7 juni 2024, 18:06:59

Ziek

Gestart door johanlinda, 22 mei 2005, 12:24:52

« vorige - volgende »

johanlinda

Ik heb van de week een berichtje gezet over het feit dat ik mijn valkjes naar de voliere wou doen. In eerste instantie ging het allemaal goed, ze lijken het erg naar hun zin te hebben.

Ik maak me nu echter een beetje veel zorgen over het vrouwtjesvalkje Sjaantje. Ze zit een beetje bol (nu deed ze dat binnen ook heel vaak) en zit driekwart van de dag te slapen. Het andere kwart zit ze met 1 oog dicht. Ze eet en drinkt wel gewoon.

Het gekke is dat ze binnen altijd ontzettend vals was en het bloed uit je vingers beet, terwijl je haar nu gewoon kunt aaien. Zou het kunnen dat ze ziek is en zo ja, wat zou het kunnen zijn en wat kunnen we eraan doen. En is er een dierenarts in Zeeland die er verstand van heeft?

Karin

Zo te horen is ze echt goed ziek hoor. Als ze zich zelfs laat aaien. Kijk eens bij dierenartsen hier links bij de knoppen. En als er geen vogeldierenarts in de buurt zit... liever een gewone dierenarts dan geen dierenarts. Idere dierenarts kan antibiotica voorschrijven. Ik zou haar in ieder geval apart in een kooitje zetten en binnen halen. Dat is ook makkelijker om medicijnen te geven.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves