30 april 2024, 11:29:47

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Marlies ....gaaf , een albinootje en popje!
Gefeliciteerd meiss. Grtjs Ann



♪ Marlies

Citaat van: Caroline op 22 juni 2009, 10:34:38
Gefeliciteerd met je albinomeisje.  :D



Citaat van: Anke op 22 juni 2009, 12:44:14
Hoi Marlies,
Leuk een albino meisje :)
Gefeliciteerd!!!
Groetjes Anke



Citaat van: carco op 22 juni 2009, 12:36:15
Gefeliciteerd met je albino  :D

Hoe gaat het met koppel 12?  :-[

Groetjes: Caroline.


Dankjewel dames, maar ik heb nu voor dit jaar al wel genoeg albino's gekweekt. :-\

Carco, koppel 12 heeft eitjes en zitten overdag braaf met z'n tweeen in het blok, maar 's avonds zitten ze allebei op stok. :'(

Koppel 8 heeft wel een bleekmaskertje split lutino. :D

Citaat van: *Yvon op 22 juni 2009, 15:20:23
Hoi hoi

Gefeliciteeeeeeerd !!  ;D
Je hoef niet te wachten tot ze ouder zijn hoor.
Je mag nu of dalijk of morgen ook wel foto's maken.  :P ;D

Groetjesssss Yvon




Vandaag heel hard gewerkt, en geen tijd gehad voor foto's.
Morgen hebben we de begrafenis van oma, dus zal er ook niet veel van komen. :'(

Citaat van: Dierenfreackske op 22 juni 2009, 21:31:14
Hoi Marlies ....gaaf , een albinootje en popje!
Gefeliciteerd meiss. Grtjs Ann


Dankjewel Ann. :D

Gerdy

wat leuk...een albino meisje..gefeliciteerd..

inderdaad ben ik ook benieuwd wat er uit de andere eitjes komt.

gr gerdy

monica

Hey Marlies,

De roodrug hoef je i.i.g. niet in te laten slapen ;)
Ik heb heel het jaar door wel opvangertjes, welke toch iedere keer wel weer een adresje vinden :D
Mocht verder niemand zich melden , kan ie met de andere vogels mee...tenminste als jouw dat wat lijkt?
Het valkje blijft wel fijn hier, en voor het roodrugje vinden we  wel weer iemand :D
Duurt nog even eer ik ze op kan halen, ik heb nu nog 1 nestje dat iedere 3 uur moet worden gepapt.
De anderen zitten inmiddels op 3xdaags ;D

Groetjes Monica.

P.s. De albino uit het dp nest...is deze reeds gereserveerd :P?

*Yvon

Achhh,was ik dat helemaal vergeten.  :-[
Dan wil ik jou en de hele fam. heel veel



wensen.  :-*

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Citaat van: ♪ Marlies op 23 juni 2009, 00:05:11








Hoe gaat het met koppel 12?  :-[

Groetjes: Caroline.



Carco, koppel 12 heeft eitjes en zitten overdag braaf met z'n tweeen in het blok, maar 's avonds zitten ze allebei op stok. :'(

Koppel 8 heeft wel een bleekmaskertje split lutino. :D


Ik ga even denken hier  :D Ik wil wel, maar de volière is er nog niet  :-X

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Peggy

Hoi Marlies,

Allereerst nog gecondoleerd met je oma  :'(  Als ik het goed gelezen heb is vandaag de begrafenis;  heel veel sterkte hoor.

Gelukkig was je oma niet alleen toen ze stierf en waren er iig 2 kinderen van haar aanwezig. en het klopt hoor;  het gehoor blijft het langst intact.Ik geloof echt dat mensen die aan het sterven zijn,het voelen of ze wel of niet alleen zijn en dat ze je ook nog kunnen horen..Ik werk in een verpleeghuis met dementerende ouderen en ik zie regelmatig mensen overlijden en je ziet een bepaalde rust over ze heenkomen wanneer er familie aanwezig is...aan de andere kant zie ik ook wel ooit dat ze moeite hebben om het los te laten hier..Familie hoor je dan ook regelmatig zeggen;  ''het is goed'',  ga maar  :'(

Marlies,nogmaals sterkte hè.


