ik volgende week met vakantie ga, kan ik het niet bijhouden. Na mijn vakantie kom ik gauw bijlezen.

groetjes, Nel :)

margreet

hallo Caroline,

Leuk hoor Caroline, zo heb er geen een, zo heb je er twee, en nu kan straks het koppelen beginnen?, en volgend jaar babyvalkjes?, of was dat niet de bedoeling.

groetjes Margreet

carco

Hallo

Effies snel berichten dat ik zo Beau op ga halen: ik heb er zo'n zin in.
En van die bonte witmasker?
Ik weet het niet hoor: de valk moet nu zo'n 3 weekjes oud zijn, en ik kreeg vrijdag een bevestigingsmail dat ie voor mij is, maar er wordt al zeker een week een foto beloofd.
Maar goed weet ik wat dan horen jullie het.
En over Beau ga ik in mijn dagboek verder.

Joyce28

leuk dat je hem al krijgt,ziet er lief uit!Lange wachten is beloont
Heel veel plezier met Beau!