14 mei 2024, 20:25:21

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

carco

Klik op het plaatje voor onze site!





Dierenfreackske

Hoi Marlies , wat een poepie is het ! Mooie foto's van LM.
Blij dat ie naar mij komt hoor , het is zo'n lief schatje he !
Hahaha , een man dus he , leuk he ! Bedankt voor de foto's in mijn dagboekje hoor ! Het is echt genieten, fijne kerst. Ann ;D




Mara


Anja


Caroline

Hey, MArlies!!!!

Al je foto's en je handtekening zijn witte vierkantjes met rode kruisjes, wat heb je nu gedaan?? ???



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!



Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Citaat van: Caroline op 24 december 2008, 22:09:48
Hey, MArlies!!!!

Al je foto's en je handtekening zijn witte vierkantjes met rode kruisjes, wat heb je nu gedaan?? ???



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!



Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°







Hoi Caroline, ;D

Lycos stopt met webhosting en nou wordt alles verhuisd naar Stratos.

Waarschijnlijk is daarom m'n site even uit de lucht en omdat daar al m'n foto's ook vandaan komen zie je ze niet. :-\

Hopelijk is alles snel weer bij het oude.

Groetjes Marlies ;)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

irma



Gloria en Lujo

Dierenfreackske

Hoi Marlies , wat vervelend van de foto's hoor ! Je kan ze misschien weer uit mijn boekje kopieren , dan heb je ze terug he ! Ik hoop dat het in orde komt met de foto's , grtjs en fijne kerstdag nog ! Grtjs Ann ;D ;D ;D :D :D ;) ;) ;) ;) ;) :) :) :) :)



Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

♪ Marlies

Dankjewel voor jullie leuke kerstkaartjes. :D

Jammer genoeg heb ik geen tot weinig tijd gehad om te forummen.

Ik heb gewoon tot kerst moeten werken en was daarbij niet helemaal lekker. :-\
Nou had ik me wel ziek kunnen melden, maar dan had m'n andere collegaatje moeten werken en die helpt de week voor kerst haar dochter altijd in de kapsalon.
Dan was het daar ook helemaal in de soep gelopen en dat wilde ik nou ook weer niet, dus gewoon tandjes op elkaar en doorgaan. :P ::)
Gelukkig waren er veel mensen vrij bij ons dus hadden wij het ook niet zo druk en konden we toch eerder naar huis dan noemaal. :D



Met de valkjes gaat alles prima. :D

Lucky krijgt nog steeds 3 x per dag pap en breekt dan zowat z'n kooi af. ::)
Hij snoept wel van het trosgierst, maar echt zaadjes pellen zie ik hem niet doen. :-\
Het liefst zit hij heel de dag bij me, maar daar heb ik geen tijd voor. ::)


M'n site bij Lycos is weg, en ik ben bezig met een nieuwe bij Stratos.
Een nadeel van Stratos........ ze veranderen de namen van de foto's als je ze upload. :-\
Anders gaf ik ze altijd een kort nummer, maar nu hebben ze zelfs 2 nummers. Eigenlijk niet zo handig. :(
Jammer genoeg zijn nu al de foto's uit mijn en andere dagboekjes omdat ik ze uploadde van mijn site.
Het is teveel werk om dit allemaal aan te passen, dus ik begin gewoon met nieuwe foto's in het nieuwe kweekjaar.


Martin is ook weer aan het kweken gegaan.
Hij heeft nu weer een aantal collies met eitjes en met kerst was z'n eerste jong geboren. :D

Alleen bij de catharina's gaat het niet zoals het moet. :-\
We hebben een koppel waarvan het popje voor het eerst eitjes heeft gelegd. :D
Ze heeft 5 eitjes die allemaal bevrucht zijn. Helaas zijn er al 2 jongen uitgekomen en dood gegaan omdat ze niet gevoerd werden. :'(
Vanmiddag zag ik dat er weer een crème-inootje geboren was, maar ik vrees dat het morgenochtend ook dood is. Er liggen nu nog 2 bevruchte eitjes om uit te komen. Hopelijk beseft het popje snel wat de bedoeling is. :-\



Vanochtend wilde Martin naar zijn broer gaan, en wilde de auto niet starten. :-\
Naar de garage gebeld en 1 van de monteurs kwam al snel deze kant op.
Helaas kon hij hem niet aan de praat krijgen en moest hij naar de garage gesleept worden.
Eerst dacht hij dat de bougies op waren, maar dat was het niet. Nu had hij het over een censor die kapot zou zijn, want het rook erg naar benzine toen ze probeerden om de auto te starten.
Gelukkig kon Martin een vervangende auto mee krijgen anders had ik maandag niet naar m'n werk gekund.
Ben benieuwd wat dit weer gaat kosten. :-\


Nou ik ga Chuck maar even uit laten. Hij staat naast me te piepen.


Groetjes Marlies ;)

Ps. M'n nieuwe site staat al online al is hij nog niet helemaal af.
Voor Ann heb ik alle foto's van Lucky nog een keer er op gezet. Als je wil mag je ze kopieren.

Dierenfreackske

Hoi Marlies , wat gaaf dat Lucky het goed doet , hihih, het is een hevig valkje zo te horen als hij na de pap zijn kot bijna afbreekt , ik ben benieuwd naar hem , hihi ...een aanhankelijk , hevig , en tam ,en een flink valkje , zo moet dat zijn he , net leuk voor me dat hij zo tam is , en ook een concurent voor Nala, Wiske , Suske , en Djonah , Alix komt ook al veel bij me zitten , dus met Lucky erbij en Lilly en Luna , Sonny en Nottie komt het vast heel erg in orde , hihi!
Ik ben al weer benieuwd om hem nog te zien , dus als je nieuwe foto's hebt , mag je ze gerust in mijn boekie plaatsen hoor , knuffie aan Lukie he , en kussie ook ! Grtjs Ann



Anke

Hoi Marlies,
Ik dacht al waar zijn de foto's heen. :)
Mijn Lycos site staat inmiddels ook bij Strato.
Ik had er geen last van dat mijn foto's een andere naam krijgen...
Wel een gedoe he je hele site verhuizen... :-\
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes