29 april 2024, 19:40:47

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Marlies,
Kom weer eens gedag zeggen. Izzie vertelde me namelijk dat ik dat al heel lang niet meer had gedaan en ze wou je toch graag even een snavelkusje geven  ;D .

Dat wachten is toch altijd zo leuk he  ::) . Maar het blijft toch altijd leuk he om allerlei plannen te hebben en die uiteindelijk uit te kunnen voeren.

Als het allemaal goed gaat, mag Izzie ook samen met Spikey een nestje, hopelijk over ong. een maandje. Ze zal vast wel een goede moeder worden  :) .

Groetjes van Danielle

♪ Marlies

Hoi Daniëlle, ;D

Geef Izzie maar een lekkere knuffel. :D

Ben benieuwd naar de jongen van Izzie en Spikey.

Als Izzie net zo'n goede moeder is als haar eigen moeder, dan komt het vast helemaal goed. :D

Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

Ohw wat leuk Marlies, bonte boeren :)

Hoe zijn die qua geluid?

♪ Marlies

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 19 februari 2009, 09:11:45
Ohw wat leuk Marlies, bonte boeren :)

Hoe zijn die qua geluid?



Qua geluid vallen ze 100 % mee. Ik had ook echt gedacht dat ze luidruchtiger zouden zijn. Ze zijn zelfs stiller dan de collies. :D

Ze zijn nu nog een beetje schuw als ik de kooi in kom, maar bij Martin zijn ze al wat geruster omdat ze hem natuurlijk al veel vaker gezien hebben. ::)

Groetjes Marlies ;)

Dierenfreackske

Hoi Marlies , zo te zien ga je op 28 febr. een nieuw koppeltje ophalen bij Thierry , heel veel succes ermee alvast hoor!
Kom je ook mee met Anke en Yvon  naar hier als ze met de valkjes naar hier komen ? Zou leuk zijn , dan zie ik je ook eens in het echie!  ;D   gezellie ; ik ben zooooooooo benieuwd om Lucky van jou te zien, wat een knap ventje ook!
Ik vind ze allemaal mooi hoor natuurlijk! Leuk bonte boeren , , ik hou het wel bij valkjes want het is allemaal voor mij alleen om alles te poetsen en te verzorgen he, Matthias die de hele dag naar school is , en Eddy gaan werken en geen intresse heeft in vogeltjes, jammer wel anders wou ik wel zo'n valkjesqkamer binnen , maar dat moet mijn Edje wel niet weten he!  :P ::) ::)   grtjs Ann



*Manon*

Hai hai Marlies,

Twee nieuwelingen krijg je erbij... leuk hoor!  ;D ;D ;D
Veel plezier bij het ophalen!!

Groetjes Manon

♪ Marlies

Citaat van: Dierenfreackske op 20 februari 2009, 07:52:10
Hoi Marlies , zo te zien ga je op 28 febr. een nieuw koppeltje ophalen bij Thierry , heel veel succes ermee alvast hoor!
Kom je ook mee met Anke en Yvon  naar hier als ze met de valkjes naar hier komen ? Zou leuk zijn , dan zie ik je ook eens in het echie!  ;D   gezellie ; ik ben zooooooooo benieuwd om Lucky van jou te zien, wat een knap ventje ook!
Ik vind ze allemaal mooi hoor natuurlijk! Leuk bonte boeren , , ik hou het wel bij valkjes want het is allemaal voor mij alleen om alles te poetsen en te verzorgen he, Matthias die de hele dag naar school is , en Eddy gaan werken en geen intresse heeft in vogeltjes, jammer wel anders wou ik wel zo'n valkjesqkamer binnen , maar dat moet mijn Edje wel niet weten he!  :P ::) ::)   grtjs Ann



Nou Ann, voor zover ik weet ga ik geen nieuwe valkjes halen bij Thierry. ???