Wel wil ik je jongens natuurlijk feliciteren met het behalen van hun diploma's ;  superrrr!!!  ;D


Je hebt weer mooie foto's geplaatst en je nieuwe aanwinsten vind ik geweldig!  ;D
enne...alweer een albinomeisje;  gefeliciteerd.

Groetjes Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Heel veel sterkte vandaag.

Jullie hebben in ieder geval lekker weer, beter dit dan stromende regen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Marlies,
Ik hoop dat je op een mooie manier afscheid hebt kunnen nemen van je oma.
Heel veel sterkte!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hoi Marlies,

Ik hoop dat je op een fijne manier afscheid van je oma hebt kunnen nemen.

Dan eigenlijk wel een beetje raar om je nu ook te feliciteren met een klein, lief albino popje..... toch bij deze....je hobby is ook je grote passie, toch? Daar kan je positieve energie uit halen :)

Groetjes, Marian

♪ Marlies

Meiden, bedankt allemaal voor jullie steun. :-* :-* :-*

Oma ligt op een mooi plekje. Het kerkhof daar ligt eigenlijk in het bos.
We kwamen de begraafplaats op en dan kan het zo heel stil zijn. Er hang altijd een apart sfeertje.
Terwijl we naar het graf liepen begonnen de merels te fluiten en dat was zo mooi.
Ze ligt nu naast opa en ik hoop dat ze hem ook weer gevonden heeft.

Ik ben blij dat dit allemaal achter de rug is, 5 dagen op een begrafenis moeten wachten is best lang. :-\
We kunnen het nu een plekje gaan geven en aan de goede tijden denken die we met haar hebben gehad.
Eigenlijk mag ik niet klagen, er zijn maar weinig mensen die op hun 45e nog een oma hebben.

♪ Marlies

Citaat van: Gerdy op 23 juni 2009, 01:06:09
wat leuk...een albino meisje..gefeliciteerd..

inderdaad ben ik ook benieuwd wat er uit de andere eitjes komt.

gr gerdy


Inderdaad leuk een albino meisje, maar ik vind het eigenlijk wel weer genoeg albino's voor dit jaar.
Bij koppel 9 ( lutino bleekmasker x albino ) kunnen er ook nog albino's geboren worden. ::)


Citaat van: monica op 23 juni 2009, 09:21:45
Hey Marlies,

De roodrug hoef je i.i.g. niet in te laten slapen ;)
Ik heb heel het jaar door wel opvangertjes, welke toch iedere keer wel weer een adresje vinden :D
Mocht verder niemand zich melden , kan ie met de andere vogels mee...tenminste als jouw dat wat lijkt?
Het valkje blijft wel fijn hier, en voor het roodrugje vinden we  wel weer iemand :D
Duurt nog even eer ik ze op kan halen, ik heb nu nog 1 nestje dat iedere 3 uur moet worden gepapt.
De anderen zitten inmiddels op 3xdaags ;D

Groetjes Monica.

P.s. De albino uit het dp nest...is deze reeds gereserveerd :P?


Zeker lijkt me dat wat, ik hoop echt dat dit beestje nog een leuk leventje krijgt.

Kijk maar wanneer het je uit komt, ze zitten nog niet in de weg.

De albino is nog niet gereserveerd. :P

Citaat van: *Yvon op 23 juni 2009, 09:59:05
Achhh,was ik dat helemaal vergeten.  :-[
Dan wil ik jou en de hele fam. heel veel



wensen.  :-*



Geeft niks hoor, je kunt ook niet alles onthouden.

Citaat van: carco op 23 juni 2009, 10:25:22
Citaat van: ♪ Marlies op 23 juni 2009, 00:05:11








Hoe gaat het met koppel 12?  :-[

Groetjes: Caroline.



Carco, koppel 12 heeft eitjes en zitten overdag braaf met z'n tweeen in het blok, maar 's avonds zitten ze allebei op stok. :'(

Koppel 8 heeft wel een bleekmaskertje split lutino. :D


Ik ga even denken hier  :D Ik wil wel, maar de volière is er nog niet  :-X

Groetjes: Caroline.


De kleine is ook nog niet uitgevlogen. :P


Citaat van: Peggy op 23 juni 2009, 11:15:57
Hoi Marlies,

Allereerst nog gecondoleerd met je oma  :'(  Als ik het goed gelezen heb is vandaag de begrafenis;  heel veel sterkte hoor.

