30 april 2024, 19:28:43

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Oeeiiii oeeiiii wat zitten er weer prachtige exemplaren tussen.
Ben ik blij dat ik Petra niet ben.  :P ;D
En je aparte valkjes..........helaas,ik ben ook een leek in die aparte mutaties.  :-\
Wat ik wel weet is dat ik ze echt super mooi vind !!  :-*
Ik vind die bruine waas heel mooi.  :-* :-*
Zou ik zo verliefd op kunnen worden.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

☺ Pita ☺

Aaaaaaaaaaaargh denkt nog ff verder grrrr :)
Mooie foto's Marlies :)
Je maakt het me wel moeilijk hoor ;)

karlijn


Dieren oordelen niet.....mensen wel..!

Rob S

He Marlies,

Wel bijzonder hoor zo die bruine waas over de valkjes heen. Ik vind het persoonlijk echt heel mooi, vooral bij je lutino bleekmasker. Ik denk toch dat je er 1 moet houden en er een split fallow zonder cinnamon tegenover moet zetten om duidelijkheid te krijgen. Want bij een gewone cinnamon lutino valt het cinnamon niet zo enorm op, en zeker niet als ze jong zijn.

Groetjes

Anke

Hoi,
Mooie foto's!!!
De albino en lutino's met die bruine waas is erg mooi.

Deze foto vond ik er echt uitspatten...


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Citaat van: Kimm op 17 augustus 2008, 00:10:30
hoi marlies,

wat een prachtige valkjes zeg. en de jongen zijn ook zo ontzettend mooi! leuk om te zien :D

groetjes kim


Dankjewel Kim !! :D


Citaat van: Caroline op 17 augustus 2008, 00:18:55
Ik kan je er geen antwoord op geven maar inderdaad heel apart die foto's van de bleekmaskers lutino's en de albino, ze zijn wel ontzettend mooi, bij de lutinootjes zie je zelfs de witte band op de foto .... super hoor.  :D

Je andere vakljes vind ik ook heel erg mooi .... ben benieuwd welke Petra gaat kiezen .... ik vind de donkerste de mooiste.  ;)

Je witmasker dom. pastel (zeg ik het goed?? ) is ook heel erg mooi .... alleen van fluiten krijg je geen eitjes zeg hem dat maar.  :P

Succes!!



Hoi Caroline, ;D

Het viel mij ook nog niet zo lang geleden pas op dat de lutino bleekmaskers die ik begin dit jaar gekocht heb, anders zijn dan degene die ik zelf heb gekweekt.
Ik ga ( denk ik ) volgend jaar het wildkleur bleekmasker mannetje van het ene koppel tegen  een albino of lutino bleekmasker van het andere koppel zetten en dan maar afwachten wat er uit komt. :P

De geelwangen zijn bijna alledrie identiek, de ene heeft een donkere plek op de snavel en de andere twee niet. :P

De dom. pastel wil wel, maar stel dat de albino ook een man is, dan gaat het ook niet lukken.
Ik wacht nog even af en anders volgend jaar maar met een ander popje.



Citaat van: kenay86 op 17 augustus 2008, 01:51:27
lijkt wel iets op fallow.. maar heb er verders geen verstand van dus ben stiekum wel benieuwd naar wat dit nu is :D

ik ben wel verlieft op je ukkies hoor :D ga morgen eens goed alles opschrijven en veel PM's sturen geloof ik :D



Hoi Kenay, ;D

Ik denk zelf ook in die richting, maar het zou ook nog cinnamon kunnen zijn. :-\
Misschien dat de jongen uitkomst brengen. :D


Citaat van: *Yvon op 17 augustus 2008, 02:04:41
Hoi hoi

Oeeiiii oeeiiii wat zitten er weer prachtige exemplaren tussen.
Ben ik blij dat ik Petra niet ben.  :P ;D
En je aparte valkjes..........helaas,ik ben ook een leek in die aparte mutaties.  :-\
Wat ik wel weet is dat ik ze echt super mooi vind !!  :-*
Ik vind die bruine waas heel mooi.  :-* :-*
Zou ik zo verliefd op kunnen worden.  ;D

Groetjes Yvon




Hoi Yvon, ;D

Volgens mij ben jij ook al aardig een kenner aan het worden. :P ::)

Die bruine waas is zeker mooi, ik ben alleen nieuwsgierig naar wat het nou is.
Misschien eens op het andere forum aan de echte kenners vragen ? ::) :P ::) :P :P ;D ;D

Misschien zit ik er naast, ( denk het niet  ::) ) maar jij wordt nogal snel verliefd op valkjes. :P


Citaat van: ♣ Pita ♣ op 17 augustus 2008, 08:45:02
Aaaaaaaaaaaargh denkt nog ff verder grrrr :)
Mooie foto's Marlies :)
Je maakt het me wel moeilijk hoor ;)



Hoi Petra, ;D

Ze schelen niet zoveel hoor.
Eentje was er vanochtend nogal bijterig, dus die zal ik maar niet doen. ::)


Citaat van: karlijn op 17 augustus 2008, 12:40:31
Citaat van: ♪ Marlies op 17 augustus 2008, 00:02:39











ik denk deze :P
dus Petra............ ik ben benieuwd...




Hoi Karlijn,  ;D

Ik denk het ook. :-X

Citaat van: Rob S op 17 augustus 2008, 15:12:05
He Marlies,

Wel bijzonder hoor zo die bruine waas over de valkjes heen. Ik vind het persoonlijk echt heel mooi, vooral bij je lutino bleekmasker. Ik denk toch dat je er 1 moet houden en er een split fallow zonder cinnamon tegenover moet zetten om duidelijkheid te krijgen. Want bij een gewone cinnamon lutino valt het cinnamon niet zo enorm op, en zeker niet als ze jong zijn.

