10 mei 2024, 16:55:45

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Idd hopen dat je op tijd was.
Zou wel zonde zijn 6 eitjes.
Groetjes Petra.

Anke

Hoi Marlies,
Fijn dat het beter gaat met je oma. Hopelijk blijft ze nu stabiel.

Het gaat goed daar met je valkjes en donsjes :)
Hopelijk ben je optijd met het overleggen van de eitjes van koppel 10

Enneh... joehoeeeeee koppel 13...... de eitjes moeten IN het blok en jullie erbij ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

hoi Marlies..

het is echt te hopen dat je er op tijd bij bent geweest..soms snap je ze niet hoor..lekker om zich heen kijken..ze moeten broeden.

gr gerdy

*Yvon

Hoi hoi

Vanaf een donderdag meer donsjes ?
Dat worden dan zeker wel oranje donsjes.  ;D
Ik hoop met je mee dat je optijd was voor de eitjes.
Wat raar toch dat een koppeltje zo ineens hun eitjes in de steek laat.  :-\

Fijn dat je oma weer een beetje stabiel is.
Maar het blijft toch een onzekere tijd.  :-\
Wat ook best wel moeilijk is.

Groetjessss  Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Vanochtend lag er bij koppel 6 ( bleekmasker dom. pastel x bleekmasker ) een geel donsje. Ik dacht rode oogjes te zien, maar ik weet het niet zeker.
Ze zijn zo fel dat ze gelijk in m'n vingers hangen als ik het blok nog maar opan doe. >:(

Dit popje kan df bleekmasker en dominant pastel zijn. Helaas is dit bij lutino's niet te zien.

Bij de rest is nog niks geboren.

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Marlies, gefeliciteerd met je bleekmaskertje od dp bleekmaskertje hoor en al je andere natuurlijk ook!
Gaat goed daar met de donsjes he! Grtjs Ann



♪ Marlies

Het is geen lutino, maar een wildkleur bleekmaskertje eventueel nog dom. pastel. :D

☺ Pita ☺


Dierenfreackske

Mooi, ik ben benieuwd wat er nog allemaal volgt, spannend hoor! Grtjs Ann



irma

Citaat van: ♪ Marlies op 28 april 2009, 16:56:24
Het is geen lutino, maar een wildkleur bleekmaskertje eventueel nog dom. pastel. :D


Hoi Marlies,

....zijn de rode ogen verdwenen  :P
Maar een wildkleur bleekmaskertje en dan nog kans op dom. pastel is ook leuk. ;)

Groetjes,
Irma


Gloria en Lujo

♪ Marlies

Citaat van: irma op 28 april 2009, 22:19:57
Citaat van: ♪ Marlies op 28 april 2009, 16:56:24
Het is geen lutino, maar een wildkleur bleekmaskertje eventueel nog dom. pastel. :D


Hoi Marlies,

....zijn de rode ogen verdwenen  :P
Maar een wildkleur bleekmaskertje en dan nog kans op dom. pastel is ook leuk. ;)

Groetjes,
Irma


Zeker weten !! :D

Dierenfreackske

Hoi hoi, wat fijn dat het iets beter gaat nu weer met je oma hoor! Gelukkig wel. Gefeliciteerd met de donsjes , jammer van je koppel 10 hun eitjes, hopelijk was je nog op tijd hoor!
Grtjs Ann



Rianne

Een bleekmasker dominant pastel? Weet niet of ik die ooit eens gezien heb, ben benieuwd! :D

•=Bonnie=•

LOL dominant pastel loeren is nog veeeeeeeeeel zwaarder op je geduld dan wangen  ;)