Als het een beetje uitkomt, dan zou ik graag met Anke en Yvon mee komen naar jou.
Het lijkt me leuk om jou en je valkjes een keer in het echt te zien. :D


Citaat van: *Manon* op 20 februari 2009, 13:38:47
Hai hai Marlies,

Twee nieuwelingen krijg je erbij... leuk hoor!  ;D ;D ;D
Veel plezier bij het ophalen!!

Groetjes Manon


Manon, ik denk dat Ann een berichtje in het verkeerde boekje heeft gezet. :P
Voorlopig komen hier geen nieuwe valkjes meer bij. Er zitten er zelfs nog een paar die weg moeten.


Groetjessssssssssss ;)

Caroline

Hoi hoi!!!

Heeft Giorgio ooit pellets bij jou gehad??

Ik heb sinds gisteren pellets in huis en Giorgio komt ze bij Sanne uit haar hand eten.  :D

Hij is bijna al zijn pareltjes kwijt en .... zijn gele wangen.  ::)

Fijn weekend, groetjes, Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hahahahaha kan gebeuren he Marlies  ;)

Liefs Manon

Dierenfreackske

Hoi Marlies ..dat zou heerlijk zijn , ik kijk er al naar uit! Grtjs Ann



☺ Pita ☺

En hoe gaat het hierzo?
Alles goed?

Dierenfreackske

Hoi Marlies , alles goed hier? Ik stuurde je een pb-tje  hihi!
Grtjs Ann



*Yvon

Hoi hoi

Hangen de blokken al ??  ::)  ;D
Anshu heeft een mannetje nodig.
Ze wordt steeds closer en closer met jouw Fenna.  :-\  ;D
Martin heeft dus bonte boertjes.........gaaf !!  ;D ;D
Gaan jullie ze ook tam maken ?
Welke kleur buikjes hebben ze ?

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Citaat van: ♣ Pita ♣ op 23 februari 2009, 08:19:41
En hoe gaat het hierzo?
Alles goed?


Hier gaat alles prima !!
Ik heb alleen nog weinig te vertellen, dus ik lees veel in andere boekjes. :P

Citaat van: Dierenfreackske op 23 februari 2009, 15:46:36
Hoi Marlies , alles goed hier? Ik stuurde je een pb-tje  hihi!
Grtjs Ann


Alles gaat prima. :D
Ik moet nog even de boekjes langs. Je pb-tje heb ik gelezen, maar op een foto is het moeilijk te zien. Misschien als ik ze binnenkort live zie dat er dan wel verschil te zien is.


Citaat van: *Yvon op 23 februari 2009, 21:26:11
Hoi hoi

Hangen de blokken al ??  ::)  ;D
Anshu heeft een mannetje nodig.
Ze wordt steeds closer en closer met jouw Fenna.  :-\  ;D
Martin heeft dus bonte boertjes.........gaaf !!  ;D ;D
Gaan jullie ze ook tam maken ?
Welke kleur buikjes hebben ze ?

Groetjes Yvon




Ik heb de blokken nog niet hangen, eerst moeten de koppels nog naar binnen en daar heb ik nog geen tijd voor gehad. :-\

Martin was al een tijdje gek van Pyrrhura's en Bonte Boeren en heeft ze nu dus. ::)
Onze boertjes hebben oranje buikjes en zijn bijna een jaar oud.
Binnenkort kun je ze live zien. :D

Als er jongen komen en er zijn mensen die een tamme willen, dan ga ik dat zeker doen. Lijkt me leuk. Weer eens wat anders dan valkjes, catharina's of collies tam maken. :D

Groetjes Marlies ;)

Dierenfreackske

Hoi Marlies , , lijkt me inderdaad beter om ze in het echie te zien, hihi! Ik snap er geen snars van, hihi! Maakt toch niet uit hoor! Ik ben al heel benieuwd om Lucky ook te zien van jou en natuurlijk azl die andere mooie superlieve valkjes ! Grtjs Ann