3 mei 2024, 08:19:13

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Gisteravond deed ik na het voeren nog even nestcontrole bij de dom. pastel bleekmasker, en ik schrok me wezeloos.
Een van de jongen lag gestrekt in het blok. Het beestje was echt ijskoud. :'(
Ik dacht echt dat het dood was, maar ik zag opeens nog beweging in een van de vleugeltjes. :D
Snel die kleine in m'n ( gelukkig ) warme handen gepakt en warm geblazen. Na enkele minuutjes begon het weer geluid te maken.

Martin heeft toen snel de warmtekooi naar beneden gehaald en klaar gemaakt.
Ondertussen had ik de kleine in een handoek op de verwarmin g gelegd.
Toen de kooi op temperatuur was heb ik de kleine in een bakje onder de lamp gezet, en je zag het bijkomen.
Gisteravond stond zat het alweer op z'n pootjes. :D

Later geprobeerd om het wat pap te geven, maar dat wilde niet zo vlotten.
Vanochtend lukte het beter, maar helaas moet het kleintje nu wachten tot 15.00 uur, want dan ben ik pas weer thuis van m'n werk.

Hopelijk komt het weer goed. :-\

Het andere jong zat gezond en wel in het blok.

Groetjes Marlies ;)

Caroline

Jeetje, wat zul jij je wezenloos geschrokken zijn .... gelukkig is hij nog wakker geworden .... telephatie, je was net op tijd.

Succes met de kleine, hopelijk gaat ie snel je pap waarderen.

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

En heb je niet kunnen zien welke het was ??  ::)
Jeetje,waarom zouden pa en ma dit jong zo ineens links laten liggen ???
Ga je het nog wel proberen terug te leggen of ga je het nu zelf grootbrengen ??

Succes voor jou en de kleine !!

Groetjes Yvon




Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Marlies , jeetje , wat is dat schrikken zeg ! Ik schrok me een hoedje toen ik dit las hoor ! Gelukkig was je nog net op tijd he meiss ! Hoe is het nu met het jonkie ? Ik hoop dat hij of zij het red  en je hem gewoon pap kan blijven geven ! Succes meiss !! Blijven leven he kleine uk ! Grtjs Ann



*Yvon

Hoi hoi

En en en ?? ??
Gaat het nog goed met het kleintje ??

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Marlies,
Wat goed dat je nog optijd kwam om het kleintje op te warmen.
Ik hoop dat het kleintje het gaat redden!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Het kleintje dat binnen zit maakt het goed. Het zit heel de dag fier rechtop onder de warmtelamp. Je zou haast zeggen dat het zit te genieten van de warmte. ::)

Het andere jong vond ik gisterochtend dood in het blok. :'(

Ik heb wel een idee waarom.
De jongen zijn nu een week of 3 en normaal gesproken zitten de ouders dan niet meer zo veel op het nest. Dat kan dan ook wel.
Alleen zijn deze jongen weer helemaal kaal geplukt en konden zichzelf dus niet goed warm houden. :-\

Ik ben zo kwaad op mezelf. >:(
Waarom heb ik ze nou niet allebei naar binnen gehaald. :-\ Qua verzorging maakt dat ook niks uit 1 of 2.
Maar ik dacht dat het andere jong het wel zou redden...........niet dus.


Ben deze week niet zoveel on-line, want onze pc is weg om helemaal schoon te maken.
Dat ding was de laatste weken zo langzaam dat je er gek van werd. Vooral als je zo forum verslaafd bent als ik. ::)

Op de pc van de jongens mag ik ook niet altijd, omdat ze dezelfde verslaving hebben als hun moeder. :P ::)

Zo nu gauw gaan werken. :-\

Groetjessssssssss ;)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi marlies,

rot voor je hoor. sterkte met het overgebleven kleintje. ik hoop dat hij het gaat redden.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Marlies,
Och wat naar dat het donsje buiten is overleden :'(
Geef jezelf niet de schuld hoor, je kan niet van te voren weten hoe iets zal gaan.
Ik duim heel hard dat het papjong gezond groot gaat worden!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Wat balen zeg van het jong.
Ik hoop dat het jong binnen goed gaat.


Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




♥Debby♥

och wat balen Marlies.. ik hoop dat het kleintje binnen het zo goed blijft doen!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

Hoi hoi

Wees niet kwaad op jezelf !!  :-*
Je hebt gehandeld naar hoe het op dat moment eraan toeging.
De 1 koud en de ander lekker warm bij pa en ma.
Er was geen reden om dan ook het warme donsje weg te halen,toch ?
Later is het toch nog fout gegaan,iets wat je niet zo snel van tevoren kon weten/bedenken.
Het is eigenlijk gewoon de schuld van pa en ma.
Die hadden hun jongen niet zo moeten plukken !!  >:(

Nu is het afwachten welke veertjes er gaan doorkomen.
Ben benieuwd......  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Citaat van: ♪ Marlies op 25 november 2008, 08:25:23
Het kleintje dat binnen zit maakt het goed. Het zit heel de dag fier rechtop onder de warmtelamp. Je zou haast zeggen dat het zit te genieten van de warmte. ::)

Het andere jong vond ik gisterochtend dood in het blok. :'(

Ik heb wel een idee waarom.
De jongen zijn nu een week of 3 en normaal gesproken zitten de ouders dan niet meer zo veel op het nest. Dat kan dan ook wel.
Alleen zijn deze jongen weer helemaal kaal geplukt en konden zichzelf dus niet goed warm houden. :-\

Ik ben zo kwaad op mezelf. >:(
Waarom heb ik ze nou niet allebei naar binnen gehaald. :-\ Qua verzorging maakt dat ook niks uit 1 of 2.
Maar ik dacht dat het andere jong het wel zou redden...........niet dus.


Ben deze week niet zoveel on-line, want onze pc is weg om helemaal schoon te maken.
Dat ding was de laatste weken zo langzaam dat je er gek van werd. Vooral als je zo forum verslaafd bent als ik. ::)

Op de pc van de jongens mag ik ook niet altijd, omdat ze dezelfde verslaving hebben als hun moeder. :P ::)

Zo nu gauw gaan werken. :-\

Groetjessssssssss ;)


Dat is precies de reden waarom ik de drie pappers die ik nu binnen heb alle drie heb weggehaald, hoewel die niet geplukt waren. Ik dacht dat als ik de grootste alleen daar zou laten hij het ook te koud zou gaan krijgen.

Zulke dingen weet je niet van te voren. Super balen dat het gebeurd is, maar je hebt er in elk geval 1 kunnen redden toch?

Hier genoten ze ook zichtbaar van de warmte toen ik ze binnen genomen had.

Dierenfreackske

Hoi , balen hoor Marlies , jij kon natuurlijk niet weten dat het andere donsje ging doodgaan he ! Ach , zoiets is natuurlijk niet leuk maar gelukkig heb je het ene donsje nog kunnen redden he ! Sterkte meiss ! Grtjs Ann