11 mei 2024, 16:48:03

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Zooow lekker eindelijk vakantie !!
En jha ik weet het ik moet maandag weer beginnen.
Je hebt wel mooi weer in aantocht he!!
En gaan jullie ook naar zwolle toe?
Groetjes Petra.

♪ Marlies

Citaat van: ♣ Pita ♣ op 15 augustus 2009, 22:10:00
Zooow lekker eindelijk vakantie !!
En jha ik weet het ik moet maandag weer beginnen.
Je hebt wel mooi weer in aantocht he!!
En gaan jullie ook naar zwolle toe?
Groetjes Petra.


Ja, eindelijk.
Ik hoop dat ze gelijk hebben met de vooruitzichten. :D

Zwolle is nog niet zeker, Martin komt dan net uit de nacht en heeft vrij gevraagd maar weet nog niet of hij het ook krijgt.

☺ Pita ☺

Wow hopen dat tie vrij kan krijgen zou wel leuk zijn toch?
Is toch de grootste van nederland :D

*Esther*

Volgens mij vier jij lekker vakantie! ;D

gr Esther

Peggy

Volgens mij ben jij heerlijk van je welverdiende vakantie aan het genieten,  groot gelijk hoor. Geniet er maar van.Doen wij ook  :D

Zuko is trouwens in de rui nu en hij doet het goed hoor.
Hij eet zo de zonnepitjes uit mijn mond en uit mijn hand maar ik kan hem niet vastpakken hoor..hij begint gelijk te krijsen dan...na mijn vakantie ga ik weer verder oefenen met hem  ;)

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

☺ Pita ☺


Dierenfreackske

Hoi Marlies, alles goed daar? Is het daar heerlijk buiten? Lekker aan 't genieten van vakantie ook ? Dat verdien je wel ook daar he!  Met Ashley en Lucky gaat het super ook! Grtjs. Ann



♪ Marlies

28 augustus 2009, 07:30:45 #4897 Last Edit: 28 augustus 2009, 07:35:24 by ♪ Marlies
Zo, weer eens een update vanuit Halsteren. :D

Nu tijdens de vakantie ben ik niet zoveel op het forum aanwezig. Vaak lees ik 's morgens jullie boekjes en daar blijft het dan ook bij. ::)

Vorige week maandag zijn we naar Alvifauna geweest, dit was onze eerste keer en ik vond het wel een leuk park met hele mooie vogels.
Misschien dat ik nog foto's daarvan plaats, maar wanneer...........geen idee. :P

De rest van de week konden we niet weg ivm een storing in de elektra. :-\
Vrijdagochtend voor de vakantie hadden we op een paar plaatsen in huis geen stroom meer, dus dat moest worden opgelost.
Na enkele dagen zoeken is het probleem dan eindelijk gevonden en vrijdag deed alles het weer. :D

Het weekend zijn we vooral thuis geweest.
Maandag en dinsdag hebben we nog wat fietstochtjes gemaakt en woensdag zijn we een middagje naar Ikea geweest.

Gisteren zijn we Zeeland ingegaan en hebben daar wat rond gekeken.
Vandaag weer een dagje thuis, even wat boodschappen doen en m'n boeltje weer wat opruimen.

Zaterdag gaan we met m'n zwager en schoonzus naar Veldhoven en dinsdag staat er op de planning om een dagje Rotterdam te doen.
De rest van de week zien we dan wel weer. Ligt natuurlijk ook aan het weer. ::)


De valkjes en de rest van het gevederde spul.

Alle beestjes maken het goed. De meesten zitten al lekker in de volière, net diegene die weg mogen zitten nog binnen.































































































































































Groetjessssssssss ;)
















♪ Marlies

Citaat van: ♣ Pita ♣ op 16 augustus 2009, 17:24:14
Wow hopen dat tie vrij kan krijgen zou wel leuk zijn toch?
Is toch de grootste van nederland :D



Ik hoop het ook, het is inderdaad de grootste van Nederland. :D


Citaat van: *Esther* op 19 augustus 2009, 23:10:06
Volgens mij vier jij lekker vakantie! ;D

gr Esther



Echt wel !!! ;D


Citaat van: Peggy op 20 augustus 2009, 14:32:16
Volgens mij ben jij heerlijk van je welverdiende vakantie aan het genieten,  groot gelijk hoor. Geniet er maar van.Doen wij ook  :D

Zuko is trouwens in de rui nu en hij doet het goed hoor.
Hij eet zo de zonnepitjes uit mijn mond en uit mijn hand maar ik kan hem niet vastpakken hoor..hij begint gelijk te krijsen dan...na mijn vakantie ga ik weer verder oefenen met hem  ;)

Gr Peggy





Jij volgens mij ook. :D
Ik hoop dat het daar op Texel ook lekker weer is.

