7 mei 2024, 16:38:16

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Ondanks de tegenslagen van de niet uitkomende of opengepikte eitjes gaat het toch wel goed met de kleintjes die er zijn.  :D
Nu ook maar hopen dat koppel 6 ook wel tegen jongen kan met meer veertjes.  ;)
Is het ene piepeitje nog wel uitgekomen ?
Zouden handschoenen voor de pittbullvalkjes niet helpen ?  ;D
Leuke en mooie foto's.  ;D
Ben al benieuwd naar de volgende fotosessie.  :D

Groetjesssss Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Handschoenen zou inderdaad wel een optie zijn, maar ze trappelen zo met hun pootjes als ik ze opzij duw dat ik bang ben dat ze de jongen bezeren. :-\

Dan maar beter een paar dagen wachten tot ze wat langer van het blok af gaan. Dat gebeurd nu bij koppel 6 ( bleekmasker dom. pastel x bleekmasker ) ook. Gisteren was ik alleen op het verkeerde moment om foto's te maken. Als ma er op zit dan gaat het wel, maar pa........... >:(

Koppel 1 ( bont x cinnamon opaline ) vind alles prima. Ze houden me wel scherp in de gaten, maar doen verder niet moeilijk. :D
Hun jongen zijn nu ook wel leuk om te zien met al die pennetjes die weer doorkomen.

Eind van de week zal ik nog wel eens wat foto's maken. :D

Groetjesssssssss ;)

Caroline

Leuke foto's!!!!

Wat een pitbulls.  :o ;D

Jammer van de donsjes die door pa en/of ma zelf zijn gehaald.  :'( :'(

Groetjessssssssss  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi Marlies,

Leuke update heb je geschreven zeg....
Wat zonde dat pa en ma zelf de eitjes open hebben gemaakt... wat een stelletje ongeduldige valkjes heb jij hey  :P
Maar het is wel enorm balen  :-\

Liefs Manon

Dierenfreackske

Hoi, aaaaarch, wat jammer van de opengebroken eitjes, maar wel leuk van de andere die het wel goed doen  :D
Fijn dat het met de andere donsjes goed gaat hoor, er moeten nog veel eitjes uitkomen toch ? Grtjs Ann



Anke

Hoi Marlies,
We zijn weer helemaal op de hoogte :)
Mooie jongen heb je zitten hoor.
Wat naar dat ze de eitjes hebben open gepikt  :(
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hoi Marlies,
Wat een mooie en leuke foto's van de kleintjes  :-* .
En de pitbulls, zo daar moet je oppassen voor je vingers ja. Je leert de ouders daar ook snel in kennen, he. Izzie hoef ik ook niet van de donsjes te jagen, die valt me echt aan. Terwijl Spikey die gaat heel makkelijk aan de kant.
Wat sneu dat er eitjes zijn opengepikt door de ouders  :'( . Hopelijk gaat het laatste eitje wel uit komen van hen.

Groetjes Danielle

♪ Marlies

Het eitje dat lag te piepen is vanmiddag uitgekomen, maar het jong heeft het niet gered. Het was echt een ienieminie donsje en het had een raar bobbeltje op de buik.
Waarschijnlijk was dit beestje niet in orde. :-\

Met de rest van de jongen gaat het prima. Ze liggen allemaal met lekkere volle kropjes bij hun ouders. :D

Groetjesss ;)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Citaat van: Caroline op  6 mei 2009, 23:42:02
Jammer ......


Inderdaad, maar liever nu gelijk dan later als het al in de veren was gekomen. :-\


Er liggen nog 3 koppels met eitjes, waaronder witmasker dom. pastel x bleekmasker. Zij hebben bevruchte eitjes, ik verwacht de eerste jongen van hun zo rond 24 mei. Ze doen het prima.:D :D

Het koppel wildkleur geelwang ( ? ) x cinnamon bont opaline geelwang hebben 5 bevruchte eitjes, maar broeden zo verdomd onregelmatig. >:(
Ik hoop dat het goed komt met de eitjes.

Ook de getekend x cinnamon bont opaline hebben eitjes en zitten goed te broeden. Zij hebben nu 3 eitjes van zichzelf en 3 eitjes van koppel 13 ( lutino opaline bronze fallow geelwang x wildkleur ). Bij hun is nog niet te zien of de eitjes bevrucht zijn, ze zitten nog maar net.
De eerste jongen bij hun verwacht ik rond 24 mei. :D

☺ Pita ☺

Oooow echt wel spannend :D en idd jammer van ieniemini :(
Groetjes Petra.

Anke

Hoi Marlies,
Wat jammer van het ieniemienie donsje :(
Ik ben zooooo benieuwd naar de eitjes van koppel 13.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Citaat van: Anke op  8 mei 2009, 21:40:11
Hoi Marlies,
Wat jammer van het ieniemienie donsje :(
Ik ben zooooo benieuwd naar de eitjes van koppel 13.
Groetjes Anke


Die worden momenteel goed bebroed door koppel 7 en zijn zo te zien alle 3 bevrucht. :D

De lutino geelwang zat vandaag regelmatig in het blok, misschien gaan ze toch nog hun best doen. :P

Anke

Citaat van: ♪ Marlies op  8 mei 2009, 22:36:53
Citaat van: Anke op  8 mei 2009, 21:40:11
Hoi Marlies,
Wat jammer van het ieniemienie donsje :(
Ik ben zooooo benieuwd naar de eitjes van koppel 13.
Groetjes Anke


Die worden momenteel goed bebroed door koppel 7 en zijn zo te zien alle 3 bevrucht. :D

De lutino geelwang zat vandaag regelmatig in het blok, misschien gaan ze toch nog hun best doen. :P


Hoi Marlies,
Yessss drie bevruchte eitjes ;D ;D ;D
*duim,duim,duim*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Gefeliciteerd met de drie bevruchte eitjhes alweer , fijn dat het zo goed gaat!
Was warm vandaag he! Grtjs Ann