Groetjes


Hoi Rob, ;D

Ik vind het zelf ook wel wat hebben. Ze zijn toch weer anders dan de ek lutino bleekmasker.
Deze 3 zijn goed een jaar oud, dus de waas hebben ze dan toch wel heel snel.

Volgend jaar zet ik een jong van het ene koppel tegen een jong van het andere en dan zie ik wel.


Citaat van: Anke op 17 augustus 2008, 15:18:51
Hoi,
Mooie foto's!!!
De albino en lutino's met die bruine waas is erg mooi.

Deze foto vond ik er echt uitspatten...


Groetjes Anke



Hoi Anke, ;D

Lief hè, zo met z'n drieëen. :D :D



Groetjes Marlies ;)


☺ Pita ☺

17 augustus 2008, 15:33:30 #3381 Last Edit: 17 augustus 2008, 15:45:59 by ♣ Pita ♣


Is het deze die niet niet bijt???
Doe mij die dan maar  ;D ;D ;D
Haal maar gauw naar binnen toe dan , springt alvast vrolijk in het rond  :D :D :D

Mede door deze foto



Zo'n lief koppie he?  :-*

Trouwens hoe weten jullie nou wat ik ga kiezen? tsssss ;D

Dierenfreackske

Whaaaauuuuuuw , wat een mooie geelwangetjes heb je , veel succes hoor ! Grtjs Ann



Anja


karlijn

hihi petra ik wist het wel!!!!!!!!!!!!!!! ;D goed heh ;) :-\

ben benieuwd naar de naam.... ??tommie??
vraag me nie waarom die naam schoot me door het hoofd
maar ben benieuwd........... :-X

Dieren oordelen niet.....mensen wel..!

•=Bonnie=•



Sodeju... dat vind ik mooi!!  :o

Ik denk dat het cinnamon is, als het bronzefallow zou zijn moeten beide ouders dat uiteraard dragen. Misschien dat het cinnamon meer kans tot uiting heeft op lutino door het bleekmasker. Ik mijn bleekmasker jong had over zijn hele lijfje bleekgeel dons, dat sprong echt in het oog.

Ik had een albino pop, met cinnamon en opaline die erg leek op jouw albino man, op het opaline na uiteraard. Je zag de parels heel erg duidelijk afgetekend staan en de uiteinden van de vleugels werden bruinig. Voor de eerste rui was ze nog hagelwit, na de 3e rui zag je het meteen.

Lacewing bleekmaskers Marlies... wauwie!  :D

(is dat familie van Robin??)

♪ Marlies

Citaat van: ♣ Pita ♣ op 17 augustus 2008, 15:33:30


Is het deze die niet niet bijt???
Doe mij die dan maar  ;D ;D ;D
Haal maar gauw naar binnen toe dan , springt alvast vrolijk in het rond  :D :D :D




Nou deze wordt het dan. :D

Citaat van: Dierenfreackske op 17 augustus 2008, 17:37:03
Whaaaauuuuuuw , wat een mooie geelwangetjes heb je , veel succes hoor ! Grtjs Ann


Dankjewel Ann !!!

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 18 augustus 2008, 02:31:47


Sodeju... dat vind ik mooi!!  :o

Ik denk dat het cinnamon is, als het bronzefallow zou zijn moeten beide ouders dat uiteraard dragen. Misschien dat het cinnamon meer kans tot uiting heeft op lutino door het bleekmasker. Ik mijn bleekmasker jong had over zijn hele lijfje bleekgeel dons, dat sprong echt in het oog.

Ik had een albino pop, met cinnamon en opaline die erg leek op jouw albino man, op het opaline na uiteraard. Je zag de parels heel erg duidelijk afgetekend staan en de uiteinden van de vleugels werden bruinig. Voor de eerste rui was ze nog hagelwit, na de 3e rui zag je het meteen.

Lacewing bleekmaskers Marlies... wauwie!  :D

(is dat familie van Robin??)


Hoi Bonnie, ;D

Dit is een van de 2 lutino bleekmaskers die ik begin dit jaar zomaar op een beurs zag zitten. Ze zijn allebei zo.
De albino die erbij zat heb ik ook meegenomen en die is dus ook zo.

Om te zien of het bronze fallow is ga ik volgend jaar een van de albino's of de lutino die nu in het nest liggen tegen het wildkleur bleekmaskertje van het andere koppel zetten.
dat is dan wel neef en nicht, maar dat kan toch ?

Het is geen familie van Robijn en Baukje. :D

☺ Pita ☺

Yes, yes, yes, het is officieel  ;D
Dat mooie vogeltje komt naar mij toe  :D ik ben zoooooooooooow blij.
Heb amper geslapen lol , ooow enne het mooie valkje gaat heten......................


















LOEKA!!

*Esther*

Wauw wat een mooie jongen.
Ik loop zo een dag achter met al die mooie foto's.

Je valkje met die waas (is inderdaad erg snel) lijkt erg op mijn Naud. Daarvan weet ik niet wat hij is, als alleen albino...
Maar daar zou maar zou nog wat anders in kunnen zitten.

Dus als ik het goed begrijp wordt het volgend seizoen weer spannend met wat deze valkjes weer zullen door geven!? :D

Ik zou niet te moeilijk doen om bepaalde lijnen met elkaar te koppelen. Zolang het maar mooie grote gezonde valkjes zijn. ;)

gr Esther

karlijn


Dieren oordelen niet.....mensen wel..!