Gelukkig was je oma niet alleen toen ze stierf en waren er iig 2 kinderen van haar aanwezig. en het klopt hoor;  het gehoor blijft het langst intact.Ik geloof echt dat mensen die aan het sterven zijn,het voelen of ze wel of niet alleen zijn en dat ze je ook nog kunnen horen..Ik werk in een verpleeghuis met dementerende ouderen en ik zie regelmatig mensen overlijden en je ziet een bepaalde rust over ze heenkomen wanneer er familie aanwezig is...aan de andere kant zie ik ook wel ooit dat ze moeite hebben om het los te laten hier..Familie hoor je dan ook regelmatig zeggen;  ''het is goed'',  ga maar  :'(

Marlies,nogmaals sterkte hè.


Wel wil ik je jongens natuurlijk feliciteren met het behalen van hun diploma's ;  superrrr!!!  ;D


Je hebt weer mooie foto's geplaatst en je nieuwe aanwinsten vind ik geweldig!  ;D
enne...alweer een albinomeisje;  gefeliciteerd.

Groetjes Peggy



Dankjewel Peggy.
Jij zult dit inderdaad wel vaker mee maken.
Ik hoop dat ze geweten heeft dat ze niet alleen was.  :-\



Wat de diploma's van de jongens betreft zijn we natuurlijk ontzettend blij. Er is alleen een beetje een domper op gezet door het overlijden. :-\

Citaat van: Caroline op 23 juni 2009, 13:47:36
Heel veel sterkte vandaag.

Jullie hebben in ieder geval lekker weer, beter dit dan stromende regen.


Het was inderdaad prachtig weer. Ondanks alles was het toch ook weer een mooie dag.

Citaat van: Anke op 23 juni 2009, 21:43:04
Hoi Marlies,
Ik hoop dat je op een mooie manier afscheid hebt kunnen nemen van je oma.
Heel veel sterkte!!
Groetjes Anke


Dat is wel gelukt Anke.




Bij de dp's liggen nu 2 witmaskers en 1 albino.
Bij de bleekmaskers 1 bleekmasker.
Bij de witmaskers 1 witmasker ( cinnamon).
En nog 1 lutino waarvan ik niet precies weet van wie het is. Het kan van koppel 1 zijn ( bont x cinnamon opaline ), of van m'n oude bleekmasker koppel ( lutino x opaline bleekmasker) in het laaste geval kans op een bleekmasker lutino.

Peggy

Zo meis de begrafenis is achter de rug en hopelijk is je oma weer bij je opa en bij haar zoon. Wel mooi ja dat de merels begonnen te fluiten toen jullie daar liepen..dan is het iig niet zo stil.
Je bent vandaag nog heerlijk vrij..probeer wat uit te rusten en te genieten van het heerlijke weer en van je valkjes.
Je hebt alweer genoeg jongen  :D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Gerdy

Hoi Marlies..

Het geeft toch een fijn gevoel dat je oma op een mooie plaatst is en zeker weer naast je opa..
er hangt inderdaad altijd een aparte sfeer en dan is het echt super als op zo.n moment de vogels een deuntje weggeven.

hoeveel albi's heb jij dit seizoen gekregen? bij mij is gister het 7e albinotje geboren en er liggen nog eitjes bij dat koppel.

geniet vandaag van je vogies en het mooie weer..even een dagje rust..

gr gerdy

Caroline

Zo zie je maar weer, ik heb hier een koppel waarvan alle dochters albinootjes zijn, ik kreeg tot nu toe in 3 kweekjaren 3 albino dochters, tegen 14 zonen.  :-\

Ik krijg zo graag albinomeisjes, vind ze zo bijzonder.  ::)

Maar .... in mijn toekomstplannen komt er nog een koppel wat albino meisjes en jongetjes kan krijgen.  ;)

========================

Ben benieuwd hoe het zusje van Nina is, Nina is een flinke dame aan het worden, mag je trots op zijn, zie je niet veel van de flinke lutino bleekmaskertjes. Ik denk dat ze vandaag of morgen over de 100 gram gaat, een heel verschil met broertje Jim, die als hij een goeie week heeft, net de 80 gram haalt.  ;)

========================

Ik hoop dat je vandaag een beetje tot rust bent gekomen of in ieder geval hebt kunnen genieten van je vrije dag en het heerlijke weer.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.