6 mei 2025, 12:49:31

paargedrag

Gestart door linda, 23 april 2003, 21:39:35

« vorige - volgende »

linda

hoi,
het is nu zeker dat onze piko een popje is en caro een man.
Onze piko maakt de laatste tijd heel veel geluidjes en zet zich dan precies klaar in paarhouding  ;D maar caro doet of zijn neus bloed.Hij heeft heel lang geprobeert piko te verleiden maar die hield de boot af en nu wil hij precies niet meer  :-/
Volgens mij zijn ze ook nog veel te jong , piko is nu bijna een jaar en caro word een jaar in augustus.Als we dat piepgeluid horen , dan gaan we voorzichtig kijken , en gisteren zat caro er langs de verkeerde kant op dus dat was lachen .Ik zit niet echt op jongen te wachten hoor want ik ben veel te bang dat het misgaat , maar ik geniet hier elke dag van de foto's en verhalen , dus mensen doe aub verder ermee het is prachtig om te lezen en mee te volgen .
groetjes linda

Paul

Hoi Linda,
Dat verkeerd om zitten deed mijn mannetje van 11 maanden pas ook  :D
We hebben dubbel gelegen, hij deed echt moeite, eerst verkeerd om, toen dwars erop en ze vielen regelmatig van de deur waar ze op zaten :-)
Maar hij kwam er toch achter hoe het wel moest en nu heeft ie toch een jong :-)
Dus het kan wel met valkjes van een jaar en je zal zien hoe snel ie weet hoe het wel moet  :D

Groetjes,  paul

linda

27 april 2003, 20:03:38 #2 Last Edit: 27 april 2003, 20:04:12 by linda
hoi,
gisteren zat onze pico op mijn schouder en opeens begint ze met haar staart heen en weer te wiebelen ;D
de staartveren stonden helemaal open en maar schudden ermee.Ze ging eigelijk fel tekeer hoor en ik heb onze caro er bijgezet , maar dan stopt ze en pikt naar hem. Onze caro zit nu in de rui ( al een tijdje)  en word pas in augustus een jaar.Mijn man zei al van een blok in de kooi te hangen maar ik denk niet dat ze daar al klaar voor zijn .Of heb ik het mis.Ze zijn beide nog geen jaar oud en ik heb schrik dat er iets misgaat met hun zoals legnood en zo .Wat moet ik doen? Ze gewoon hun gang laten gaan en een blok hangen of het gewoon aankijken?
groetjes linda