Hier zitten ook nog een aantal valkjes in de rui. Sommige zien er niet uit, vooral ook omdat ze door het kroelen met elkaar ook nog kale koppen hebben. :-\

Dat komt best goed met Zuko, als hij nu al zonnepitjes uit je mond eet gaat de rest ook nog wel lukken. :D


Citaat van: ♣ Pita ♣ op 23 augustus 2009, 19:30:31
Heeeeeeej niet te ver zakken hoor :D




Jij hijst me toch af en toe wel op ? ::) :P


Citaat van: Dierenfreackske op 25 augustus 2009, 16:05:06
Hoi Marlies, alles goed daar? Is het daar heerlijk buiten? Lekker aan 't genieten van vakantie ook ? Dat verdien je wel ook daar he!  Met Ashley en Lucky gaat het super ook! Grtjs. Ann


Hier gaat alles prima. :D

Ben blij dat het met Ashley en Lucky ook goed gaat. :D








Saar

Leuke foto's :D
Dat valkje op de een na laatste foto is echt een poepie! :-*

Caroline

Zo hé, dat is leuk wakker worden, zo'n berg prachtige foto's!!

Wat een beauty's heb je toch zitten, geweldig.  :D

Fijne vakantie verder nog en wel zwaaien als je naar Veldhoven gat he??  :P

Groetjesssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Marlies, zie ik daar de ouders van Lucky ??Of zijn het andere valkjes ?? Grtjs. Ann



Marian

30 augustus 2009, 14:53:39 #4902 Last Edit: 30 augustus 2009, 14:55:37 by Marian
Hoi Marlies,

Fijne vakantie! :D
Met gezellige dagjes weg en lekker veel tijd om foto's te maken ;D Waar wij dan weer van kunnen genieten ;D ;D
Ik ben zelf net terug van vakantie, maar komende week nog  vakantie thuis 8)

Groetjes, Marian

☺ Pita ☺

Leuke foto's !!!!
Ben benieuwd wat je kakatoetjes gaan doen :D

♪ Marlies

5 september 2009, 14:28:47 #4904 Last Edit: 15 september 2009, 20:54:46 by ♪ Marlies
Nou, de vakantie zit er weer op en ik ben al weer aan vakantie toe. :-\

Gisteren zat Mika, ons catharinaparkietje er niet fris bij.
Ze was wat aan de diarree en zat heel de middag te slapen.
Vanochtend toen ik beneden kwam lag ze dood in haar waterbakje. :'(
Gelukkig was ik eerder beneden dan Falco en heb ik haar uit het bakje gehaald en in een doosje gelegd.
Hij zag het gelijk toen hij de kamer in kwam. :-\
Gisteravond voor hij naar bed ging heeft hij haar zeker nog een uur bij zich gehad.

Hij probeerde zich groot te houden, want als 16 jarige knul ga je natuurlijk niet huilen als een klein kind als je vogeltje dood in de kooi ligt, maar hij kon het niet helemaal tegen houden.
Ik heb hem maar even laten doen en heb hem daarna gevraagd wat we met Mika moesten doen. Kijk maar zei hij heel stoer.
Ik heb haar net een plekje in de tuin gegeven en als Falco terug is van de voetbal zal ik hem vertellen waar ze ligt.

Op de vraag of hij nog een ander vogeltje wilde, antwoordde hij van niet.
M'n zwager heeft nu nl nog 2 catharina's in het blok liggen, dus hij zou zo weer een ander hebben, maar het hoefde niet voor hem.

Martin heeft heel de kooi ontsmet en schoon gemaakt en die gaat nu naar zolder. Wie weet komt er ooit nog een vogeltje in huis.